Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bitenler Kulübü #48



tüy toplayıcı fırça seti

bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
Bitenler Kulübü

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 48. serisi blogda yer alıyor. Yine bu defa da renkli kozmetik adına 1 tane temsilim var, diğerleri ise bakım ürünlerinden oluşuyor. Bitenlerden birini öylesine seviyorum ki biter bitmez yeniledim. Çünkü şu ana kadar kullandıklarım arasından en iyisi. Bitenler Kulübüm #48'in ayrıntıları şu şekilde :




bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
Bitenler Kulübü Blog
Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını, linkler halinde sunuyorum ki ürünleri blogda daha önceden yer verdiysem, ayrıntısına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz.


1) Phyto Phytoapaisant Saç Derisini Rahatlatan Şampuan : Konunun başlangıçta atıfta bulunduğum kozmetik ürünü işte bu! Harika bir şampuan ve bu zamana kadar bunu geçen bir şampuanla buluşmadım. Sanıyorum en sık yenilediğim kozmetik ürünlerinin ilk 3'üne girebilir. Phyto şampuanın en çok içeriğini, daha sonra ise bıraktığı etkisini seviyorum. Saçları ne hacimlendiriyor, ne parlakaştırıyor, ne dalgalandırıyor. Bu bakımdan market şampuanlardan çok geride ve sırf bu özelliğinden dolayı daha çok seviyorum. Sade, yalın bir içerik, bir şampuandan beklentim sadece bu. Üstelik bir de saç derisini gerçekten rahatlatıyor. Boşuna daimi şampuanım olmadı Phyto Phytoapaisant.


2) Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi - Manuka Honey Creamy Cleanser : Geçtiğimiz sene, 2015 yılına gireceğim zamanlarda edindiğim bu krem temizleyiciyi gayet sevmiştim. İçeriği güzel, yüz temizleme anlamında cildi kurutmuyor. Kış için daha ideal. Kokusunu çok ağır ve sevimsiz bulmuştum. Temizleyiciyi diğer anlamlarda çok beğenmeme rağmen daha hafif kokulu ürünlere yöneldiğimden bu temizleyici ile elvedalaştık. Daha alacağımı sanmıyorum.


3) Huncalife Delight Therapy Peeling : HuncaLife ürünlerini blogda tanıtırken bu peeling için kullandıkça karar vereceğim belirtmiştim. Diğer ürünlerinin ise içerik ve etki olarak bende bir çelişki uyandırdığından bahsetmiştim. Bu peeling için diyebileceğim tek şey var, sanırım kullandığım en kötü peelinglerin başında geliyor. Ne yazık ki gram beğenmedim. Vücut peelingi olarak kullandım, 8 ayda ancak bitti. Almanızı asla önermem. Kozmetik piyasasında daha ne güzellikler varken hele ki.


4) Farmasi Kozmetik Turkuaz Oje No141 : Geçtiğimiz seneden beri benimle birlikte olan Farmasi Oje No 141 (keşke ojeye bir isim verilseydi), turkuaz renginde. Ojenin tırnakta duruşunu sevdiğim için özellikle bahar/yaz zamanı severek kullandım. Aslında ojenin baya bir miktarını kullandım fakat hepsini biterebilmiş değilim. Ne yazık ki artık sürülmez durumda. Elimdeki Golden Rose, Flormar, Pastel gibi markaların ojeleri çok daha dayanıklı. Farmasi 1 senede kendini bıraktı. Bunu da not düşmeliyim.


5) Caudalie Beauty Elixir / Güzellik İksiri : Serum ve tonik olayını birleştirerek karma cildimde sorunsuz kullandığım bu güzellik iksirini çok sevmiştim. Cildimi hayli sıkılaştırdı, aynı zaman da hiç beklentim yokken cildime parlaklık da sağlıyordu. Caudalie ürünleri biraz pahalı olmasına rağmen bakım adına arada tercih edilebilir. Özellikle lüks eczane ürünlerine yönelmeyi seviyorsanız, kulvarındaki çoğu markaya göre daha alınası yapıda olduğu için rahatlıkla tercih edebilirsiniz.


6) Jason Natural Sea Fresh AntiCavity Toothpaste : Bu doğal içerikli diş macunundan çok memnun kaldım, bu bitirdiğim 2.si ve ne yazık ki elimde dahası yok. Türkiye'de uygun fiyatıyla bulabilirsem yenileceğim. İçerik olarak harika, etki olarak da keza öyle. Ayrıca nefesi de çok iyi tazeliyordu. Kısacası bu macun benim için tekrar tekrar alınacaklar listesinde.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.




Yorum Gönder

0 Yorumlar