Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Lancome Makyaj Temizleme Sütü (Galateis Douceur) ve Nemlendiricili Tonik (Tonique Douceur)



tüy toplayıcı fırça seti

lancome-makyaj-temizleme-sutu-galateis-douceur-nemlendiricili-tonik-tonique-douceur
lancome-makyaj-temizleme-sutu-galateis-douceur-nemlendiricili-tonik-tonique-douceur


Makyaj ve cilt bakım ürünleriyle üst kozmetik markalarından biri olarak imzasını atan Lancome, cilt temizliği konusunda da pahalı seçenekler sunuyor. Onlardan birisi de Makyaj Temizleme Sütü (Galateis Douceur) ve Nemlendiricili Tonik (Tonique Douceur). Cilt bakımında nemlendirmeye odaklı tonik ve kuru cildi yormadan temizleyen makyaj temizleme sütü hakkında yorumlarım şu şekilde :



 Lancome Makyaj Temizleme Sütü (Galateis Douceur)


Lancome markasının cilt bakım konusunda en meşhur ürünü Bi-Facil makyaj temizleyicisi ki ben de kendisini sevmiştim. Kozmetik dünyasında şimdiki kadar çok çeşit 2 fazlı makyaj temizleyici yokken adeta bir kraliçe edasındaydı. Yağlı makyaj çıkarıcılarını kullanan çoğu insan sevmiyor ama ben seven taraftayım. Yağlı ürünlerin makyajı daha güzel çıkardığını düşünüyorum. Özellikle jel eyeliner olan bir makyajda kesinlikle yağ fazlı temizleyici derim. Derinlemesine temizlik, hafif formlu ürünlerle çok uğraştırıcı olmakta.


Bu makyaj temizleyici hem yüz hem göz makyajını çıkarmak için var. Yani her iki işi birden yapıyor. Yapısı losyon havasında olduğu için makyajı ve kiri ciltten temizlerken, aynı zamanda cildi rahatlatıyor da. Eminim ki bu yönü, cilt kuruluğundan yana muzdarip olanların daha hoşuna gidecektir. Parfümlü bir ürün olmakla beraber kokusu gayet hoş. Zaten Lancome, cilt bakım ürünleriyle iyi hissettiren kokuyu vermede başarılı. Ancak bu durum, parfümsüz cilt ürünlerini sevenleri hüsrana uğratır. Makyajı temizleme gücü ise şaşırtıcı değil. Yani tek katta harika iş çıkartan ürünlerden değil. Özellikle yoğun bir gece makyajı yaptıysanız (hoş, şimdi modlaj teknikleriyle günlük makyajlarda da ağır makyaj uygulamak moda oldu) bu konuda yetersiz gelecektir. İlla ki birkaç defa kullanım istiyor. Genel olarak orta şeker. Ne çok iyi, ne çok kötü.


Lancome Nemlendiricili Tonik (Tonique Douceur)


Tonik ise bende herhangi bir olumlu/olumsuz etkisini hissemediğim ürün oldu. Daha doğrusu, tonik kullanmak benim cilt bakımımda yer almıyor. Tonikleri çok boş amaçlı görüyorum ve zoraki satış amacı yapılması adına kozmetik markalarının albenili şekilde reklam ettiğini düşünüyorum. Ülkemizin en güzel kozmetik ürünlerinden birisi olan gül suyu varken Lancome tonik "kullanmış olmak için kullanmak" sınıfında kalır.


Lancome en çok, yazısından kat kat fazla reklam sayfası olan kadın dergilerini süslemeyi sever. Çünkü o, pahalı kadını hedef alır. Zengin kadına "mucize" sunmaya odaklanır. İçerik olarak güzel bir marka değil ama buna karşılık bakım keyfini yoğun yaşatıyor. Ambalajından tutun, ürünlerinde yer alan hoş parfüm kokusuna kadar bol bol keyif hissini veriyor. Eğer amacınız bakım yerine keyif olsun diyorsanız (ki bazen ben de böylesi keyfi seviyorum), bence bu ikisi bu amaçla denenebilir. Lüks kozmetik sevenleri memnun edecektir.


* Tanıtım Ürünüdür.



Yorum Gönder

0 Yorumlar