Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Ecotools Bamboo Makyaj Fırçaları



tüy toplayıcı fırça seti

ecotools-bamboo-makyaj-fircalari_kullananlar_yorumlari_blog
Ecotools Bamboo Makyaj Fircalari
EcoTools Makyaj Fırçaları uzun bir süredir benimle, uygun fiyatlı makyaj fırçaları arasında evrensel bir popülerliğe sahip olması "gerçekten başarılı mı?" sorusunu da beraberinde getiriyor. Ecotools Bamboo Makyaj Fırçaları 'nın tüm eksi ve artı yönleriyle değerlendirerek paylaştığım yorumlarımı bu konuda bulabilirsiniz :


ecotools-bamboo-makyaj-fircalari_kullananlar_yorumlari_blog
Ecotools Bamboo Makyaj Fircalari
Eco Tools, hem ucuz hem iş gören makyaj fırçaları üretmekte ve ne yazık ki her ürünü de Türkiye pazarına sunulmamakta. Oysa burdaki potansiyeli bir görseler diyorum. Özellikle yeni çıkan makyaj fırçalarını deneyimlemeyi çok çok istiyorum.


Farklı fırçalarla oluşturulan setler arasında benim sizlere tanıtıyor olduğum bu makyaj fırça setinin tam ismi "Starter Set", yani "Başlangıç Seti". Görevleri temel makyajı hedef alan 5 farklı makyaj fırçasının bir araya gelip oluşturduğu bu set, yabancı bloglar ve vloglarca pek ünlü. Yıllardır da popülerliği devam ediyor. Neden? Çünkü çok ucuz ve ortalama işi görebiliyor. Gündelik kullanım için, yani benim deyişimle sade makyajlar için çok ideal. Koleksiyoner ruha hitap edenler için üstün tasarıma ve özelliklere sahip bir makyaj fırça seti değil ama sevimli ve ucuz.

Ecotools Bamboo Makyaj Fircalari
Ecotools Bamboo Makyaj Fircalari
Ecotools Bamboo Makyaj Fırça Seti, yeşil çiçek baskıları olan minik bir bez çantayla beraberinde geliyor. Çanta hem makyaj fırçalarını almak hem de arka çıt çıtlı bölmesiyle küçük makyaj ürünlerini de beraber taşımak için dizayn edilmiş. Setin içerisinde bulunan makyaj fırçaları ise; Allık Fırçası, Kapatıcı (Concealer) Fırçası, Far Fırçası, Açılı Eyeliner Fırçası ve Kaş/Kirpik Fırçası.Her bir fırçanın sap kısmında ne fırçası olduğu yazmakta. Bana göre içlerinde en başarısızı Açılı Eyeliner Fırçası. Çünkü kalın çekiyor, ben biraz daha ince eyeliner çeken fırçalardan yanayım. Böylesi bir çanta birlikteliği hoşuma gitti, günlük kullanımda avantajını fazla hissetmeseniz de seyahatler için kurtarıcı. Sadece çantası da kurtarıcı değil, kendisini tam anlamıyla tatillere götürmek için en ideal fırçalardan biri. Tatillerde veya seyahatlerde genelde yanıma az yer tutan, kaybolma riskinde üzülmeyeceğim (ne yazık ki biraz sorumsuz yanım var) ve lazım olduğunda iş görecek makyaj malzemelerini yanımda götürmeyi tercih ediyorum. Tüm bunlara uyan güzellikte.
ecotools-bamboo-makyaj-fircalari_kullananlar_yorumlari_blog
Ecotools Bamboo Makyaj Fircalari


Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka olan EcoTools, makyaj fırçaların hepsinde yumuşak kıllar kullanmayı tercih etmekte. Fırçaları kullandığım uzun süre zarfı boyunca da kıl dökme problemini bana yaşatmadı. Bu fırçaları şöyle düşünebilrsiniz, makyajınızda harika işlere imza atmıyor ama gündelik olarak iş görüyor. Bambu saplarına bakmayın, fırçaların dayanıklılığı oldukça iyi.



Bu fırça setini bir hayli önceden  Watsons Alışverişim ile birlikte edinmiştim. Fırça seti günlük sade makyajlara, tatilde taşımalara ve makyaja yeni başlayanlara ideal olsa da Ecotools Airbrush Concealer Brush kadar etkili değil. O kapatıcı fırçası benim hâlâ ve hâlâ favorim.


 Makyaj fırçalarını daha net görebilmeniz için, iç ortamda da ayrıntılı çekim daha yaptım :



ecotools-bamboo-makyaj-fircalari-blog
ecotools bamboo makyaj fircalari

ecotools-bamboo-makyaj-fircalari-blog
ecotools bamboo makyaj fircalari

Yorum Gönder

0 Yorumlar