Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Gratis Creightons Lime & Grapefruit Duş Jeli



tüy toplayıcı fırça seti

gratis-creightons-lime-grapefruit-dus-jeli-kullananlar
gratis creightons lime grapefruit dus jeli kullananlar
Sadece Gratis'lerde satılan Creightons markalı Lime & Grapefruit Bath & Shower Gel ismindeki bu duş jelini, bir süre önce alıp kullanmaya başlamıştım. Çarçabuk biten banyo ürünlerinden biri olduğu için olsa gerek duş jelleri konusunda bazen gereksiz yere alışveriş yapıyorum. Bu bahaneye istinaden elimde birkaç duş ürünü bulunduğu halde yenilerini eklemekten duramıyorum. Üstelik bazen de saçmasapan ürünler de alabiliyorum. Tıpkı "Like sunshine in a bottle!" sloganıyla fazla uçan Creightons bu duş jeli gibi.



Creightons, bir İngiltere markası ve Türkiye'de sadece Gratis mağazalarında bulunuyor. Çünkü ithalatçısı Gratis'in bizzat kendisi. Enerji dozajı konusunda iddialı oluşunu alırken fark etmemiş olsam da markanın böylesi abartı bir sloganın karşılığını verdiğini söyleyemem. Sırf limonlu bir du jeli buldum diye aldım. Limon kokusu duş ürünleriyle hoş oluyor olsa da aslında biraz riskli yanları da yok değil. Çünkü algımıza bulaşık deterjanlarının limonlu hali o kadar kazınmış ki, çoğu limonlu temizleyiciyi ister istemez onunla mukayese ediyoruz. Bu duş jeli de bu konuda gayet iyi iş çıkarıyor. Yani limonlu bulaşık deterjanından öte gidemeyen bir kokuya ve hatta yapıya sahip. İçerik baya kötü.

- Gratis Creightons Lime & Grapefruit Duş Jeli İçerik -
gratis-creightons-lime-grapefruit-dus-jeli-yorumlari-blog-kullananlar
gratis creightons lime grapefruit dus jeli yorumları


Fiyatını net hatırlamıyorum ama yanılmıyorsam 10 Lira civarı uygun fiyat aralığındaydı. Boyutu da 500 ml. Fiyatına göre kullanım bereketi gayet iyi olmasına rağmen narenciye kokularının duş ürünleriyle buluşamasını seven biri olarak Creightons duş jelinden hiç memnun kalmadım. Çünkü vücudu kurutuyor, temizliğini sert maddelerle yapıyor ve kokusu da epey yapaylık veriyor. Güya marka kendi açıklamasında tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanacağını belirtmiş lakin hassas ciltlerin koşarak uzaklaşması gerektiğini düşünüyorum. Ben duş jeli olarak kullandım ama küvetli banyolar için köpük arıyorsanız bu alana da hizmet veriyor. Küvet suyuna birkaç damlanın bol köpük verdiğini göreceksiniz. Etkisel olarak kötü bulduğum için benim bir daha satın alacağım ürünler arasında yerini alamıyor ama Creightons markasının tek iyi özelliği var, o da cruelty-free bir marka oluşu. Eğer bu hususa dikkatli iseniz bu açıdan tercih edebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar