Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Ocak ayı desenleri/ Pattern January



tüy toplayıcı fırça seti

Hayat yine üstüme üstüme geldi, buralardan uzak kaldım. Boyalarla oynamayı özledim, ona da fırsat bulamadım. O yüzden yeni bir şey gösteremiyorum bugün. Geçmiş aylardan paylaşamadıklarım var. Ocak ayında Anika Starmer her güne bir desen etkinliği yaptı. Her gün için verilen bir anahtar sözcüğü kullanarak desenler ürettik ve instagramda yayınladık. Aşağıdaki çalışmaların kimi doğrudan eskiz defterime yapıldı kimi bağımsız kağıtlar üzerinde, birkaçı kumaş üzerinde ya da dijital. Bu etkinliği fazla uğraşmadığım teknikleri denemek için kullanacaktım. Suluboya, markör, pastel gibi. Sonra baktım önemli olan bir şeyler üretmek, fazla kural koyunca iyice soğuyorum, saldım gitti. Toplamda 15 gün için desen hazırlamışım.
----------------
Life overwhelmed me very much and kept me away from here. I missed playing with paints but could not find the time. Thus i don't have anything new to show today. I have things i could not share from previous months. In January Anika Starmer held pattern january challenge. We produced patterns everyday with the given prompt and published on instagram.The works below were sometimes done in my art journal, sometimes on separate sheets, fabric or digitally. I was hoping to use this challenge as a way to tackle the mediums i am not familiar with. Like watercolor, marker, pastel. Then i realized it is important to at least produce something, too many rules totally turn me off, so i have let it go. In total i have produced patterns for 15 days.

 1.gün: mutlu/ Day 1: happy
  2.gün: orman/ Day 2: forest
   3.gün: zeytin/ Day 3:olive
 4.gün: su/ Day 4:water
  5.gün: koleksiyon/ Day 5:collection
  6.gün: izler/ Day 6:marks
  7.gün: en sevdiğim/ Day 7:favourite
  8.gün: hızlı/ Day 8:fast
  11.gün: geometrik/ Day 11:geometric
 13.gün: jöle (İngilizce'de jölebalığı= denizanası)/ Day 13:jelly
 16.gün: katmanlar/ Day 16:layers
  22.gün: harf/ Day 22:letter
   24.gün: sarf malzemeleri/ Day 24:supplies
 27.gün: kar tanesi/ Day 27:snowflake
30.gün: nokta nokta/ Day 30:stipple

Yorum Gönder

0 Yorumlar