Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Dermalogica Gentle Cream Exfoliant | Dermalogica Peeling Yorumları



tüy toplayıcı fırça seti

dermalogica-gentle-cream-exfoliant-peeling-yorumlari
dermalogica gentle cream exfoliant peeling yorumlari


Dermalogica Gentle Cream Exfoliant, alışagelmiş peelinglerinden farklı yapıya ve "Laktik Asit ve Hidroksi Asit" içeren nazik bir temizleyici olma iddiasına sahip. Cilt bakımındaki etkisiyle birlikte Dermalogica Gentle Cream Exfoliant Peeling yorumlarım şu şekilde : 


Dermalogica Gentle Cream Exfoliant, aslında bir peeling gibi amaç ediniyor ancak kullanımı tıpkı bir cilt maskesi gibi. Bu özelliğini sevdiğimi söyleyemem çünkü ben kozmetik ürünlerinde sade işlevsellikten yanayım. Farklı görevleri, farklı kullanım alanları olan kozmetik ürünleri yerine sadece işini yapan ürünleri yeğliyorum. Bir temizleyici temizliğini yapmalı, maske cildi yumuştmalı vs.


Peeling olmasına rağmen ciltte kullanmak için önce cildi temizlenmesi gerekmekte (!?) Temizlenmiş cilde tıpkı bir maske gibi sürülüp bekletiliyor ve ardından durulanıyor. Kullandıktan sonra cilt yumuşaklık ve tazelik kazanıyor. Yumuşaklıktan yana bir olumsuzluk yaşamadım ama iddiasını biraz gereksiz buldum. Çünkü içerisindeki maddeler, kozmetik ürünlerinde sadece "gösterişte" etkili maddeler. Gerçek anlamda cilde bir etki sağlamaz, sadece "-mış gibi" yapar.


Dermalogica, dermokozmetik skalasında pahalı grupta yer alır. Dermokozmetik markaları seven ve kullanmaya özen gösteren bir bünye olarak üzülürek diyebilirim ki bu peeling/maske arası üründen daha uygun fiyatlı ve cilt bakımında daha etkili ürünler var. "Hassas ciltlere uygun" bir ürün olma yönündeki iddiası, benim karma cildimde sorun yaratmamasına rağmen gerçek bir hassas cilt olan kız kardeşimde ne yazık ki etkisini göstermedi. Özellikle güzellik dünyasında bu ürünü ünlü yapan Lisa Eldridge etkisi, çünkü onun favori cilt bakım ürünlerinden birisi. Ben ise ne yazık ki gerek içeriğinin karışıklığını ciltte uzun vadeli bir iyileştirme yapmayacağını ve kullanımının miskin ruhlara hitap etmediğini belirtmek isterim. Yüksek fiyatını da hak etmediğini düşünüyorum. Açıkçası ben 5$ 'lık Desert Essence peelingden daha iyi verim alıyorum. Yine de cilt bakımında sadece işlev değil, bakım yapma keyfini hissettirmesi de önemli. Bu açıdan değerlendirebilirsiniz. İyi yanı olarak gördüğüm, pahalı bir ürün olmasına rağmen küçük bir miktarı kullanıma yettiği için, 75 ml boyutunun uzun süreli kullanım sunuyor oluşu.




Dermalogica Gentle Cream Exfoliant beğenimi kazanmasa da Dermalogica ürünlerinden beğendiğim de oldu. İlerleyen günlerde daha farklı Dermalogica cilt bakım ürünleri de blogda yer alıyor olacak.

* Tanıtım Ürünüdür.


Yorum Gönder

0 Yorumlar