Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Pure Beauty Narlı Cilt Bakım Maskesi - Pomegranate Antioxidant Facial Mask



tüy toplayıcı fırça seti

pure-beauty-narli-cilt-bakim-maskesi_yorumlari-blog_Pomegranate_antioxidant_facial-mask
Pure Beauty Narli Cilt Bakim Maskesi - Pomegranate Antioxidant Facial Mask

Watsons üretimi olan Pure Beauty kozmetik markası, BB kremleri ve cilt bakım ürünleriyle adından söz ettiriyor, antioksidan iddiasıyla şekillenen nar serisi cilt bakım ürünlerine ise blogda zaman zaman yer veriyorum, bu sefer de sıra tek kullanımlık kağıt maskelerde. Kırmızı hem aşkın hem de öfkenin rengidir. Güney Kore üretimi olmasıyla beni kendine çeken, kırmızı ambalajındaki bu kağıt maskelerin bende aşk yarattığı söylenemez. Nedenleri ise :



Her şeyden önce, bu formdaki kağıt maskeleri kullanmak çok pratik, eğer cilt bakımınızda maske kullanmaya üşeniyorsanız bu tarzdaki kağıt maskeleri bir deneyimleyin. "Ambalajdan çıkar, yüzüne koy,20 dakika bekle ve sonra maskeyi yüzünden kaldır" kolaylığını sunmasını seviyorum. Hem yapması eğlenceli hem de uygulaması. Benim için kolay bir uygulama sunuyor. Evde olduğum zamanlarda televizyon izlerken veya müzik dinlerken hemen bir tane maskeyi yüzüme uyguluyorum. Yaşattığı bu kolaylık miskin ruhuma iyi geliyor. Ama biliyorum ki bu tarz kağıt maskelerinin içerisinde yer alan sıvının verdiği histen dolayı rahatsız olanlar da var.



Pure Beauty, ürünlerini yenileştirme olayına gitti ve ne yazık ki eski ürünleriyle bir olmayan kaliteyi bizlere sundu. Bu açıdan eskisi gibi Pure Beauty alışverişi yapmamaktayım. Bu kağıt maske ise tam anlamıyla hayal kırıklığı yaratanlar içerisine yerleşti. Kokusu çok yapay ve ağır, cildi yumuşatma yönü var ama beklediğim oranda değil. Aynı zamanda maskenin kağıt yapısı kalitesiz. İçerik olarak hassas ciltlere uygun güzellikte de değil. Hafif bir tahrişlik yarattığı için cildimden vaktinden önce arıttım. Maskenin tek iyi yanı, içerisindeki kağıdın (aslında kağıt değil de ıslak mendil demek daha doğru olur) sıvıyla iştirak hali çok bol, bu anlamda kuru değil. Ancak diğer özellikleri gerçekten iç açıcı değil.



Pure Beauty Narlı Cilt Bakım Maskesi (Pomegranate Antioxidant Facial Mask),
cilde bakım yapmak bir yana dursun, yarattığı tahrişlik başta olmak üzere verdiği olumsuz özelliklerinden dolayı benim bir daha alınmayacaklar listeme giriş yaptı. 
Merak ederek aldım, bu hataya düştüm, siz düşmeyin derim.


Ayrıca, fotoğrafta arkada figüranlık görevini üstlenen tırnak bakım ürünlerinin markası ise Alterra. Onlardan da memnun kalamadım. Rossmann mağazından almıştım. Blogdaki yazısını okumak için Rossmann Alterra Pflegender Glanzlack linkine göz atabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar