Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Douglas Parfümeri Alışverişim / Yves Saint Laurent Fondöteni



tüy toplayıcı fırça seti

douglas-parfumeri-alisverisim-yves-saint-laurent-fondoten
Douglas Parfumeri Alisverisim Yves Saint Laurent Fondoten



Douglas Parfümeri'nde çalışan Mua'nın dolduruşuna gelerek (yorgun gün sonumu gafil avladı☺) minik bir alışveriş yaptım, bu alışverişimde benimle beraber eve gelen kozmetik ürünü Yves Saint Laurent Encre De Peau fondöteni oldu. Duruşunu sadece mağaza içinde değil, mağaza dışında da biraz vakit harcayıp test ederek görüp satın aldım.


Fondöteni Douglas'tan alma nedenim, yüksek ücretli bir makyaj ürününü hele ki fondöteni, ten rengime ve cilt tipime uygunluğunu görerek değerlendirmek istememden kaynaklanıyor. Önünden geçtiğim için de Douglas Parfümeri'ni bunun için bir fırsat bildim. Mağazada çalışan Mua'sını ne yazık ki çok da bilgili bulmadım (tabii bu diğer mağazalarında değişkenlik gösterebilir), yine de eğlenceli bir çocuktu. Satışı bilgiyle değil tatlı dil ile yapılacağının adeta bir ispatıydı.


Douglas'ta indirim demek ütopya demek,  bu yüzden herhangi bir indirime denk gelmedim fakat çeşit ve marka zenginliği çok yüksekti. İstek listemde yer alan çoğu ürünü merakla deneyimledim. Bunu eğlenceli bir muayla yapmak da daha keyif verdi. Aslında bir iki rujda da aklım kalmadı değil ama hepsini bir anda alırsam kredi kartımla düzelttiğim aram tekrar bozulacaktı, bu açıdan ufak dalgalanmalarla gitmek daha iyi. (bkz: kendini kandırma bahaneleri)

douglas-parfumeri-alisverisim-yves-saint-laurent-fondoten
Douglas Parfumeri Alisverisim Yves Saint Laurent Fondoten

Yves Saint Laurent Encre De Peau fondötenin Douglas Parfümeri'nde satış fiyatı olan 180₺ 'ye edindim. Mat bitişli ve kullanımı kolay bir aplikatöre sahip bu fondötenin karma cildime verdiği etkiyi sevdim, yine de enim konum detaylandırarak fikrimi belirtmem için bir süre kullanımdan sonra yorumlarımı blogda paylaşacağım.


 Kötü Haber :  
Bu sıra onu da alayım bunu da derken, alışveriş aşkımın ateşini kısıktan harlı ateşe doğru hafif hafif yükseltmeye başladım☻


Yorum Gönder

0 Yorumlar