Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Golden Rose French Manikür Oje Seti



tüy toplayıcı fırça seti


- Setin İçerisinden Çıkan Bantla Kullanılan ve Normal Sürüm ile Uygulanmış Hali -
golden-rose-french-manikur-oje-seti-yorumlari
Golden Rose French Manikur Oje Seti


Ojeleriyle ünlü Golden Rose 'un, French Manicure Set olarak tanıttığı bir tırnak serisi var. Fransız manikür seti ikili ojelerden oluşuyor ve toplamda beş farklı renk çeşitte sunuluyor. Farklı çeşitlerde olması bir avantaj, böylece kendi tırnak renginize göre daha açık veya daha koyu tabanları seçebilirsiniz. Bu tanıtıyor olduğum tırnak setinin numarası ise 2. Tırnaklara temizlik ve sadelik görüntüsü yükleyen French Manikür uygulamasını kolaylaştıran bu setin ayrıntıları şu şekilde :



golden-rose-french-manikur-oje-seti-kullananlar
Golden Rose French Manikur Oje Seti


Setin içerisinde yer alanlardan biri taban oje, diğeri ise tırnak uçlarına Fransız manikür uygulamasını yapmak için opak bir beyaz oje. Taban renginin tırnağa bıraktığı doğal duruşunu oldukça sevdiğimi söylemeliyim, hatta yoğun renkli ojelere ara verdiğim dönemlerde, sadece bu taban rengi bile bana yetiyor. İki ojenin de şişesi birbirine benziyor ama fırçalarının biçimi birbirinden farklı. Fırçaların tek benzer tarafı, iki ojenin fırçasının da kısa boylu oluşu. Baz ojenin fırça yapısı küt ve yayvan. Ojeyi tırnağa sürüldükçe fırça genişliyor ve böylece ojenin sürümünü kolaylaştırıyor fakat biraz ojeyi dağıtarak sürdüğü gözümden kaçmadı. İlk katta çizgi çizgi durabiliyor, bu yüzden ben de hem daha çok opaklık sağlamak için hem de çizgilerin yok olması için 2. katı uyguluyorum. 2.katta bu problemleri yaşamıyorum. French manikür uygulamasını yapan opak beyaz oje ise daha ince ve uzun bir fırça yapısına sahip. Bu iyi bir şey çünkü tırnakta çizgisel şekil vermeyi kolaylaştırabiliyor. İnceliği bana göre ideal çünkü ben bundan daha fazla ince uçlu fırçalara sahip ojelerle anlaşamıyorum. Belki de nail art ojelerine ondan meraklı değilim.


golden-rose-french-manikur-oje-seti-kullananlar
Golden Rose French Manikur Oje Seti Kullananlar

Golden Rose French Manikür Oje Seti içerisinden bir de yapışkanlı manikür bantları çıkıyor. Tırnak yapınıza uygun formda bu bantları takarak da French manikürü yapabilirsiniz ancak ben böyle mintik tırnak ürünleriyle uğraşamadığım için yardımcı bantları kullanmayı düşünmüyorum. Ama kullanımı için bantlı olanla olmayanı ilk fotoğrafta göstermeye çalıştım.


Tırnaklara temiz ve hoş bir görüntü veriyor. Renk yerine sadelik istenilen zamanlara uygun. Ojelerin dayanıklığı çok yüksek değil. Fotoğraflarda ojenin kendi duruşu belli olsun diye bir üst baz (top coat) sürmedim ama kullandığım her an mutlaka bir top coat geçiyorum ki manikür hem parlak hem dayanıklı dursun diye. Siz de kullanırsanız bir top coat ile üzerinden geçmenizi öneririm. Beş farklı çeşitteki bu French Manikür Seti 'ni Golden Rose satışı yapan her mağazadan veya internet sitesinden temin edebilirsiniz. Duruşunun doğallığını ve kolay uygulanır oluşunu sevdim, uygun fiyatlı oluşuyla eğer French Manikür 'e ilginiz varsa deneyebilirsiniz.



* Tanıtım Ürünüdür.


Yorum Gönder

0 Yorumlar