Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Mustika Ratu Bakım Ürünleri



tüy toplayıcı fırça seti

mustika-ratu-bakim-urunleri-yorumlari-kullananlar
Mustika Ratu bakim urunleri

Mustika Ratu, bakım ürünleri konusunda iddialı bir marka olmasının yanı sıra mazisi de 1975 yıllarına dayanıyor, itiraf etmem gerekir ki kozmetik dünyasında bu ismi ilk kez duyuyorum. Benim için ne ismini ne cismini bildiğim bir markaydı. Mini boy ürünlerinden oluşan bakım setinden elimde iki tane oluşuyla, bir süre önce deneyimlemeye başladım. Doğal (hatta fazla doğal) bir marka izlenimini tüketiciye verse de, izlenimim o kadar iyi yönde olamadı. Ne lanse edilen kadar doğal buldum ne de cilt bakımı adına şahane özellikte gördüm. İsmiyle bende "Ooo mastika mastika" neşeli şarkısını hatırlatan Mustika Ratu bakım ürünleri ve yorumlarım şu şekilde :




mustika-ratu-bakim-urunleri-yorumlari-kullananlar-fiyati
Mustika Ratu bakim urunleri yorumlarim kullananlar
Kozmetik ürünlerine ilk bakışı attıran ve "benim olmalı" hissini kalpçikler eşliğinde yollayan şey tasarımlarının güzelliğidir. Buna rağmen, janjanlı tasarımlar kadar sadelik konseptini ürün ambalajına yansıtan markaları da seviyorum, hatta nedense onlar daha bir "düşünceli kozmetik ürünleri" olarak geliyor, zira ambalaj masrafını tüketiciye ödetmemiş oluyor. Mustika Ratu da tıpkı bu sözlere eş değer nitelikte bir marka izleniminde, böyle oluşuyla da ekonomik fiyat politikasını seçmiş olduğunu düşündürüyor. Ürünlerinin fiyat aralığına baktığımda bu düşüncemin doğru olduğunu görüyorum. "Ekonomik fiyatlı cilt bakım ürünleri, hem de doğal, ee bu harika" dedirttiriyor insana. Gel gelelim gerçekten doğal olup olmadığını sorgulamaya.


Fotoğrafta gördüğünüz seriden elimde iki adet var, her iki set de Vanilya Club güzellik kutularından vakti zamanında çıkmıştı, bir süre kullanıp deneyimledikten sonra anladım ki doğal çizgiyi lanse etmesine rağmen bu marka benlik bir marka değil. Bitkisel içeriklerin ağırlığı olmakla beraber "çok doğalız" imajıyla örtüşmeyen içerikler de bulunmakta. Beni en başta rahatsız eden ise o kokuları oldu. Sevmediğim tuhaflıkta kokulara sahip ya da bana denk gelenlerde bir anormallik var, bilemiyorum. Üstelik bu nahoş durum her iki set için de söz konusu. Bu yönü de izlenimlerimi olumsuz yönde değiştirmeye yetti. Aslında uygun fiyatlı politikası ve içeriğinin birçok markaya göre (nispeten) biraz daha iyi yönde oluşuyla daimi kullanacaklarım arasına giriş yapabilirdi. Özellikle cilt temizleme losyonun incecik ve hemen emilen yapısı hoşuma da gitmedi değil. Yeşil görüntüleri sırf doğallığının vurgulamak için yapılmış olsa gerek, üstelik bunu yaparken yapay renklendirici kullanıyor, ironik değil mi? Aynı zamanda ürünlerinde koruyucu olarak, herkesin kaçtığı paraben bulunmakta. Bu kadar doğal olma yolunda ilerleyen bir markanın, stratejik olarak parabeni listeden ilk olarak çıkarması gerekirdi.


Özetçe; Mustika Ratu bakım ürünleri öyle aman aman şahanelikte değil, doğal içerikler kadar doğal olmayanlar da bulunmakta, etkilerinden önce kokularının değişliğe gitmesi gerektiğini düşünüyorum. Etkilerini göz önüne aldığımda, özellikle gidip de edineceğim türden olamadı. Yine de çok uygun fiyatlı oluşlarından ötürü denemek istiyorsanız çok şey kaybetmezsiniz. Mustika Ratu ürünleri Vanilya Club harici rakip sitesi Lila Kutu'da da satışta. Hangisi size daha avantajlı geliyorsa, onu tercih edebilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar