Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Pure Beauty Cilt Bakım Kremi Yorumlarım - Geoaqua Ultra Hydrating All in One Cream



tüy toplayıcı fırça seti

pure-beauty-cilt-bakim-kremi-yorumlarim-geoaqua-ultra-hydrating-cream


Kız kardeşimin uzun süredir kullandığı cilt bakım ürünleri arasında yer alan Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating All in One Cream, cilt bakım adına oldukça iddialı bir nemlendirici krem. Kore 'de üretilen Pure Beauty, ülkemizde Watsons mağazalarında satışa sunuluyor, ara ara da Watsons harici online alışveriş sitelerinde de satışta görüyorum. Eğer kuru ciltli iseniz ve Pure Beauty cilt bakım ürünlerini de merak ediyorsanız, yazının devamını okumanızda fayda var.



Kız kardeşimin cildi mevsimsel değişikliklerle birlikte kuru/çok kuru ayarında ve oldukça da hassas. Benim cildim ise ağır yaz sıcaklarında karmanın yağlıya dönük tarafında, diğer mevsimlerde yani normal şartlar altında karmanın kuruya dönük kısımda seyir ediyor. T bölgemi pudra ile zapt ederken (neyse ki zapt olabiliyor), özellikle yanaklarım oldukça kuru hale bürünüyor. Bu yüzden de kardeşimle ortak cilt ürünlerini çok fazla kullandığımız söylenemez, cildimi zaman zaman kuru hissettiğim (kış ve sonbahar vakitlerinde) onun kullandığı cilt ürünlerini cildime uygulayabiliyorum. Bu krem de onlardan birisi oldu.



Geçtiğimiz kış zamanı, cildimi kuru hissettiğim zamanlarda bu kremi kullandım. Kardeşim ise uzun süreli kullandı. Hatta krem neredeyse bitmek üzere. Pure Beauty ürünlerini Watsons'larda ilk keşfettiğim zaman, özellikle göz jelinin müdavimiydim. Hem uygun fiyatlı hem etkili bir göz kremi olarak da her zaman için öneriyordum. Markalar bazen çok mu satış yapıyor kâr marjını yükseltmek için mi değişikliğe gidiyor yoksa tam tersi mi bilemiyorum ama Watsons Pure Beauty Göz Bakım Jeli 'nin yenilenmiş formunda, yaşadığım hayal kırıklığını blogda daha önceden dile getirmiştim. Yenilenen formu ile eskisinin etkisi arasında bariz farklı bularak, güzelim göz bakım kremime veda etmiştim. Her ürün de mi bu değişim söz konusu bilemiyorum ama satış danışmanın Pure Beauty cilt bakım ürünlerinin tümünü değiştiğini söylediğini anımsıyorum.



Eski Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating All in One Cream nemlendiricisinin etkisinin nice olduğunu hakkında fikrim olmasa da bu yeni olan serinin etkilerini şu şekilde derledim :


pure-beauty-cilt-bakim-kremi-yorumlarim-geoaqua-ultra-hydrating-cream


Ürünün kendi iddialarındaki gibi ciltte olağanüstü etkiler gösteren bir krem değil. Gözenekleri hem küçültücü, hem cilde kadife etkisini sağlayıcı, hem cilt bozuklarını giderici yanının olduğuna boşuna inanmayın. Bunlar kozmetik sektörünün olmazsa olmaz iddiaları. Bu kremi sadece kozmetiksel anlamda bir nemlendirici olarak edinmenizde fayda var. Üstün özellikleri diye bir şey yok.


Pompalı ambalajına sahip oluşu, kremi kullanmayı daha keyifli hale getiriyor. Hijyenikliği de cabası. Kapağı da var. Tam bir seyahat dostu ürünü. Valizlerde çantalarda rahat taşınıyor.


Parfümlü bir cilt bakım kremi. Neyse ki parfümünün kokusu rahatsızlık verecek düzeyde ağır değil, hafif ve çoğunluğun seveceği tazelikte diyebilirim ama parfümsüz kozmetikle bakım yapmayı sevenlere göre değil.


Yapısı biraz yoğunca. Bu yüzden kuru ciltlere yönelik bir krem. Karma ciltler, ciltlerinin kuru bölgelerinde uygulayabilir. Yağlı veya yağlı dönük ciltlerin bakım ürünü asla değil.


Kardeşimin cildi hassas, ben o konuda daha şanslıyım. Her ürünü denemeye müsait yapıda değil, güvenilir marka olarak gördüğü ürünler bile kızarıklık ve hatta hafif yanmalara sebep oluyor. Bu üründe ise hiçbir problem yaşamadı. Ancak içerisindeki maddelerden size iyi gelmeyenler olabilir. Çünkü Pure Beauty bitki özlerini ürünlerinde kullanıyor. Bu da alerjenik riskleri beraberinde getiriyor.


Çoğu cilt bakım kremi gibi klasik olarak 50 ml boyutunda. Fiyatını net hatırlayamıyorum ama 25-30 TL arasındaydı. 


Şişesinin arkasında da yazdığını düşünerek kutusunu çoktan atmıştım ama şimdi fark ediyorum ki kremin içerik listesi sadece kutusunda yer alıyormuş. İnternette arama yapmama rağmen bu konuda sağlıklı bilgiye ulaşamadım. Deneyimlerime göre Pure Beauty ürünleri artık o kadar güzel içerikte değil. Garnier, Loreal gibi markalarla kıyaslaştırılıp onların yerine alınabilir görüşündeyim. Bu kremi edinecekseniz, beklentinizi çok yüksek tutmamak adına "Garnier'den daha iyi olsun" mantığıyla edinmeniz daha yararlı olacaktır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar