Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

KIŞ BAKIMI : Doğal İçerikli En İyi Lipbalmlar



tüy toplayıcı fırça seti

kis-bakimi-dogal-icerikli-en-iyi-lipbalmlar
kis bakimi dogal icerikli en iyi lipbalmlar


Kış mevsiminde de güzelliğimizden ödün vermemek için dudak bakımına önem vermeliyiz. Blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda dahi lipbalmlara özel ilgim vardı, bu ilgimin giderek arttığını itiraf edebilirim. Benim için lipbalmlar önemli kozmetik ürünleridir ve her yerde olması gerekir. Çatlamış ve kurumuş dudakların görüntüsü yüze oldukça bakımsız bir izlenim bırakacağı gibi sürmek istediğimiz ruju taşımaya bile elverişsiz zemin olışturur. Dudakların yumuşak ve nemli durması, bir çırpıda bakım yapan lipbalmlar sayesinde çok kolay. Hatta diyebilirim ki bu minik ambalajlı ürünler resmen birer kahraman. Üstelik kahramanlığını doğal içerikle yapan bakım ürünleri benim için daha önceliklidir. Eğer siz de böyle düşünüyorsanız, kış bakımında doğal içerikli lipbalmları dudaklarınızdan eksik etmemeniz için seçtiğim en iyi lipbalm listeme bir göz atın derim :



kis-bakimi-dogal-icerikli-en-iyi-lipbalmlar
kis bakimi dogal icerikli en iyi lipbalmlar


Nuxe Reve de Miel Lipbalm : Kullandığım lipbalmlar içerisinde en iyilerden birisi olan Nuxe Lipbalm, ofis çekmecesinde bulunması gerekenlerden birisi değil. Çünkü bu lipbalm pratik bir bakım ürünü değil. Hem stick formunda olmadığından hem de balmın dudaklara iyice nüfuz etmesi için süreye ihtiyacı olduğundan pratik kullanıma müsait bulmuyorum. Rujların altına sürmek için de çok ideal değil. Ancak kış bakımı için oldukça ideal. Özellikle benim gibi gece bakımı olarak dudaklarınıza yatmadan evvel uygulamanızı öneririm. Göreceksiniz ki sabah gün ışırken yumuşacık dudaklarla uyanacaksınız.


Now Solutions Vanilla Completely Kissable Lipbalm : Now Solutions benim sevdiğim doğal bakım markalarından birisidir. Completely Kissable serisindeki naneli balmı daha çok sevsem de kış zamanı Vanilya çeşidinin çok iyi bir bakım yaptığını inkar edemem. Balmın içerisinde, kozmetik dünyasının dev bakım ismi olan Shea Butter (Shea Yağı) 'ı yoğun olarak bulunduğurduğu için, dudak bakımında büyük rol üstleniyor. Rujların altına sürmek için de uygun bir balm, Nuxe lipbalm gibi yoğun olmadığı için sürüldüğünde rujların formunu bozmuyor.


Hurraw Chocolate Lip Balm : Blog sayfama bu lipbalmın yazısını ayrıntılıca henüz yazamamış olsam da günlük hayatımda edindiğim günden beri kullanıyorum. Çikolata kokusunu sevemedim çünkü bana kalırsa o konuda başarılı değil. Ancak dudakları koruma konusunda bu yassı lipbalm oldukça başarılı. Kış zamanı verdiği yoğun bakım çok hoşuma gidiyor.


Desert Essence Lip Rescue Balm : Bana kalsa Desert Essence 'in standını eve kurarım. Bu markayı o denli seviyorum. Egzotik kokulu lipbalmlar sizi de cezbediyorsa, bu lipbalmı mutlaka edinin derim. Verdiği yoğun bakımı ve egzotik hissi dudaklarınız çok sevecek. 



Yorum Gönder

0 Yorumlar