Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Eklips Makyaj Fırçası || Fan Brush



tüy toplayıcı fırça seti

eklips-makyaj-fircasi-kullananlar_eklips-fan-brush
eklips makyaj fircasi - eklips fan brush


eklips-makyaj-fircasi-kullananlar_eklips-fan-brush
eklips makyaj fircasi kullananlar - eklips fan brush

Eklips markasına ait makyaj fırçaları Gratis mağazalarında satılmakta ve uygun fiyatıyla kozmetik severlerin ilgisini çoktan çekti bile. Görünüş itibari ile Ecotools makyaj fırçalarına benzerliği ile dikkat çeken bu markanın Fan Brush olarak geçen, yelpaze fırçasının üzerinde "Allık Fırçası" yazmakta.


Bu tarz yelpaze şeklindeki makyaj fırçaları, allık/bronzer ve ağırlıklı olarak aydınlatıcı uygulamak için, bir de göz makyajını yaparken dökülen farları temizlemek (süpürmek) amacıyla üretiliyor. Aslında bir nevi makyajdaki süpürge fırça. Aydınlatıcıları böyle fırçalarla kullanmayı sevmiyorum, hatta itiraf etmem gerekirse epey bir süredir aydınlatıcı da kullanmıyorum. Allık sürmeye müsait olduğunu, kendi tabir etse de bu fırçanın allık uygulamaya yetebilen tarzda olmadığını düşünüyorum. Her şeyden önce allığı homojen olarak dağıtamaz. Allık/bronzer/aydınlatıcı gibi toz ürünleri makyajımda çok çok hafif uyguluyorum diyorsanız, varla yok uygulama sunduğu için tercih edebilirsiniz. Belirtmeden geçmemeliyim ki bu fan fırçası, normal fan fırçalarından daha seyrek kıllara sahip. Allığı/bronzerı/aydınlatıcı veyahut pudrayı böylesi bir makyaj fırçası ile uygulamadığım gibi zaten bu amaç için de almadım.


Göz makyajındaki döküntüleri süpürmek ve en çok da cilt maskelerini uygulamak için aldım. Cilt bakımında maskeleri sürmek biraz daha keyifli olsun diye (çünkü benim için ufak bir kendime ayırma zamanı bu anlar), böylesi bir fırça edinmek istiyordum. Eklips 'in de süper uygun fiyatını görünce (aklımda kalan fiyatı 2-3 TL) düşünmeden aldım. Şu ana kadar herhangi bir sorunla da beni yüz üstü bırakmadı. Sadece maskeleri uygulamada çok istediğim verimi alamadım, biraz daha kalın olması gerekiyormuş. Eğer yelpaze şeklinde daha kalın ama aynı uygun fiyatında başka bir fırça bulursam ona terfi edebilirim, şimdilik işimi görüyor. Eklips fırçaları bana göre kötü değil, özellikle fiyatını baz alacak olursam makyaja yeni başlayanlar için ideal olabilir. Eğer bu fırçayı makyaj namına kullanacaksanız, önerim sadece göz altlarına döküntüleri temizlemek amacıyla kullanmanızdan yana, allık uygulamanızdan yana değil.


eklips makyaj fircasi - eklips fan brush
eklips makyaj fircasi kullananlar - eklips fan brush

Yorum Gönder

0 Yorumlar