Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

ELF Studio High Definition Undereye Setting Powder || Göz Makyajında Sabitleyici Pudra



tüy toplayıcı fırça seti

elf-studio-high-definition-undereye-goz-makyajinda-sabitleyici-pudra


ELF Studio High Definition Undereye Setting Powder, $3 'lık fiyatına nazaran göz makyajında sıra kapatıcıya (concelar) geldiğinde harika işler çıkartan sabitleyici bir pudra. Hem homojen dağılması uygulama kolaylığı sunuyor hem kapatıcıyı çok iyi sabitliyor hem aydınlık bir görüntü veriyor hem de tüm bunları ucuza yapıyor! Aydınlatma işlevini biraz simlerin gücünden alsa da benim genel olarak çok beğendiğim bir pudra oldu. Marka ve fiyat ön yargılarınızı kıran nitelikteki bu pudra hakkında detaylı yorumlarım şu şekilde :




elf-studio-high-definition-undereye-goz-makyajinda-sabitleyici-pudra


E.L.F (EyesLipsFace) markası, bu pudra ürününü ışık yayıcı (light-diffusing) olarak tanıtıyor tanıtmasına ama aslında pudradaki bu özellik mikro simlerden ibaret, tabii Elf mikro olayını biraz abartmış. Yani pudra gayet simli bir pudra. İnce çizgileri, koyu halkaları ve diğer göz altı kusurlarını yok etmek için üretilmiş olsa da aslında bu özelliklerin tam tersinde çalışıyor. Yani koyu halkalarınız, çok fazla çizginiz gibi sorunlarınız var ise ne yazık ki size göre bir makyaj ürünü olmadığını söylemeliyim. Çünkü en ufak bir sorunu kamufle etme şöyle dursun, daha da meydana çıkartıyor. Bu olumsuz yanı sorunlu göz altlarında sevgi kazanmasına engel olsa da, açık tonlu ciltlerde ve sorunsuz ciltlerde bir harika durduğunu söyleyebilirim. Benim en ama en sevdiğim makyaj ürünlerimin arasında.


elf-studio-high-definition-undereye-goz-makyajinda-sabitleyici-pudra


Görünüşte pembe durmasına rağmen göz altlarında pembe-beyaz arası hale bürünüyor. Fazla açık yapısı, orta buğday ve daha koyu esmer tenleri doğal bir görüntü vermekten uzaklaştıracağı için hasbel kader bu ürünü almışsanız biraz daha dikkatli kullanmanız iyi olacaktır. Açık tonlu olup göz altlarımda bariz bir sorun olmadığı için çok rahat kullanıyorum. Benzer kulvardaysanız ve aydınlık göz altlarından hoşlanıyorsanız, sevgimizin paralel olacağından eminim.


Pudra toz bir ürün yani preslenmemiş. Kullanımı çok pratik değil. Yine de böyle oluşu onu uygulamada çok zor bir ürün olarak öne çıkarmıyor çünkü çok minik olduğu için açarken ve uygularken toz toz olup insanı sinirden çıkarmıyor. Pudra aslında tuhaf bir yapıda. İçindeki simler renkli, hatta bana kalırsa mor renginde. İnternetteki swatchlarına baktığımda böyle bir yansıma görmediğim için yabancı makyaj bloglarına güvenip öyle almıştım. (Ne yazık ki bu durumu ben de net fotoğraflayamadım, gerçekten iyi bir kamera istiyor) Mor yansımaları pudrada bariz fark edince biraz garipsemiştim. Neyse ki içindeki simler (glitter) seyrek yapıda olduğundan göz altlarına uygulandığında rahatsız verici bir görünüm oluşturmuyor. Daha doğrusu, ilk uygulamada simleri biraz "acaba ayarı fazla mı kaçtı" diye düşünmenize sebep oluyor ama makyajın cilde oturmasıyla (benim için bu süre yaklaşık 40 dk sonra) o ilk görüntü gidiyor ve yerini tam kararında aydınlanmış bir efekte bırakıyor ki ben de bu haline vurulduğum için favorilerim arasına alıyorum.


swatches-elf-studio-high-definition-undereye-goz-makyajinda-sabitleyici-pudra-kullananlar-yorumlari


Göz altı kapatıcınızı (concealer) uyguladıktan sonra bu pudrayı pıt pıt yani tampon hareketlerle minik bir makyaj fırçası yardımıyla uygularsanız (paketin içinden çıkan kendi fırçası iyi iş görmüyoru, önerim kabarık bir makyaj fırçası örneğin Ecotools Airbrush Concealer Brush) pudranın güzel dağıldığını göreceksiniz. Pudranın yapısı çok yumuşak, çabuk dağılan güzellikte. Kapatıcılığı sabitleme görevini çok iyi yapıyor. Göz çevrem yağlı olduğu için göz makyajı konusunda mütedamiyen sorun yaşarım, böylesi güzel sabitleyici bir ürünle kapatıcının gün sonuna kadar yerli yerinde durduğunu gözlemlediğim için benim adıma kurtarıcı oluyor.


swatches-elf-studio-high-definition-undereye-goz-makyajinda-sabitleyici-pudra-kullananlar-yorumlari


Yabancı makyaj bloglarına güvenip aldığım ve son derecede beğendiğim bir ürün olmasına rağmen bazı inceleme yorumlarında bu pudradan nefret edenleri de okudum. Edenlerin ortak paydasında cilt renklerinin koyu olduğunu fark ettim. Elf, bu ürünü için her ne kadar "transparan" dese de hafif beyaz yanı göz altlarında kendini yeterli düzeyde belli ediyor. Yani kesinlikle açık ciltlere göre bir ürün. (NC15-20 arası)


Genel olarak başarılı bulduğum ELF Studio High Definition Undereye Setting Powder 'a benim notum 5 üzerinden 4 ayarında. Hatta fiyatını göz önüne alırsam 4,5 'a bile fırlar. Bu fiyata bu ürün şahane! Orta ve koyu ciltlere ne yazık ki öner(e)mesem de benim açından ince yapısı, homojen dağılma performansı ve aydınlık göz altlarına imza atmasıyla oldukça iş görür kısımda. Her gün makyaj yapmadığım için makyaj ürünlerinde içerik aramıyorum, bu yüzden içeriğinin kötü olması beni çok düşündürmüyor ama bu açıdan makyaj ürünlerinizi değerlendiriyorsanız bu ürünün içeriğinin iyi olmadığını da not düşmek isterim.





Yorum Gönder

0 Yorumlar