Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vanilya Club Mart Güzellik Kutusu 'nda Neler Var ?



tüy toplayıcı fırça seti

vanilya-club-mart-2015-kutusu
Vanilya Club Mart 2015 Kutusu
Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır serzenişleri, ısınamayan baharda da haklılığını gösteriyor,neyse ki Vanilya Club içimi ısıttı. Çünkü Mart 2015 Vanilya Club güzellik kutusunu gayet beğendim. Davines - CHI - Nuxe - Alessandro gibi iyi kozmetik markalarını aynı kutuda görmek çok hoş. Hem bakım hem de makyaj ürünlerinin birlikte yer aldığı Vanilya Club Mart 2015 Kutusu 'nun ayrıntıları şu şekilde :



vanilya-club-mart-2015-kutusu
Vanilya Club Mart 2015 Kutusu

vanilya-club-mart-2015-kutusu
Vanilya Club Mart 2015 Kutusu

Davines Nourishing Şampuan : Yıpranmış ve kuru saçlara özgü bakım skalası olan Nourishing serisinin bir üyesi olan Davines Nourishing Shampoo 100 ml, 250 ml ve 1000 ml boyutlarında Vanilya Club 'da satılmakta. Bu şampuanın o kadar çok iddiası var ki, kaçta kaçını karşılayabilecek merakla deneyimleyeceğim.


CHI Argan Oil : Son zamanların en popüler yağı olan Argan, bu sefer CHI markasıyla karşımda. Orijinal boyu 100 ml olan bu argan yağının fiyatı ise 91 ₺. Saç bakımında yağları kullanmayı seviyorum. Böylesi yağların saçlarımdaki etkisini oldukça gördüm. CHI de bu güzellikte çıkacak mı merak ediyorum.


Alessandro Oje : Şişesinde bordo gibi dursa da kahverengiliği daha ağır basan bir bordo oje. Koyu renk ojeleri eskiden severdim, artık o kadar koyuları günlük hayatımda yer vermiyorum ama bu ojeyi ara ara kullanmayı düşünüyorum.


Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağ : Büyük boyuna ve simli formuna da sahip olduğum bu Nuxe kuru bakım yağı, benim için bir olmazsa olmaz. Bakım adına değil de verdiği his yönünden daha çok seviyorum. Minik olanları da elimde çok fazla bulunmakta. Genelde seyahatlerde yanıma alıyorum ama yaz mevsiminde ağırlıklı olarak kullanıyorum. Bu yüzden mini kuru yağını da yaza kullanmak üzere bakım çekmecemde saklamayı düşünüyorum.


Lierac Coherence Jour Gündüz Yüz Bakım Kremi : Bir anti-aging bakım ürünü olan Lierac Coherence Jour, sanıyorum ki bir iki Vanilya Club kutusudan daha çıkmıştı. Böylece tüm sample ürünler tam boya eşit geliyor, bu da demek oluyor ki kremin vaatlerini yerine getirip getirmeyeceğimi rahatlıkla anlayabilirim.


Boot Botanics - Far : Bu farın aynı rengi daha önceki Vanilya Club kutularından çıkmıştı. Ben de kendisini hiç açmadan beğeneceğini düşündüğüm bir arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyorum.


Alessandro Lip Liner Dudak Kalemi : 35,00 ₺ fiyatından 4,99 ₺ fiyata düşen bu dudak kaleminden önceki Vanilya Club kutularından çıkmıştı. Bu seferki çıkan ise rengini ismiyle anlatan Coral. Kutuda görür görmez dayanamayarak denedim, renk olarak hoşuma gitti. En kısa zamanda blogda ayrıntılarını paylaşmayı düşünüyorum.


Nailish Nail Stickers Tırnak Stickerları : Ojeleri seviyorum ama tırnak süsleme sanatı olan Nail Art, benim çok ilgimi çekmiyor. Görüntüsü hoş, yapanları da yetenekli bulsam da ben o kadar uğraşmaya zaman ayıramıyorum ki zaten yetenekli de değilim. Bu tırnak stickerları umarım bir köşede unutulup tarih olmaz.


Genel olarak beğendiğim bir Vanilya Club kutusu oldu. Her zevke hitap edebilmesi güzel. 
Bir önceki yani Vanilya Club Şubat 2015 Kutusu 'nu merak ediyorsanız tıklayarak blogdaki yazısına bakınabilirsiniz.


vanilya-club-mart-2015-kutusu
Vanilya Club Mart 2015 Kutusu

Yorum Gönder

0 Yorumlar