Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

The Body Shop Alışverişim & Ev Parfüm Yağları



tüy toplayıcı fırça seti

the-body-shop-alisverisim-ev-parfum-yaglari
the body shop alisverisim ev parfum yaglari

The Body Shop janjanlı görüntüsüyle beni çeken ama içerik/fiyat karşılaştırmasıyla beni iten bir marka olduğu için, cilt bakım tarzı ürünlerimi TBS'den almaktan imtina ediyorum. Bu sıra farklı oda kokularına taktım, ofis ve ev ortamında yayılan mis kokuları seviyorum. Ofistekine müdahale edemiyorum ama evde geçirdiğim vakitlerde güzel kokular resmen o anki yorgun havamı değiştiriyor.


Febreze oda spreylerini uzun bir süredir kullanıyorum, sevmeme rağmen çok da kalıcı değiller, daha kalıcı neler kullanabilirim diye araştırırken bakım ürünlerinde sadece kokularını sevdiğim The Body Shop'un bu konuda iyi iş çıkarabileceğini düşündüm. Ev parfüm yağlarından oluşan bir koleksiyonu olduğunu gördüm. Kendi zevkime uygun olarak da 2 farklı çeşidini satın aldım. Kullanmaya başladığımdan beri de inanılmaz memnun kaldım. Mumlar bana ağır geliyor, kokuları iyi güzel ama bir süreden sonra yerini fazla ağır veren bunaltıcı etkisine bırakıyor. The Body Shop yağları bu konuda benden geçerli not aldı. Ne bunaltıyor ne ağırlık yapıyor ama buna rağmen hafif hafif tazelik kokusunu odaya yayıyor. Sevgimi kazandığı için elimdekiler bittikçe yeni çeşitlerini denemek istiyorum, gerçi diğer çeşitlerinde yer alan egzotik, tatlı meyveler gibi kokuları oda kokularında sevmediğim için yine böyle tazelik havası estiren çeşitlere kuvvetle muhtemelen yönelirim.


Ev parfüm yağları nasıl kullanılır? derseniz şayet, bunları Yağ Kandili olarak isimlendirilerek satılan objelerle kullanabilirsiniz. Bu objelerin alt tarafında minik mumlar (tealight) konmak için yeri var, üstü de  biraz çukur yapıda, oraya biraz su 1-2 damla ev yağı damlatıp harmanlıyorsunuz. Alttaki tealight mumunu yakıyorsunuz. Saatler boyu ev mis. Bu yağ kandillerini de The Body Shop'larda vardı ama bende daha önce başka bir marka blog tanıtım ürünlerinde gönderdiği için onu bu tip işlerde kullanıyorum. (Fotoğrafta mor kurdeleli obje)


The Body Shop ev parfüm yağları baş ağrıtıyor mu? sorusuna cevabım biraz karışık. Yani daha doğrusu şöyle. Piyasada satılan çoğu ürüne göre ezici bir başarısı var. Benim baş ağrısı konusuyla çok alıp veremediğim yok ama özellikle kız kardeşim bu konuda inanılmaz hassastır. Mesela onda The Body Shop parfüm yağları baş ağrısı eser miktarda yaptı. Amaaa, aması var. Kış zamanı 4 saat yakıldığında bu baş ağrısı olayı cereyan etti. Fikrimce bu süre gayet uzun. Baş ağrısı konusunda hassassanız, hiç ağrıtmıyor etkisinde diyemem, sadece biraz dikkatli kullanırsanız çok sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

the-body-shop-alisverisim-ev-parfum-yaglari
the body shop alisverisim ev parfum yaglari

Satın aldığım 2 farklı çeşitten birisi Sandal Ağacı Ev Parfüm Yağı, diğeri ise White Musk Ev Parfüm Yağı. İkisi de güzel olmakla beraber, diğerine göre daha da çok sevdiğim kesinlikle White Musk kokusu oldu. Koku tınısına resmen ba-yıl-dım. Zaten bu beyaz misk kokusunu The Body Shop çok başarılı yapıyor. Minik şişeye sahip olmasına rağmen hemen bitmiyor ve saatlerce koku yayıyor. Eviniz için kokusal değişiklikler hoşunuza gidiyorsa bu yağlara bakınabilirsiniz. Şu andaki güncel fiyatları 17.90 ₺, birazcık pahalı. Aldığımda şans eseri bir kampanyası vardı, ikincisi %20 indirimliydi. O tarz kampanya yakalarsanız biraz daha makule geliyor. 10 ml boyutunda olmalarına rağmen suyla seyreltilerek yakıldığı için bereketli ürünler olduğunu da hatırlatırım. Gayet sevdim. Bitince yenilerini ekleyebilirim. TBS cilt ürünlerinde içerik konusunda ekseriyetle başarılı değil ama bu tarz ürünlerde kokusal yönü çok etkili.


Yorum Gönder

0 Yorumlar