Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Desert Essence Gentle Face Scrub || Doğal İçerikli Organik Yüz Peelingi



tüy toplayıcı fırça seti

desert-essence-gentle-face-scrub-dogal-icerikli-organik-yuz-peelingi
Desert Essence Gentle Face Scrub - Dogal icerikli Organik Yuz Peelingi


Desert Essence, doğal içerikli bakım ürünleri sevenlerinin aşina olduğu ve iherb zamanı bolca alışveriş yapanların tanıdığı bir marka, harika kokulu ve yapılı bu peelingi ise benim kozmetik serüvenimin en harika peelingi olduğunu rahatlıkla dile getirebilirim. Ben Iherb Yurt Dışı Online Kozmetik Alışverişim ile tekrar edinme şansı bulmuştum. Aloe Vera ve salatalık özleri bulunan bu peelingi daha evveli kullanıp bayıldığım için uygun fiyatıyla yeniden sahip olma şansını yakalamak benim için ayrı mutluluk. Türkiye 'de Desert Essence zaten var olan bir markaydı, blogda Sophtyo ürünlerin tanıtımını yaptığım sitede satışı vardı ve bildiğim kadarıyla orası bu markanın ithalatını yapan orijinal site. Değişik ve ilgi çekici tarzı olan Mutlu Mikrop sitesinde de satıldığını görmüştüm, baya bir süredir de (ilk zaman saç ürünlerine yer veren) Migros 'larda var ama markanın her ürünü olup olmadığını bilmiyorum, indirimli satışı ilk kez gerçekleşti. İndirimli fiyatları yurt dışı fiyatlarına yaklaşması daha fazla alıcıyla buluşmasına vesile oldu, ne yazık ki Türkiye 'de indirimli hallerde normal satış rakamlarına ulaşabiliyoruz. Kozmetik dünyasında bir dolu peeling çeşidi varken neden Desert Essence Gentle Face Scrub benim favorim? Peki hangi ciltlerle anlaşır? Bana uygun mu? diye soruyorsanız, bence bu yazımı okuyun. Belki sizi de hayatınızın peelingiyle buluşturabilirim. Kimyasalı ağır içeriklerle cildinize yüklenmeden de bakım yapıladığını kendinize kanıtlayabilirsiniz 


desert-essence-gentle-face-scrub-dogal-icerikli-organik-yuz-peelingi
Desert Essence Gentle Face Scrub - Dogal icerikli Organik Yuz Peelingi
Desert Essence, evde standı olsa şikayet etmeyeceğim bir doğal kozmetik markası. Lipbalmları kadar şampuanları, şampuanları kadar cilt bakım ürünleriyle beni oldukça kendine çekmekte. Şu ana kadar kullandığım en iyi lipbalmlardan birisi yine blogda yer verdiğim Desert Essence. Hatta Kış Bakımı : Doğal İçerikli Lip Balmlar konumda kendisini ilk 3'e almıştım. Eğer o lipbalmı bulma şansınız var ise ne demek istediğimi deneyince anlayabilirsiniz.


desert-essence-gentle-face-scrub-dogal-icerikli-organik-yuz-peelingi
Desert Essence Gentle Face Scrub - Dogal icerikli Organik Yuz Peelingi
Uygun fiyat ve doğal içerik buluşmasını gerçekleştiren markanın bu çizgisini bozmadan, cilt bakımına özen gösterenlere sunduğu Gentle Facial Scrub ismi gibi nazikliğini hissettiren bir scrub. Karma bir cilde sahibim ama yağlıya dönük değil, kuru-karma tipindeyim. Peelinglerle aram haftada 1 veya 2 haftada 1 şeklinde. Peelingleri cildime çok uygulamıyorum çünkü cildime fazla geliyor. Özellikle de kış zamanı peeling kullanma sayım daha da azalıyor. Eskiden (bilinçsizken) peelingleri daha hunharca kullanırdım. Ne zaman ki cildime daha doğru ürünler kullanma bilincine eriştim, o zaman peelinglerin biraz da "kozmetik pazarındaki ürün pazarlama mühürü" olduğunu gördüm. Az yapılan peeling ile karma cildim daha uyumlu. Bu yüzden cildimin ihtiyaçlarına yönelmeyi tercih ediyorum. Sorularla cevaplama yolundan gitmek istiyorum.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, içerik olarak nasıl ?

İçerik olarak bana göre olup olabileceği en güzel ayarda. İçerisindeki bitkisel orijinler fazla olup alerjenik olma riski biraz yüksek. Bu açıdan sorun yaşatabilir ancak benim cildimde sorunu bırakın resmen "oh mis" tadını yaşattığı için ayrı seviyorum.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, etki olarak nasıl ?

Temizlenmiş ve canlanmış bir cilt etkisi bırakıyor. Peelinglerin yarattığı tahribatı yapmıyor. Çoğu peelinge oranla çok hassas ciltlerde bile etkili. İçerisindeki parçacıkların gerçekten temizlediğini hissettiriyor. Yapısı kalın, incecik bir peeling değil. Cildi temizlerken nemlendirici etkisi de veriyor.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, koku olarak nasıl ?

Tazelik kokusu resmen ancak yoğun bir kokuya sahip olduğu için, belki sevmeyenler olabilir. Herkese hitap eden çiçeksi/meyvemsi kokuda değil fakat ben kokusuyla herhangi bir olumsuzluk yaşamadım, bilakis hoşuma bile gidiyor.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, çabuk bozuluyor mu ?

Sakladığınız yerin koşulu ve kullandığınız süre bunda etkili. Benim önerim tek seferde birden fazla almamanızdan yana, bittikçe alın. İçerisinde tek koruyucu Sodium Benzoate olduğu için yetersiz geliyor olabilir. Bu konuda şikayetiniz varsa, tıpkı Lush maskelerinin önerildiği gibi buzdolabında saklayabilirsiniz. Böylece bu sorunu çözmüş olursunuz.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, yeni serisinin yapısı değişti mi ?

Özellikle yabancı sitelerde (ve hatta kendi sitesinde) bu scrubın yapısının değiştiğini ve değiştiği için sevmediğini söyleyen yorumlar okudum. Blog yazmaya başladığım ilk dönemde de aynı scrubı aynı yerden almış ve kullanmıştım. Yıllar sonra tekrar kullandığımda en ufak bir değişiklik görmedim. Ya bahsedilen durum, benim aldığım 4-5 seneden de öncesi olan versiyonuydu, ya da yeni ürünü aldıktan sonra değişim oldu, muallakta bir durum. Hem eskiden hem şimdi kullanan biri olarak bir değişiklikle karşılaşmadım.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, tüm ciltlere uygun mu ?

Karma ciltliyim (kuruya dönük), benim cildimde oldukça iyi bir etki bırakıyor. Yağlı ciltlerin de sevebileceğini düşünüyorum. Normal-karma-yağlı ciltlerle iyi anlaşabileceğini düşünsem de kuru ve çok kuru ciltlerin seyrek kullanmasından yanayım. Hatta onlar için bu ürün miktarı fazla, kuru ciltler daha minik boyutta ve direkt kuru ciltlere yönelik bir peeling seçimi olsa daha iyi olur görüşündeyim.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, fiyatı uygun mu ?

Türkiye 'de ithal edilen kozmetik ürünlerinin fiyatları her daim yüksek olduğu için ne yazık ki çok uygun değil. Migros, Ailem İçin Sağlık, Mutlu Mikrop gibi satışı yapılan yerlerde indirimleri takip edebilirsiniz veya yurt dışından getirme şansınız var ise sadece birkaç dolara sahip olabilirsiniz.


 Desert Essence Gentle Face Scrub, ciltle olduğu kadar doğayla da dost mu ?

Evet, bu açıdan Desert Essence doğa dostu bir marka. Markanın çizgisi sade içerik, ucuz fiyat ve doğa ile uyumdan yana olduğu için, hem cebinizle hem doğayla hem de cildinizle anlaşabilecek ayarda. Bir kere de olsa uygun fiyatlı haliyle bu markaya şans vermenizden yanayım, kullanınca ne demek istediğimi anlayacaksınız. ☺


desert-essence-kullananlar-gentle-face-scrub-dogal-icerikli-organik-yuz-peelingi
Desert Essence Gentle Face Scrub - Dogal icerikli Organik Yuz Peelingi

Yorum Gönder

0 Yorumlar