Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Essence Cosmetics Kokulu Mini Törpü - Studio Nails Sweet Mini File



tüy toplayıcı fırça seti

essence-cosmetics-mini-torpu-studio-nails-sweet-mini-file
Essence Cosmetics Mini Torpu - Studio Nails Sweet Mini File


Essence, meyveli kokuların eşliğinde törpü keyfi (!) sunuyor. Tamam, keyif olayını sloganlaştırmayı biraz abartmışlar ama bu minik törpüler hem işini iyi görüyor hem de pek sevimli. Gratis İndirim Alışverişim sırasında rafta şirin duruşuyla dikkatimi çekip satın aldığım bu minik törpülerden son derece memnun kaldım. Tek dezavantajları dayanıklılığı hususunda, çünkü ömürleri tıpkı boyları gibi kısa. Gerçi uzun tırnakların duruşu güzel olsa da kağıt törpülerle ilişki ömrü malum, uzun olmuyor, bu yüzden de sık sık farklı törpü değiştirmekte fayda var. Ben de buna istinaden tercihlerimi Essence'den yana kullanıyorum. Bunun iki nedeni var, ilki şirin oluşları ikincisi uygun fiyatlı satılmaları.




essence-cosmetics-mini-torpu-studio-nails-sweet-mini-file
Essence Cosmetics Mini Torpu - Studio Nails Sweet Mini File

Sert törpüler tırnağa fark etmeden zarar verebiliyor. Yumuşak törpüler de görevini iyi yerine getiremiyor. Orta sertler bu konuda gayet tercih edilesi. Hem tırnakları çok zayıflatmıyor hem de rahat şekillendirebiliyor. Tırnak uzatmaya başladığım ilk dönem soluğu manikürcüde alırdım ancak uzun zamandır bu tarz işe yarar törpülerle tırnak olayımı hallediyorum. Tırnaklarınızın güçsüzlüğünden yakınıyor iseniz sağlıklı tırnakların yolu (tıpkı ciltte, saçta olduğu gibi) sağlıklı beslenmeden geçiyor. Sağlıklı beslenmenin yanı sıra iyi markaların bitkisel yağlarını da kullanabilirsiniz. Jojoba, Avakado gibi. Hem tırnaklarınızı daha sağlamlaştırır hem de uzun süre nemlendirir. En etkili tırnak bakım yolu budur.


Essence Cosmetics kağıt törpü olayında iyi bir isim çünkü işini gayet iyi yapıyor. Fiyat konusunda eskisi kadar ucuz değil, bu törpülerin yarı fiyatına satıldığı günleri hatırlıyorum. Yine de kozmetik piyasasına göre uygun fiyatlı bir seçenek. Renk çeşitliliğinin farklılığı ve küçük/büyüt boylarının seçenekli olması da ihtiyaca yönelik seçmeyi kolaylaştırıyor. Essence törpülerinden genel olarak memnunum. Bu minik törpüler Essence 'e göre güya kokuluymuş ama benim aldıklarımda kokunun zerresi yoktu. Bahsedilen özelliği göremedim, zaten böyle bir beklentim de yoktu, benim alış amacım tamamen ihtiyaçtan. Çünkü törpülerle tırnağımı çok kolay şekillendirebiliyorum ve Essence törpülerini de her tercih edişimde tırnaklarımı iyi idare ettiğini görüyorum. Böyle işe yarar minik törpüler çantamın bir köşesinde olmalı diyorsanız edinebilirsiniz, fazla ömürlük olmasa da tırnaklarınızı yüz üstü bırakmıyor.



essence-cosmetics-mini-torpu-studio-nails-sweet-mini-file
Essence Cosmetics Mini Torpu - Studio Nails Sweet Mini File

essence-cosmetics-mini-torpu-studio-nails-sweet-mini-file
Essence Cosmetics Mini Torpu - Studio Nails Sweet Mini File

Yorum Gönder

0 Yorumlar