Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Son Dönemdeki Kozmetik Alışverişlerim (Gratis, Mamacım ve Yves Rocher)



tüy toplayıcı fırça seti

kozmetik-alisverislerim-gratis-mamacim-yves-rocher


Son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişlerimi tek bir yazıda birleştirerek blogda paylaşmak istedim. Alışverişlerimin hepsi ihtiyaca yönelikti. Gratis, Mamacım ve Yves Rocher tercih etme nedenlerim ve alışverişim ayrıntıları ise şu şekilde :




mamacim-online-dermokozmetik-alisverisim
mamacim kozmetik alisverisim

mamacim-online-dermokozmetik-alisverisim
mamacim kozmetik alisverisim


En büyük alışverişi Mamacım'dan yaptım çünkü almak istediğim Phyto Saç Boyası ve Phyto Şampuanlar bir aradaydı. Aslında Turuncu Kasa mı Mamacım mı çok kararsız kaldım, çünkü Turuncu Kasa da Phyto'lar daha indirimdeydi. Her iki site de güvenilir ama Mamacım daha hızlı. Bugüne kadar yaptığım her alışveriş en geç ertesi güne gönderiliyor. Bu yönünü çok sevdiğim ve benim de acil teslimata ihtiyacım olduğu için Mamacım'ı seçtim. Siteyi tek eleştirdiğim noktası, kargo ücreti ne kadar harcarsanız harcayın hep var ve büyük firmaların bunu dengelemesi gerektiğini düşünüyorum. Her seferinde kargo ücreti vermek kötü zira.


Mamacım alışverişim Phyto ağırlıklı oldu. Saçımı sık sık değil yılda birkaç kez boyuyorum. Bitkisel boyalar tercihim, Phtyto Saç Boyası'nı ne zamandır istiyordum, umarım beklentimi verir. Saçlarımı biraz koyu tutmak istediğim için koyu bir rengini seçtim. Şampuanlar ise biri her zaman aldığım Phyto Phytoapaisant, diğeri ise merakla aldığım Phyto Phytokeratine. Yaz-güneş derken vücudumu çok kuru hissettiğim için duşta pratik bir ürün arıyordum. Babe Temizleyici Vücut Yağı'nı görünce, aradığım tam da bu dedim ve onu da sepete ekledim. Geri kalan ise alışveriş hediyeleri. (La Roche Posay makyaj çantası, La Roche Posay mini termal su, Sebamed ve Ducray testerları). 1 günde elimde olması ve tüm ürünlerin sorunsuz ulaşması yönünden gayet memnun kaldım.


gratis-kozmetik-alisverisim-blog
Gratis Kozmetik Alisverisim


Gratis'ten ise toplamda 5 ürün aldım. Gratis alışverişimin aracısı ise Sebamed Deo. İnternet sitesinden temin etmek yerine bir an önce alıp kullanayım diye önünden her gün geçtiğim Gratis'i hedefledim. Bir de aklımda ofiste kullanılan kokulardan birisi olan Febreze'nin mavi olanı yer etmişti. Rengini aklımda tutarak aldım, meğer bir ismi varmış : Alp Esintisi. Hafif ve boğmayan ama ferahlık da sağlayan güzellikte. Ev için kullanmak üzere edindiğim Febreze Oda Kokusu'nun fiyatı ₺10.


Duş jelim azalmıştı, bu sefer farklı bir şeyler kullanayım diye rafları dolaşırken Bee Beauty'ler gözüme çarptı. Yeni mi üretildi yoksa önceden beri varlar mıydı bilmiyorum ama öyle güzel öyle iştah açıcı kokuları var ki almadan edemedim. BeeBeauty Portakallı Çikolata Duş Jeli ve BeeBeauty Kahveli Duş Jeli yaz gününde çok çekilir gibi gelmiyor ama o an kokularına karşı koyamadım. BeeBeauty duş jelinin tekli fiyatı ₺4.95 idi, indirim var mıydı ne yazık ki hatrımda değil.


Sebamed Deo Sprey Fresh, tamamen bir yaz ihtiyacı ve Gratis alışverişimin kahramanı. İçeriğini de güzel buldum. Aldığım fiyatı net hatırlamıyorum ama ₺20 gibiydi veya birkaç kuruş düşüğü. Aldığımdan beri kullanıyorum ve son derece memnun kaldım.


Sensodyne Diş Fırçası : Diş fırçamı sık sık değiştiriyorum. Sensodyne diş macunları konusunda sevmiyorum, diş fırçaları ise macunlarına kıyasla çok daha iyi. Bu sefer bu modelini aldım, Fiyatı ise ₺9.

yves-rocher-kozmetik-alisverisim-blog
yves-rocher-kozmetik-alisverisim

Yves Rocher alışverişimde ise bu jelleri aldım, ismi Yves Rocher Pure Calmille Gel. Daha önceden kullandığım bir yüz temizleme jeliydi. Benden ziyade kuru cilttli kız kardeşimin yıldızı. İçerisinde SLS olmasına rağmen cildini gram kurutmuyor ve çok memnun. Bu yüzden ağırlıklı olarak o kullanıyor. Papatya özlü temizleme serisinin bir üyesi olan Yves Rocher Pure Calmille Gel fiyatı ise tekli olarak ₺27.90


Aldıklarımın bazılarını blogda daha önce detaylıca paylaşarak etkilerinden bahsetmiştim. Eğer ilginizi çekiyorsa tıklayabilirsiniz : 



Yves Rocher Pure Calmille Gel (bitenler kulübümde yer almıştı)



Yorum Gönder

0 Yorumlar