Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Rossmann Kozmetik ve Makyaj Alışverişim



tüy toplayıcı fırça seti

rossmann-kozmetik-ve-makyaj-alisverisim
Rossmann Kozmetik Makyaj Alisverisim

Rossmann mağazasından yeni bir alışveriş gerçekleştirdim, alışverişimde ağırlıklı olarak vücut bakım ürünleri yer alıyor ama ufak da olsa makyaj ürünü de aldım. Bu sıra güzellik bloglarında ve Instagram hesaplarında sıklıkla Rossmann alışverişlerine denk geliyor olabilirsiniz zira Rossmann mağazalarında güzellik düşkünlerine yeni bir marka daha satılmaya başlandı; o marka da Catrice. Alman kozmetik markası Catrice, bir drugstore skalasında olsa da bana göre Rimmel London ve Wet n Wild'dan çok daha iyi. Revlon ayarı gibi yüksek kalitede. üstelik ondan daha uyguna geliş yaptı. Catrice markası, Essence kozmetik markasının ablası sayılır, her ikisini de Cosnova Beauty üretiyor ve Türkiye ithalatçısı Eczacıbaşı Girişim tarafından getirildiği için Essence gibi Catrice de muhtelemen yaygın satışı yakalayarak diğer kozmetik marketlerinde de satılmaya başlanır diye düşünüyorum. Böylesi güzel bir markanın Türkiye'ye adım atması biz güzellik sevenlerince pek iyi oldu. Tabii bundan cüzdanlarımız aynı oranda mutlu olamayacak o ayrı mevzu. Rossmann kozmetik alışverişimde aldıklarım ve fiyatları : 




rossmann-kozmetik-ve-makyaj-alisverisim
Rossmann Kozmetik Makyaj Alisverisim

Rossmann mağazaları bana biraz ters yönde olduğu için sıklıkla uğrayamıyor olsamda aslında raflarının arasında dolaşmayı pek seviyorum. Hem ürün zenginliği yönünden hem de uygun fiyat politikasıyla cezbediyor. Catrice markasının da Rossmann mağazalarına geldiğini görünce ve geçtiğimiz gün de halletmem gereken iş mevzusu yönünden yolum yakınına düşünce, fırsat bu fırsattır dedim ve ilk molada mağazaya zıpladım. İndirim zamanı olmadığı için raflar dopdoluydu. Genelde ihtiyaçlarımı aldım ama itiraf etmem gerekir ki bir parça ihtiyaç dışına da çıktım. Yani biraz keyfi biraz ihtiyaca yönelik bir alışveriş olmuş oldu. Wellness Beauty markasının vücut bakımında iyi bulduğum ağırlıklı olarak alışverişimi bu markadan yaptım ama Catrice markasını da unutmadım. Temsili havasında olsa da 2 tane ihtiyaç ürünümü kendisinden edindim.


Wellness & Beauty Deniztuzu Yağ Peelingi : Methini duyduğum bu peelinglerden 2 farklı çeşit aldım. Uzun süredir peeling kullanmıyordum, yaz sonrası iyi olur diyerekten biraz abarttım sanırım. Ambalajları pek şirin ve kullanışlıya benziyor. Tekli fiyatları ₺13.99 (Biraz pahalı buldum)

Wellness & Beauty Vücut Peelingi : Bir üstteki peelinglerin yağsız olanı. Ferah kokusu bir hayli hoşuma gitti, umarım duş esnasında da bu güzel koku sarıp sarmalar. Fiyatı ₺12.99 idi.

Wellness & Beauty Duş ve Banyo Jeli : Duş jelleri çabuk tükeniyor bahanesine aldım. Fiyatını ₺8.99 ve mine çiçeği kokusu da hoşuma gitti.

Alterra Doğal Duş Jeli : Bu duş jeli yakın arkadaşımın favorisi. Buraya kadar gelmişken ee alayım dedim ve portakallı olanını seçtim. Fiyatı bir üstteki duş jeliyle aynı sayılır. (₺7.99)

Isana Sıvı Sabun Yedek Paketler : Bu tamamen ihtiyaç, refill olanları diğerlerine göre daha uyguna denk geldiği için ev tüketiminde böyle paketleri sık sık almaya çalışıyorum. Boyutu 500 ml ve fiyatı ₺3.29

Catrice Dudak Kalemi : Ten rengi (nude) dudak kalemi arıyordum, Catrice'de görünce hiç düşünmeden satın aldım. Henüz denemediğim için performansını test edemedim ama fiyatı ₺7.5

Catrice Aydınlatıcılı Kapatıcı : Eylül ayı ile birlikte tekrar makyaja merhaba dedim, yaz boyunca makyajın m'sini yapmadım desem yeridir. Fondötenler yerine kapatıcılarla idare etmek cildime yetiyor. Ne yazık ki her renginin testerı yoktu, renk olarak umarım uyar. Test etme fırsatım henüz olmadı ama eğer güzelse ₺15 fiyatının indirimlere denk getirip almak çok iyi olur.



Aldıklarım bu kadardı. Catrice konusunda kendimi baya frenledim.
Yoksa ne rujlar ne farlar vardı. Bu fren konusunda kendimi tebrik ediyor, 
başarılarımın devamını gereksiz duş jelleri konusunda da bekliyorum ☺

rossmann-catrice-kozmetik-makyaj-alisverisim-blog
Rossmann Catrice Kozmetik Makyaj Alisverisim

Yorum Gönder

0 Yorumlar