Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Fitness Yardımcısı : Uniq2go Sağlıklı Protein Bar



tüy toplayıcı fırça seti

fitness-yardimcisi-uniq2go-sagikli-protein-bar
fitness yardimcisi uniq2go sagikli protein bar

Bugün blog sayfamda, bu ara yeni takıntım olan Uniq2go Protein Bar 'lardan söz etmek istiyorum. Bir yaz insanı olarak formsuz bir yaza girmeyi hayal bile edemiyorum çünkü spor ve sağlık hayatımda olduğu müddetçe kendimi hem daha güvenli hem de mutlu hissediyorum. Uniq2go protein barlarla ilk tanışmam, bir Gratis alışverişi sırasında oldu. İyi ki de oldu diyorum, çünkü hem çok lezziz, hem çok sağlıklı, hem tok tutucu, hem de düşük kalorili. Daha n'olsun? Uniq2go nedir ne değildir diye merak ediyorsanız, soğuk işlenmiş güzelliğindeki bu barın fitnessa, daha doğrusu spor + sağlıklı yaşam döngüsüne kattıklarını öğrenmek istiyorsanız ve bahar zamanı taze bir başlangıç yapma niyetindeyseniz, bu yazımı okumanızı mutlaka öneririm.


fitness-yardimcisi-uniq2go-sagikli-protein-bar
fitness yardimcisi uniq2go sagikli protein bar

fitness-yardimcisi-uniq2go-sagikli-protein-bar
fitness yardimcisi uniq2go sagikli protein bar

Uniq2go şeker, yağ ve koruyucu ilavesi olmayan sağlıklı bir protein bar. Protein barları tüketmeyi, geçtiğimiz sene katıldığım bir spor aktivite grubunda öğrenmiştim. Aktivite grubuna yeni katıldığım için deneyimsizdim ve gün geçtikçe de benden daha kıdemlilerden birçok şey öğreniyordum. Aynı zamanda kısa bir dönem de spor merkezine gittiğimde oradaki spor koçundan da duymuştum. Fakat bir yandan da, vücut çalıştırma yönünde uzun yıllar uğraşan bir arkadaşımın protein tozlarından nasıl yakındığını ve yıllarca çok gereksiz şekilde vücudunu geliştirmediğini, adeta "şişirdiğini" ve bu şekildeki tozları kimseye önermediği vs sözleri aklımda yer edindiği için açıkçası ön yargılıydım.


Yaz mevsiminin geliyor oluşuyla ve bu sene harika tatil planları da yapmışken, fitness serüvenime geri döndüm. Çünkü ben her kış kilo alan insanlardanım! Zaten kilo almam pek kolay oluyor, zira bünyem çok çabuk alabilen türden. Neyse ki aynı şekilde çabuk da verebiliyorum. Yediklerime dikkat edip, disiplinli bir spor programı ile kısa zamanda istediğim forma gelebiliyorum. Disiplin demişken, blog ismimin miskinliği sizi yanıltmasın. Ben hem iş hayatımda hem özel yaşamımda çalışmaktan asla kaçmam, birçokları gibi Pazartesi günleri benim kabusum olmayıp, hatta "oh ne güzel iş var" dediğim zamanlardır. Şu ana kadar da hayatımda hiçbir maddeye/yiyeceğe/alışkanlığa takıntı olarak da bakmadım. İradem gayet güçlüdür.


Araştırmalarım ve spor konusunda deneyimli insanların önermesiyle birlikte Uniq2go Sağlıklı Proten Bar 'ları keşfettim. Çünkü içerisinde yer alan protein, günlük alım dozajının dışında değil. Yani abartı bir oranda protein almıyorsunuz. Acıktığım zamanlarda veya tatlı krizine girdiğim gözümün kör olduğu o eşsiz anlarda, bu barlar benim için devreye giriyor. Barları tarifim şu şekilde; ıslak kekimsi ama kek değil, yoğun tatlı ama keskin oranda değil, minicik bir şey ama saatlerce tok tutuyor. Esas ana maddesi bildiğim kadarıyla hurma meyvesi. Belirtmeden geçemeyeceğim, bir hurma da ancak bu kadar aromatik olabilirdi diyorum. En çok yanında bir fincan kahve veya çayla tüketmeyi seviyorum. Ofis ortamları için bildiğiniz dost. Yedikten sonra ise bol bol su içmeye özen gösteriyorum ki yediğim miktar beni daha tok ve şişkin vaziyette tutsun.


Biliyorsunuz ki kadınların tatlı krizi malum, işte tam da o anlarda çok iyi bir seçenek oluyor. 4 farklı çeşidi var : Badem ve yoğun bitter tadını sevenler için Uniq2go Choco Dark Bar, nane ve çikolata sevenler için Uniq2go Choco Fresh Bar, portakal ve çikolata sevenler için Uniq2go Choco Light Bar. çikolata ve badem birlikteliğini sevenler için de Uniq2go Power Bar mevcut. Ben spor sonrası Power Bar ve tatlı krizlerim için Choco Dark Bar, çay yanında Choco Light Bar ve şekersiz bir kahve yanında ise Choco Fresh Bar tercih ediyorum. "Low Fat" damgalı olması mühim çünkü bu onun %3 'ünden daha az yağlı yapıyor. Diyabetik olup olmadığından emin değilim çünkü diyabet konusunda fazla bilgim yok ama akla gelen her soruyu kendi siteleri olan Uniq2Go 'da cevaplanılmış, direkt oraya da bakabilirsiniz. Hem yararını hem lezzetini en az benim kadar seveceğinizi düşünüyorum, ilk fırsatta bir deneyin, zaten fit olmak ve kalmanın yegane kuralı, yiyecekleri ve alışlanlıkları yer değiştirmedir. Zararlı ve ağır yiyecekleri zararsız ve hafif olanlarla yer değiştirmek en basit yöntem. Bu devrede lezzetli bir elemandan yararlanmanız, size hafifletici bir iyilik yapabilir ☺ 


fitness-yardimcisi-uniq2go-sagikli-protein-bar


Yorum Gönder

0 Yorumlar