Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

MENENGİÇ KAHVESİ



tüy toplayıcı fırça seti

HER BAYRAM MUTLAKA TÜRK KAHVESİ YAPILIR.3 YILDIR SEVEREK İÇTİĞİM MENENGİÇ KAHVESİNİ BU BAYRAMDA FARKLI OLSUN DİYEREK MİSAFİRLERİME İKRAM ETTİM.ÇOK BEĞENİLDİ.FARKLI LEZZETLERE AÇIKSANIZ VE SAĞLIKLI,FAYDALI BİR KAHVE İÇMEK İSTİYORSANIZ, MENENGİÇ KAHVESİNİ MUTLAKA AMA MUTLAKA DENEYİN…
Öncelikle size menengiç kahvesi ile tanışma hikayemi anlatayım:) Arkadaşlarla yaptığımız bir kabul gününde Osmaniye’li arkadaşım Fatoş menengiç kahvesi yapmıştı.ben Adanalı olmama rağmen menengiç kahvesini ilk defa o gün içtim.faydalarını sordum.bu kahvenin anne sütünü arttırdığı,üst solunum yollarına çok iyi geldiğini söylediler.bu arada kızım 2-3 aylıktı.anne sütünü arttırmanın yollarını aradığım zamanlardı:( anne sütünü arttırdığını duyunca çoook sevindim.ayrıca koruyucu hiçbir madde içinde yok.kafeinde yok.bağırsak gazlarını engelliyormuş.bebeğe gaz yapmıyor.yani bebeğe zararı yok.hemen aldım.o gün bugündür menengiç kahvesini herkese tavsiye ediyorum.özellikle yeni doğum yapan annelere:)..
http://www.tikucuz.com/hillcafe-menengic-kahvesi.html

http://www.tikucuz.com/hillcafe-menengic-kahvesi.html


daha sayamadığım bir çook faydası var.özellikle öksürüğü kesmesi,balgam söktürücü olması,astım ve bronşite iyi gelmesi gibi daha nice yararları var.
menengiçi belki görmüşsünüzdür.ama menengiçi tanıtayım.Akdeniz, Güneydoğu Anadolu ve İç Anadolu Bölgelerinde herkes tarafından bilinen menengiç yeşil renkte ve yabani antep fıstığı olarak adı geçer..her yörede adı farklı.çiğdem,bıttım,çedene diyenler var.ağaçtan toplanıp yeniyor.çok farklı aroması ve farklı tadı var.menengiçin tadını sevmeyenler, kahvesini içince şaşıracaksınız.çok lezzetli oluyor.menengiç kurutulup dövülerek kahve yapılıyor.Türk kahvesi gibi kuru ve toz halinde değil.yağlı ve koyu macun gibi kıvamı var.marketlerde ve aktarlarda kavanozda menengiç kahvesi olarak satılıyor.
ÇOCUKLAR DA BU KAHVEYİ ÇOK SEVİYOR.ÇOCUKLARINIZA GÖNÜL RAHATLIĞIYLA İÇİREBİLİRSİNİZ.

Yorum Gönder

0 Yorumlar