Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

MadamRuj Online Alışverişim / Desert Essence & Note Kozmetik



tüy toplayıcı fırça seti

madamruj-online-alisverisim-desert-essence-note-kozmetik
madamruj com online alisverisim

Desert Essence lipbalm ararken Madamruj sitesinde 12.90 TL'ye görünce alışveriş aşkımı durduramadım. Doğal içerik müptelası ile sevdiğim markalardan biri olan Desert Essence bu alışverişimi yapmamı tetikledi diyebilirim <3 Çünkü Desert Essence öyle her yerde kolay bulunan bir marka değil, bulunabilecek yerler Ailemiçinsağlık sitesi, Migros ve Macromarket zincirleri. Benim civarımda yakın Migros ve Macromarket var ama oralarda sadece şampuanları (kırmızı olanlar fazlaca) ve duş jelleri bulunuyor. Vücut kremlerine de arada denk geldim ama lipbalm satışına hiç rastlamadım. Ailemiçinsağlık sitesinde kargo limiti yüksek ve sadece Desert Essence ürünleriyle sepetimi doldurmak istemedim, üstelik şampuanlar madamruj sitesinde daha ucuzdu. Daha önce blogda tanıttığım ve bittiği için üzüldüğüm, organik Shea Butter içeren benim hayatımın lipbalmı olarak saydığım Desert Essence Ultra Hyrdating Lipbalm'ın ve beraberinde aldıklarımın detayları şu şekilde :



madamruj-online-alisverisim-desert-essence-note-kozmetik
madamruj  online alisverisim desert essence note kozmetik

Alışverişimin baş kahramanı minik lipbalm. Zira bu benim hayatımda kullandığım en en en iyi lipbalm. Ne Nuxe ne Eos ne bilindik diğer markalar, hepsi bir yana, o bir yana diyorum. İçeriği doğal, etkisi şahane, kimyasallar yok petroller yok o yok bu yok, oh mis tadında. Dudak bakımında petrol ürünlerini sürüp sürüştürmektense daha itinalı seçimlerle işe yarayanları kullanmanızı tavsiye ederim. Zaten rujlarla yeterince kimyasal alıyoruz, bir de lipbalmlarla bunu desteklememeliyiz. Bu yüzden benim önerim, daha önce blogda defalarca kez bahsettiğim bu minik kahraman. Bu konuda bana güvenebilirsiniz, boşuna bir ürüne bu kadar kefil olmam, içeriğiyle her şeyiyle mükemmel.


Şampuan konusunda merak seviyem çok yüksek ama bu yoğun ilgim doğal şampuanlarda söz konusu. Yoksa gidip "aaa Schwarzkopf yeni şampuan çıkarmış gidip deneyeyim" ayarında değilim. Daha önceden Hindistan Cevizli şampuanını tanıttığım Desert Essence markasının bu sefer farklı çeşidini denemek istedim. O da kokusuz parfümsüz en temiz serisi olan mavi ambalajı çeşitinde yana seçimim oldu. Kendisinden yana çok beklentim var, umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz ^^


Note Likit Concealer'in hazır 01 numarasını bulmuşken sepetime ekledim. Bu göz altı kapatıcısının müdavimi çok fazla, güzellik bloggerlarından bahsetmiyorum, benim ofisteki kızların resmen favorisi, ben de onlardan bir iki kez kullanmıştım, yapısını sevmiştim. Bu fiyata alınabilecek en iyilerden birisi. İyice kullanıp enim konum değerlendirmek istiyorum. Golden Rose kalem rujlar konusunda henüz açılışı yapmamıştım. Note kalem rujlarla aralarında gidip gelsem de sonunda Golden Rose'larda karar kıldım. 


Diğer sample/tester ürünler ise sitenin gönderdikleri. Fondöten, Desert Essence şampuanlar ve parfüm deneme boyları gönderilmiş <3  Blogger olduğumu söylemediğim halde bunlar gönderilmiş. Yeni keşifler yapmayı seven biri olarak tabii ki yanındaki minişler hoşuma gitti, keşke her site böyle olsa. Alışverişimin geliş hızı çok iyiydi, siparişi verdikten ertesi gün Aras kargo elemanı karşımda bitti. 69 lira üstünü geçtiğim için kargo bedava fırsatından faydalanmış oldum. Bu sıra online alışverişlerden yana sorun yaşıyorum. Bir önceki Mango Online ve Fotografium sitelerinde yaşadığım sıkıntılardan sonra neyse ki bu alışverişimden keyif aldım, aldıklarımla gayet mutluyum. Ohh en sevdiğim lipbalmıma kavuştum sonunda. Yeni edindiğim şampuanımı ise kullanmak için sabırsızlanıyorum ☺ 

madamruj-online-alisverisim-desert-essence-note-kozmetik
madamruj-com online alisverisim desert essence note kozmetik


Yorum Gönder

0 Yorumlar