Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Caudalie Fleur De Vigne Shower Gel / Sülfatsız Duş Jeli



tüy toplayıcı fırça seti

caudalie-fleur-de-vigne-shower-gel-sulfatsiz-dus-jeli
caudalie fleur de vigne shower gel sulfatsiz dus jeli


Fransa 'nın meşhur güzellik markalarından birisi olan Caudalie 'den, Aloe Vera ile zenginleştirilmiş, sabun ve sülfat içermeyen bir duş jeli olan Fleur De Vigne Shower Gel, markanın beyaz gül ve üzüm çiçeği kokularını barındıran aynı isimdeki parfümünün bir üyesi. Daha önce farklı bir çeşidi olan turunçgil aromasındaki Caudalie Zeste De Vigne Shower Gel Sülfatsız Duş Jeli 'nden blogda bahsetmiştim. Her iki duş jeli de turunçgil içeriyor ama bir diğeri daha boğucu havadayken, bu yeşi olanı ferahlatıcı yönü açısından zirvede. Bu yüzden de yeşil olanı çok daha fazla sevdim. Normal şartlarda vücüt ürünlerinde yoğun turunçgil kokusu bana daha cezbedici gelir ama bu duş jelinin verdiği ferahlık gücü çok daha başarılı. Güzelliği sadece o harika kokusuyla da ibaret kalmıyor.





Caudalie genel olarak lüks bakım sevenlere hitap etmekte ama bir de bazı zararlı maddeleri bulundurmaması yanıyla göz dolduruyor. Bu duş jeli, sülfatsız bir duş jeli. Yani Sodyum Lauryl Sülfat (SLS) içermiyor. Temizleme gücünü Decyl Glucoside ve Sodium Cocoyl Glutamate ile sağlıyor. Bunun yanı sıra, Paraben başta olmak üzere Fitalat, Mineral Yağ, Renklendirici, Fenoksietanol gibi zararlı içerikleri de ihtiva etmiyor. Sırf böyle olması bile benim için artı üstüne artı bir ayrıntı. İçeriğinde tek eksi bir yan dahi bulamadım, o denli güvenilir. Bunun da üzerine o mis kokusu eklenince haliyle sevilesi yanı daha da artıyor.




Ambalajı kolay kullanım sunan tüp formunda. Yapısı ise tam anlamıyla jel. Köpük oranı çok yok, "Benim duş jelim foşur foşur köpüklü olsun" diyorsanız, üzgünüm size göre değil. Çünkü bu duş jelinin özelliği zararlı kimyasalları duş dışında bırakmak. Bence böyle olması pek bir şahane. Kokusunu çok sevdim. Üzüm ile Aloe Vera 'nın tazelik hissettiren birleşimi söz konusu. Kokusu benim için şahane olsa da belki sizin zevkinizle uyuşmayabilir, bunu bilemiyorum. Ayrıca kokusu sadece duş esnasında değil, duştan sonra da bedenimde varlığını hissettiriyor. Tabii bu oran saatlere meydan okuyan kalıcılıkta değil, sadece hoş bir esinti tadında. Tazelik kokusu ve yapısının güzelliği ile rahatlatıcı bir duş sağlıyor. Bu açıdan çok beğendim. Vücudu da kurak çöl harabesinde bırakmıyor. Nemlendiricilik yanı gayet iyi. Boyutu 200 ml olduğu için çarçabuk bitmiyor. Türkiye 'de satış fiyatları ise avantajlı şekilde bulunmakta. Yani markette satılan duş jellerine kıyasla daha pahalı bir satış fiyatı var ama yurt dışında satılan Caudalie ürünleriyle benzer fiyatlarda. Hatta bazen ülkemizde rekabetten dolayı çok daha uygun fiyatlara da inebilmekte.



Kokusu, yapısı, verdiği his ve içeriği ile benim için harika bir temizleyici. 
Bir duş jeli, daha ne kadar güzel olabilirin tarifi. 
Denemeden geçmeyin.



Yorum Gönder

0 Yorumlar