Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Jane Iredale Sıkıştırılmış Mineral Pudra SPF20 - Purepressed Base Mineral Foundation



tüy toplayıcı fırça seti

jane-iredale-mineral-pudra-spf20-purepressed-base-mineral-foundation-kullananlar-yorumlari-blog
jane iredale mineral pudra spf20 purepressed base mineral foundation


Mineral makyaj markalardan biri olan Jane Iredale, kompakt pudrası Purepressed Base Mineral Foundation (Sıkıştırılmış Mineral Pudra SPF20), makyaj ürünleri skalasındaki toz (loose) halindeki Amazing Base 'in sıkıştırılmış hali olarak mineral makyaj severlerin beğenisine sunuluyor. Güneş koruması olarak SPF20 içeren bu mineral pudra hakkındaki yorumlarım şu şekilde : 




Her şeyden önce, Jane Iredale hayvanlarla ve doğayla dost bir marka. İçeriklerinde hem vegan hem gluten ürünlere yer verdiğini ispatlıyor. Makyaj ürünlerinin içeriklerini aleni olarak sitesinde bulundurması bile çoğu makyaj markasından kendini farklı konuma çeken bir özellik olduğunu düşünüyorum. Ülkemizde biraz pahalıca satılmakta ama yurt dışı fiyatları da yüksekçe. Bu pudra ise  Amazing Base ürünün sıkıştırılmış kompakt hali. Elimde tam boy ürün halinde Amazing Base yok ama deneme şansı elde etmiştim, makyaja bu kadar matlık sağlamıyordu, bu haliyle belki normal ve kuruya dönük ciltler daha çok sevebilir ama yapısının kalınlığını hissettirerek makyajdan 1-2 saat sonra cilde pul pul görüntüyü ne yazık ki veriyordu. Kompakt formdaki bu pudra ona nazaran çok daha başarılı. Hem benim istediğim matlığı verebiliyor hem de yapısı onun kadar yüzde belli durmuyor.


Pudra ipincecik varla yok arasında bir yapıda değil. Karma ciltli olduğum için bu pudrayı her daim kullanmak yerine, karmadan yağlıya dönük ağır yaz sıcaklarında kullanmayı tercih ediyorum. Pudranın en güzel tarafı, cilt alt tonunuza göre bol bol alternatifli olarak çeşitlerine yer verilmesi. Jane Iredale bu pudrası için sayıca fazla renk çeşitliliği sunuyor. Böylece cilt alt tonunuza göre daha uyumlu bir ton seçebilirsiniz. Pudralarda bu kadar seçenekli renk sunan markalar kolay kolay bulunmuyor. Güneş koruma olayı ise içerik olarak kendini kanıtlıyor ama ben makyaj ürünlerindeki SPF olayına çok güvenmiyorum. Daha doğrusu söylenen SPF 'i almak için pudra fırçamla pudraya bir kez dokundurmakla cildime alacağını düşünmüyorum ve bu yüzden de cildime makyaj öncesi bir güneş kremini mutlaka uyguluyorum.


jane-iredale-mineral-pudra-spf20-purepressed-base-mineral-foundation-kullananlar-yorumlari-blog
jane iredale mineral pudra spf20 purepressed base mineral foundation


Pudrayı, fondötensiz / BB kremsiz de kullanabiliyorum ama özellikle hafif yapılı BB kremlerin üzerine de ayrı yakıştığını eklemeliyim. Pudra başlı başlına kapatıcılığı yüksek bir örtücülüğe sahip değil, bu konuda orta ayarda ama verdiği matlık hoşuma gidiyor. Kapatıcılığını biraz daha arttırmak istiyorsanız bir kabuki makyaj fırçası ile daha yoğun uygulayabilirsiniz. Göz altlarıma da uyguluyorum. Karma cildimle özellikle yaz zamanı bir hayli iyi anlaştığı için benim favorilerim arasında. Talc ve paraben içermemesi çok iyi olsa da biraz pahalı oluşu nazarımdaki en eksi tarafı, bu yüzden minik olan testerlarını deneyerek karar vermenizden yanayım. Kuru ciltlere yönelik bir pudra değil, ben gibi karma ciltlere hitap etmekte. Eğer bir karma cilt iseniz, Jane Iredale (Purepressed Base Mineral Foundation) Sıkıştırılmış Mineral Pudra 'ya şans verebilirsiniz, belki sizin de etki ve içerik olarak favori pudra adayınız olabilir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar