Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Couleurs by Qnet Kırmızı Ruj No 18



tüy toplayıcı fırça seti

couleurs-by-qnet-ruj-lipstick-swatches-no-18
couleurs by qnet ruj no 18


Türk kozmetik markası olan Couleurs by Qnet 'ten 18 numaralı ruj, bir hayli iddialı görünüme ve buna uyum sağlayan opak bir yapıya sahip. Couleurs by Qnet markasını ilk defa deneyimleme şansı elde ediyorum. Daha önceden pudrasının ne kadar güzel olduğunu ve geldiği günden beri elimden düşürmediğimi Couleurs Qnet Pudra Yorumlarım konusuyla blogda bahsetmiştim. O pudranın kadifemsi yapısı bir hayli hoşuma gitmişti. Bugün ise sizlere, soğuk alt tonlu bu kırmızı ve çarpıcı rujdan bahsetmek istiyorum.





Rujun iddialı yani havalı bir rengi var. Soğuk alt tonlu bir kırmızı. Rujun en dikkatimi çeken tarafı, sürer sürmez verdiği yoğun pigmenti oldu. Kat kat sürüp renk vermeyen rujlardan değil. Tek hamlede rengini olağanüstü veriyor. Kalıcılığı da beni mutlu etti. Diğer rujlara nazaran hatrı sayılır bir süre ile benimleydi ki bende rujlar pek durmaz. Bu güzel olumlu yanlarına rağmen sevmediğim 2 yanı mevcut. İlki o yoğun kokusu. Kokusu resmen, eski nostaljik rujların ağır kokusu vardır ya, tam anlamıyla onlar gibi. Çocukken annemin rujlarını sürdüğüm günleri anımsattı ama ben bu nostaljiyi yaşatmasını sevmedim. Bir ruj illa ki Mac gibi vanilyalı tatlı kokması gerekmiyor elbette ama en azından ağır kimyasalımsı kokmasın. Açıkçası bu beni gün içerisinde rahatsız ediyor.


couleurs-by-qnet-ruj-lipstick-swatches-no-18
couleurs by qnet ruj no 18

Couleurs by Qnet rujun bir diğer olumsuz yanı ise fiyatı. Daha ekonomik bir fiyat beklerim. Örneğin Flormar da fiyatlar konusunda eskisiyle bir değil ama en azından bol bol indirim sunuyor olmasıyla makyaj severlere büyük avantaj sağlıyor. Daha güzel örnek gösterdiğim ise Note Cosmetics. Kampanyalı fiyatlarını daimi olarak sürdürüyor. Qnet markasından da aynı uygunluğu bekliyorum. 30 TL civarı bir ruja para vereceksem, bu ruj bu kadar ağır kokmamalı.




Bu eleştirilerim dışında opaklığı, soğuk alt tonundan dolayı dişleri olduğundan daha beyaz göstermesi, kalıcılığı ile gayet güzel bir ruj. Kokusu ve fiyatı umarım daha güzelleşir diyorum. Kendi internet sitesinden alıcısıyla buluşmakta, dilerseniz o şekilde hem ruj serisine hem de farklı makyaj ürünlerine bakabilirsiniz. 

* Tanıtım Ürünüdür.



Yorum Gönder

0 Yorumlar