Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Temmuz 2015 Güzellik Kutusu



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-temmuz-2015-guzellik-kutusu
vanilya club temmuz 2015 guzellik kutusu


Vanilya Club Temmuz 2015 Güzellik Kutusu 'nda; Nashi, Boots Botanics, Osmo, China Glaze, Gülsha ve CHI markalarını bir arada görmek çok hoş. Özellikle Nashi ve Osmo favorim. Güzellik kutusunun ayrıntıları şu şekilde :



Geçtiğimiz ay blogda yer veremediğim için yazıyı hazırlamaya yeni fırsat bulabiliyorum. Eski kutularunda mavi gibi günlük makyaja en zor tercih edilen farları sunan Vanilya Club bu sefer U dönüşü yapıp, günlük olarak her makyajın jokeri olabilecek açık bir vanilya rengi far sunuyor, markası da Boots Botanics. Farın ismi ise Camomile. Ayrıca dikkatimi çeken ambalajının arkasında yazılı olan ibareye göre far, elma ve hindistan cevizi ekstratını ihtiva ediyormuş. Bu renkteki farlar daha kullanışlı olduğu için Vanilya Club da artık bu tarzlara ağırlık vermeli.

vanilya-club-temmuz-2015-guzellik-kutusu
vanilya club temmuz 2015 guzellik kutusu

Landoll Nashi Argan markasından (ki kendisine bayılıyorum), vücut bakımı adına kullanılası bir kuru yağ bulunuyor. Çok merak ettim, hemen deneyeceğim, kuvvetle muhtemel beklentimi verecektir çünkü bu marka bir harika.


China Glaze ojelerinden Chiaroscuro isimli bu ojeyi fazla sevdiğimi söylemem. Hatta hiç sevmedim. Rengini metalik bir gül kurusu olarak tanımlayabilirim, bana öyle geldi. Tam boy bir China Glaze oje çıkması harika ama rengi hiç benlik değil zira duruşunu kendime yakıştıramadım, tırnaklarıma çok baygın, hayattan bezmiş görüntü veriyor ^^


Gülsha Gül Suyu ise sanıyorum ki bu 3. veya 4. kez kutudan çıkışı. Kendini tekrar etmesi hoş olmasa da bazı markaların tekrar çıkışına seviyorum. Gülsha hakkında ise hiçbir fikrim yok. Ambalajı bir gül suyuna oranla iyi gözüküyor ama henüz denemedim bile. Geciktirmeden bir ara denesem fena olmayacak.


Osmo Wonder 10 : Buna bayılıyorum, ürünün büyük boyu hali hazırda bende bulunmakta. Küçük boylarını seyahat zamanı yanıma almayı tercih ediyorum. Saçlara hem şekil hem bakım sağlıyor. Ziyadesiyle memnunum ki yazısını blogda Osmo Wonder 10 Durulanmayan Saç Bakım Maskesi konusuyla paylaşmıştım.


CHI Silk Fusion, sanırım bu da eski kutularda çıkmıştı, yeniden gönderilenlerden. CHI markası pahalı saç bakım ürünleriyle kendine hayat vermiş bir marka, böyle minik ürünler elime geçince kullanmaktan hariç aman aman bir ilgimi çektiği (artık) söylenemez.


Color Secrets Kuru Oje Bantları, bu marka da üçtür kutularda yerini bulmakta. Bu sefer ki simli gümüş rengi. Blogda daha evvel tanıttığım Golden Rose Holiday No 51 Ojesi 'ne çok benziyor, tabii onun kuru bant hali. Özel günler için kullanılabilir ya da uyumlu bir renkle beraber tek tırnağa uygulanabilir, kuru bantlara karşı özel ilgim yok ama belki bir gün lazım olur.


Diğerleri ise minik boy tekli kullanım sunan testarlar. Vanilya Club Temmuz Kutusu hiç de fena değil. Fikrimce, yaz mevsimindeki kutuları, diğer aylara göre çok daha dolu çıkıyor. Vanilya Club Haziran Güzellik Kutusu'nda Neler Var diyorsanız da linkine tıklayarak değerlendirebilirsiniz.



Yorum Gönder

0 Yorumlar