Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bitenler Kulübü #46



tüy toplayıcı fırça seti

Bitenler Kulübü

Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 46. kere blogda yer alıyor. Ayrıntılar şu şekilde :

bitenler-kulubu
Bitenler KulubuB

Bir süredir blogda bitenler konusu yapmıyordum, çünkü ürünler bitmek bilmiyordu ☺ 2015 yılının ilk Bitenler Kulübü yazısı bu olmuş oldu. İçlerinde yeniden almak istediklerim de var, olmasa da olur dediklerim de. Bu yazının yıldızı kesinlikle Aveeno Şampuan.


bitenler-kulubu_kozmetik_makyaj_bakim_urunleri


1) Aveeno Şampuan - Aveeno Nourish Moisturize Shampoo : Bu şampuanı bir hayli seviyorum, neyse ki bir tane daha var yoksa bittiğine üzülürdüm. Türkiye'de bulunmaması en büyük eksisi. Keşke kolay bulunabilse ve bittiğinde tekrar alabilsem. Blogda yazdığım konudan şampuanın ayrıntılarını linkinden bakabilirsiniz.


2) Rossmann Alterra Yüz Temizleme Köpüğü : Bu temizleme köpüğünü ağırlıklı olarak geçtiğimiz yaz kullandım, içerisinde çok az kalmıştı ama kışa girmemiz ile birlikte cildi kuruttuğu için ve cilt tipime de uygun olmadığı için bitmesi biraz sürünerek oldu. Rossmann Alterra ürünlerinden sevdiklerim de var ama bunu daha tekrar almayı düşünmüyorum.


3 ve 9) Farmasi Phyto Keratin Şampuan ve Saç Bakım Kremi : Farmasi 'nin Phyto Keratin serisini blogda ayrıntılı konusunu yaptığımda da yazmıştım. Şampuanın içerisinde SLS olduğu için gündelik olarak kullanmayı tercih etmedim, ben de aileme devrettim, onlar kullandı. Saçları düzleştirici etkide bir şampuan olduğunu söyleyebilirim. Saç bakım maskesi ise bana göre şampuandan daha iyi idi. Ama bitince koşa koşa alacağım bir intiba bırakmadı bende.


4) CND Air Dry Oje Kurutucu : Ne yazık ki hala ve hala konusunu blogda paylaşamadım. Neyse ki yenisi elimde, onu yeni açtım, umarım bitirmedem yazısını da hazırlayabilirim. Çok sevdiğim bir oje kurutucu. Biraz pahalı ama uzun süre kullanıldığı için parasını hak ettiğini düşünüyorum. CND markası zaten oje ve tırnak bakımı konusunda çok iyi.


5) Caudalie Duş Jeli - Zeste De Vigne Shower Gel : Caudalie duş jellerini çok sevdim, iyi ki edinmişim diyorum. Turuncu ambalajından ziyade verdiği ferahlık daha güzel olduğu için yeşilini daha çok sevdim. Bundan sonra da turucunsu yerine yeşilini alarak devam edeceğim.


6) Maxim Ter Önleyici Antiperspirant Roll-on : Teri gerçekten durduruyor. Bunu da alüminyum sayesinde yapıyor, yani alüminyumlu bir rollon. Ben değil erkek arkadaşım kullandı, çünkü o daha çok sevdi. Alimünyumlu olmasına rağmen memnun da kaldı aslında. Arada kullanabilir.


7) Pure Beauty Cilt Beyazlastirici White and Bright Cleansing Foam : Olumsuz yorumlarımdan dolayı blogda tanıtım adına kaybettiğim firmalardan birisi de Watsons. Etkili şekilde yorumları takip etmediğini ve ezbere karar verdiklerini düşünüyorum. Çünkü tanıtım olarak beğenmediğim ürünler olduğu kadar beğendiklerim de olmuştu, tıpkı bu kremsi yüz temizleyici gibi. Tanıtım ürünü olarak gönderilen bu ürünü tekrardan alabilirim, yapısı ve içeriği güzeldi.


8) Vichy Termal Su : Elimde 7-8 adet Vichy termal suyu bulunmakta. Hepsi de küçük boyda. Yaz mevsiminde çantamdan eksik etmediğim bu termal suları kışın ya arada cildimi ferahlatmak ya da makyaj fırçalarına özellikle ıslak far için veya pigment kullanımı için uygun hale getirmek için bu tarz termal su sıkıyorum. Avene termal suyu cildime çok iyi geliyor, o yüzden Avene 'nin yeri bende ayrı ama Vichy 'de özellikle makyaj sırasında iş görüyor.


10) Lee Stafford Kuru Şampuan - Dry Shampoo : Bu ikinci kuru şampuanım. Mini boy olarak alıyorum çünkü kuru şampuanlara fazla alışmak istemiyorum. Gratis'ten edinmiştim, kokusu hariç yapısını beğendiğim için 2.sini de almıştım. Yenisi yerine Batiste alabilirim ama 25 TL fiyatıyla değil. Ya indirime girecek öyle alacağım ya da onsuz kalacağım, kendi bilir ^^


11) Kalyon Tırnak Sertleştirici - Nail Hardener : Gerçekten sevdim, hemen bir yenisini de edindim. Daha doğal içerikli bir tırnak sertleştirici ürün Türkiye'de uygun fiyatıyla bulabilirsem ona terfi edeceğim ama edene kadar da Kalyon'la olacağım. İşini gayet iyi yapıyor, benim tırnaklarımda etkisini muazzam hissettirdi. Boşuna güzellik bloglarında ünlü değilmiş, oh iyi ki almışım dedim. Denemediyseniz siz de şans vermelisiniz.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Yorum Gönder

0 Yorumlar