Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Yves Rocher Saç Bakım Şampuanları ve Etkileri



tüy toplayıcı fırça seti

yves-rocher-sac-bakim-sampuanlari-yorumlari-etkleri
yves rocher sac bakim sampuanlari yorumlari


Yves Rocher şampuanlarını, sülfatın Sodium Lauryl Sulfate (SLS) çeşidini içermediği ve saç bakım ürünlerine olan ilgimle saç bakımındaki etkilerini merak ettiğim için online olarak kendi sitesinden almıştım. Tüm bu şampuanları hem kendime hem aile bireylerime yönelik ortak kullanım adına aldığım için farklı saç tipine özel şampuanları bir arada edinmiş oldum. Aldığım şampuanların çeşitleri ise ; Hacim Veren Şampuan, Parlak ve Kolay Taranan Saçlar İçin Şampuan, Boyalı Saçlar İçin Renk Koruyucu  Şampuan, Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan. Yves Rocher şampuanlarının bende yarattığı etkileri şu şekilde oldu :




yves-rocher-sac-bakim-sampuanlari-yorumlari-etkleri_blog
yves rocher sac bakim sampuanlari yorumlari


SLS yerine ALS kullanılan, renklendirici ve paraben içermeyen bu şampuanların her ne kadar isimleri farklı olsa da, ben birbirinden çok değişken yanlarını görmedim. Hatta şöyle izah edeyim, şampuanlardan herhangi birini kullansam hangisi olduğunu ayırt edemem, etkileri o kadar bir ki, bambaşka görevlerinin edinme amacı pek bir boş. Yine de şampuanların SLS 'siz olması benim adıma önemli olduğundan bu olumlu yanlarını takdir ettim. Eğer sizde de Yves Rocher şampuanı var ise içerik kısmına göz atmanızı öneririm, bu şampuanlarda bazen SLS var, bazen yok. Bunu da eski - yeni serisinin bir arada satılmasına bağlıyorum. Benim deneyimime göre, indirim varken aldığımda sülfat içeriğini görüyorum, indirim yokken normal günlerde alışveriş yaptığımda bu açıdan sorun yaşamıyorum. Yves Rocher alışverişimi genelde internet üzerinden yaptığım için ürün alırken bu kıstasta seçim yapamıyorum tabii. Umarım bu sorunlarını çözerler.


yves-rocher-sac-bakim-sampuanlari-yorumlari-etkleri_blog
yves rocher sac bakim sampuanlari yorumlari


Yves Rocher şampuanları genel olarak hem koku bakımından hem de yapısal açıdan hafif özellikteler. Yağı ve kiri saçlardan arındırıyor ama çok yoğun temizlik arayanlara göre değil. Bana kalırsa her gün duş alan bünyelere günlük şampuan kullanımına daha ideal yapıdalar. Ambalajlarının üzerinde yazan iddiaları ise ne yazık ki gerçekleştirmiyorlar. Şampuanları ailemin kullanacağı ölçüde aldığımdan içlerinden sadece bir tanesini uzun uzadıya kullandım. O da hacimlendirici olanıydı. Şu ana kadar farklı kozmetik markalarından ister sülfatlı şampuan olsun ister sülfatsız şampuan, kullandığım tüm ürünler arasında saçı en mat gösteren şampuan bu hacimlendirici olandı. 5-6 kullanımdan sonra saçları çok matlaştırdığını fark ettim. Hacimlendirme sağlama özelliğini yapamadığı şöyle bir kenarda dursun, bunun üzerine bir de saçları mat yapıyor. Bu açıdan benim için sınıfı geçemedi. Diğer şampuan çeşitlerinin de fazladan bir güzelliğini ve farklılığını göremediğim için, bir daha satın almayı düşünmüyorum. Blogda daha evvel yazdığım, Şampuan Önerileri - En İyi 5 Şampuan listeme ne yazık ki giriş yapamadı. Yine de uygun fiyatlı ve sülfatsız şampuanı bir arada bulmak ülkemizde şu an için çok da kolay olmadığı için bu açıdan denenebilir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar