Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bitenler Kulübü #47



tüy toplayıcı fırça seti

bitenler-kulubu


Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 47. serisi blogda yer alıyor. Eskiden, kozmetik mecrasının bu denli dahilinde değilken, kullanabileceğim az ürünüm vardı ve hepsi de kolaylıkla bitiyordu. Rujlarım dahil. Şimdi ise ürün sayım kalabalıklaştı. Haliyle eskisi gibi bitirme durumları da olmuyor. Neyse ki bu defa renkli kozmetik namına 1 tane temsili olsa da elenen var. 



"Yenilesem iyi olur" dediklerim, 
"Aaa niye bittin, seni hemen yenilemeliyim" dediklerim ve 
"Bir daha görüşmeyelim şekerim" dediklerim de var. 
İşte Bitenler Kulübüm #47 'nin ayrıntıları şu şekilde :



bitenler-kulubu-kozmetik-blog
Bitenler Kulubu

Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını, linkler halinde sunuyorum ki ürünleri blogda daha önceden yer verdiysem, ayrıntısına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz.



1) Avene Creme Nutritive Compensatrice Cilt Kremi : Avene hastası olduğum malum. Blogda da bol bol Avene ürünlerine yer verdiğimi fark etmişsinizdir. Nasıl yer vermeyeyim? Bu zamana kadar en ama en çok sevdiğim markaların başında oluşuyla, beni tek bir üründe dahi hüsrana uğratmasıyla sevgimi hunharca kazandı. Hatta Dermokozmetik Cilt Bakımında Tercihim Neden Avene Ürünleri? konusuyla blogda da uzun uzun bahsetmiştim. Bu cilt kremi, kız kardeşimin cilt bakımında müdavimi rolde ama ben de kuruya dönük bir karma olarak zaman zaman kullanıyorum. Harika bir krem, özetle bayılıyorum. Yenisinin siparişini hemen verdim bile.


2) Farmasi Bubble Bath 3in1 (Duş Jeli - Banyo Köpüğü - Şampuan) 3 etki bir arada olduğunu iddia eden bu ürün, Farmasi Kozmetik markasına ait. Ne yazık ki hiç sevemedim. Bir kere kokusu bulaşık deterjanlarını anımsatıyor. Bu bile büyük eksi. Aile bireylerimin ekseriyetle kullandığı bu ürün benim için bizzat satın almam dediklerimin arasına, bitmesiyle birlikte katıldı.


3) CND Scartlet Letter - Kırmızı Oje : Ahhh bayılıyorum bu ojeye! CND kırmızı oje, blogda tanıtım amaçlı gönderilmişti ancak ben CND markasının zaten yıllardır oje kurutucusunu kullanmaktayım, yani kalitesine aşinayım. Bana CND, sanki OPI markasının bir iki üst kalitesiymiş gibi geliyor. Bu ojenin çok hoş kırmızı tonu vardı. Kırımızı ojelersiz yapamayan biri olarak, ayıla bayıla kullandım. Ojenin isim güzelliği ise çok hoş bir ayrıntı. Gayet opak, bir o kadar cesur bir kırmızı ojeydi. Kırmızının bu tonuna yakın oje olarak elimde, theBalm Ojeler 'den Firehouse Red ojesi var. (Linkte de theBalm ojeleri görebilirsiniz) Fakat theBalm ojeler (nedendir bilmiyorum) ülkemizde artık satılmıyor. Flormar, Essence ve Golden Rose gibi ojeler; CND ve theBalm yanında oldukça kalın yapıda oldukları için theBalm da biterse tekrardan bu ojeyi bulabilirsem alırım.


4) Amie Yüz Temizleme Jeli - Amie Radiant Dawn Exfoliating Daily Wash : Gratis raflarında satılan markalardan birisi olan Amie kozmetik markası, içeriği ile dikkatimi çektiği için denemek istemiştim. Ancak bu temizleyici hakkında blogda incelemesini yaparken, taneciklerinin büyük olduğundan ve bu yüzden de günlük temizlemeye değil ama haftalık peelinge uygun olabileceğini, bitince de tekrar almayacağımı dile getirmiştim. Bitti ve harfi harfine aynı kanıdayım. Aman aman bir özelliğini bulamadığım gibi tanecikleri cildimi rahatsız etti. Biliyorum ki seveni de çok. Benim tercih ettiğim bakım ürünlerinden birisi ne yazık ki olamadı. Bu yüzden kendisine "Bir daha görüşmeyelim şekerim" diyorum.

bitenler_kulübü_kozmetik_blog
Bitenler Kulübü

5) Palmer's Çatlak Önleyici Vücut Bakım Ürünleri - Cocoa Butter Strech Marks : Çok sevdim. Hem yapısı, hem etkisi bakımından vücut bakımında iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Üstelik çok da yüksek rakamlarda satılmadığı için rahatlıkla deneyebilirsiniz. Kış mevsiminde tekrardan alacağım.


6) Dove ProAge Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi : Bu ürün ilginç bir şekilde,  Gratis Bakım Ürünleri Alışverişim sırasında bankamın hediyesiydi. Hayatımda ilk defa bankamdan hediye aldım ^^  Gratis 'ten belirli bir tutar alışveriş hediyesi olarak verildi. Kremin yaşlanma karşıtı dediğine bakmayın, bildiğiniz el kremiydi. Dove markasını içeriğine rağmen seviyorum çünkü bana nostaljik geliyor. İlk kullandığım cilt kremi Dove idi. Kokusu beni eski günlere götürmeye yetiyor. Market rafları arasında da uygun fiyatıyla alınabilecek iyi alternatiflerinden birisi olarak değerlendiriyorum. Çabuk emilen bu kremi gayet sevmiştim, çantada el kremi bulundurmayı yazın değil ama kışın tercih ettiğim için de kış vaktinde tekrardan yenileyebilirim.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.




Yorum Gönder

0 Yorumlar