Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Pierre F. Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jeli



tüy toplayıcı fırça seti

pierre-f-estheticians-formula-moisturizing-cleanser-nemlendiricili-yuz-temizleme-jeli


Pierre F Skincare markasının Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jeli 'ni, Gratis mağazasında dolaşırken denk geldiğim ve ayaküstü içeriğini hoş bularak merak ettiğim için edindim, iyi ki de edinmişim diyorum zira aldığım günden beri kullanıyorum ve yaptığı iş konusunda çok başarılı buluyorum. Fazla paralar harcamak istemiyorsanız ve cilt bakım ürünlerinin içeriklerine önem veriyorsanız, Gratis'in özel olarak ithal ettiği Pierre F. markasının basit ambalajından dolayı yargılamayıp şans verme anlamında keşfedebilirsiniz. Temizleme jelinin tüm ayrıntıları şu şekilde :




pierre-f-estheticians-formula-moisturizing-cleanser-ingredients_nemlendiricili-yuz-temizleme-jeli_kullananlar-yorumlari-icerik,


Son zamanlarda kozmetik sektöründe özellikle cilt bakım skalasında içerikler önem kazanmaya başladı. Hatta bunu önemseyerek gözükmek, bir nevi "moda" haline geldi. Kozmetik konusunda içeriğe önem veriyorum ancak takıntılı halde önemsemenin gücüne inanmıyorum, önemli olan içerikten ziyade günlük kullanım dozu olduğunu düşünüyorum. Güzel içerikli ürünler her zaman için önceliğimde olsa da zaman zaman o kadar güzel içerik sunmayan markalara da yöneliyorum. Çünkü ülkemizde iyi içerik genelde baya pahalı fiyatlarda seyrediyor. Bu kuralı yıkan bazı firmalar var ki işte onlara bayılıyorum. Bunlardan birisi de, mağazalarında dolaşmayı hepimizin sevdiği Gratis. Çünkü namı bile çok duyulmayan ama iyi içerik sunan markaları bizler için uygun fiyata Türkiye'ye getiriyor. Vergisiz usulsüz satış yapan Instagram satıcı zıbıdıları bile bir kozmetik markasını Türkiye'ye getirirken hayali vergisini de ekliyor ancak Gratis her şeyiyle dahil getirdiği markaları uygun fiyata sunduğu yetmiyor, bir de indirim üstüne indirim yapıyor. Açıldığı ilk günden beri Gratis sevgimin giderek artması da bundan dolayı.


Pierre F. cilt bakım markası sanıyorum ki ambalaj konusunda değişken bir marka. Gördüğüm kadarıyla bu temizleme jelinin ambalajı daha önceden yeşilmiş, benim aldığım zaman sarıydı, şimdi markanın kendi sitesine bakındığımda daha farklı ambalajlama haline geçiş yaptığını gördüm. Yeni hali daha güzel duruyor, umarım bu değişikliği fiyat olarak müşterilere yıkmaz zira genelde markalar ambalaja yatırım yaptıkça acısını tüketicilerden çıkarıyor.


Pierre F. Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jeli içerik olarak olabileceği kadar iyi. Başta sülfatsız oluşuyla çoğu markanın temizleyici jelinden çok daha güzel düzeyde. Türkiye'de her doğal markayı bulmak kolay değil, bulsak da hak etmeyen fiyat yüksekliği beraberinde geliyor. Hem fiyat hem içerik hem etki olarak gayet başarılı buldum. Altın sarısı rengindeki jel ciltten zor arınanlardan değil, çok rahat arınıyor. Nemlendirici yönü çok kuvvetli, jeli uyguladıktan sonra cildinizi gerginliğin zirvesinde bırakmıyor. Tabii yine bir cilt bakım adına takviye nemlendirme işlemini yapmanızı öneririm ama demek istediğim çoğu temizleyici jel cildi kurutan hevesteyken bu öyle değil. Kokusunu çok sevmesem de rahatsızlık verecek kadar ağır da bulmadım. Sanki şampuanlar gibi kokuyor, bilirsiniz şampuanların tipik kokusu vardır, aynen onlar gibi kokuyor. İçerisinde paraben, fitalat (phalates), sülfat (sulfates) ve pegler içermiyor. Ayrıca ambalajının arkasında hayvanlar üzerinde test yapmadığı bilgisi de yazılmakta.


3 özet soruyla değerlendirecek olursam; 

Pierre F. Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jelini Kimler Kullanabilir?

Cilt temizliğinde kullandığı kozmetik ürünlerinin içeriğine dikkat edenler ve uygun fiyatta kozmetik tercih edenlere göre. Kuru-Karma cilt tipindeyim, bana şahane geldi. Hem cildimi kurutmuyor hem arındırması olması gerektiği gibi. Aslında genel olarak tüm ciltlerin sevebileceğini düşünüyorum.


Pierre F. Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jelini Kimler Kullanmasa Daha İyi?

Pahalı fiyat ve muhteşem ambalaj önceliği olanlara göre değil.

Pierre F. Estheticians Formula Moisturizing Cleanser Nemlendiricili Yüz Temizleme Jelini Almalı mı?

Cilt bakımı konusunda sadece görevini yapsın yeter diyerek cildi kurutmayan bir temizleyici jele ihtiyaç duyuyorsanız evet. 10 lira gibi uygun fiyata bu güzel etki ve içerik uyumunu es geçmeyin. Benim için, daimi alacaklarım arasına sıkı bir giriş yaptı bile.




Yorum Gönder

0 Yorumlar