Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Oriflame Ecobeauty Düzgünleştirici Gece Bakım Kremi Ecobeauty Smoothing Night Cream



tüy toplayıcı fırça seti

oriflame-ecobeauty-duzgunlestirici-gece-bakim-kremi_kullanalar_smoothing-night-cream
Oriflame Ecobeauty Düzgünleştirici Gece Bakım Kremi - Ecobeauty Smoothing Night Cream


Oriflame, doğal çizgi prensibini Ecocert sertifikasıyla buluşturduğu Ecobeauty cilt bakım serisi üyelerinden birisi olan Düzgünleştirici Gece Bakım Kremi (Ecobeauty Smoothing Night Cream), bende oldukça güzel etkiler uyandırdı. Geçtiğimiz haftalarda, Oriflame blog tanıtımı adına dolu dolu bir paket de göndermişti ancak bu tanıtıyor olduğum bakım kremi, o paket içerisinde yer almıyor. Cilt bakımı adına doğal oluşuyla merak ettiğim için özellikle edindiğim bu krem hakkındaki izlenimlerimi şu şekilde derledim :



Oriflame, bana çok yakın bir marka değil. Hem makyaj hem de cilt bakım ürünleriyle ilgimi cezbettiği söylenemez. Ama bunu bozan EcoBeauty serisi oldu. Doğal cilt ürünlerine karşı olan zaafımın öncülüğünde edinmeye karar verdim. Daha önceden yine aynı seriye ait göz bakım kremini blogda ayrıntılıca yazmıştım. Oriflame Ecobeauty Göz Bakım Kremi - Smoothing Eye Cream linkine bakınabilirsiniz. O göz kremini de sevmiştim, bu gece nemlendiricisini de.



Cilt bakım ürünlerini çok keskin çizgilerle ayırmıyorum. Yani, şu ürün sabah kalkar kalkmaz, bu ürün öğleden sonra, o ürün gece yatmadan evvel diye ayırarak kullanmıyorum. Böylesi kozmetik işkencelerini kendime çektirmekten de yana değilim. Sonuçta kozmetik ürünler birer ilaç değil, rutine bağlamak, illa gündüz illa gece kullanmak diye bir kaide içermiyor. Bu yüzden de kozmetik meraklısı, cilt bakım ürünlerine ihtiraslı biri olsam da o kadar takıntılı/bağımlı değilim. Şu ana kadar hiç "gece bakım kremim" diye özel olarak edindiğim bir ürün olmadı. Keza bu ürünü de gecelerine yönelik, genel kullanım amaçlı edindim. Özellikle kış zamanları karma cildimde bariz bir kuruluk oluyor. Haliyle karma cildime hitap eden ve sürekli kullandığım cilt ürünleriyle anlaşamıyorum. Bu yüzden de nemlendirme yönü başarılı ve daha yoğun yapılı cilt bakım ürünlerine yer vermeye çalışıyorum. Son zamanlarda da bu anlamda favorim Oriflame Ecobeauty serisindeki bu gece bakım kremi oldu.


Kremin tuhaf bir kokusu var. Kokusu bana sanki kağıt kokusunu anımsatıyor. Kremi her sürdüüğümde canım kitap okumak istiyor ☺ İlginç olan bu özelliği, benim için olumsuz yönde değil. Çünkü çekilmeyecek ağırlıkta bir koku almadım. Buna, hafiften gelen buruk hindistan cevizi kokusu da dahil.


Krem, pompalı bir ambalaja sahip. Boyutu 50 ml. Dış görüntüsü de açık gri. Ambalajı dandik değil, kaliteli. Pompalı cilt kremlerini özellikle çok seviyorum çünkü bana göre uygulama açısından en çok pratikliği sunan ürünler, pompalı mekanizmaya sahip olanlar. Kremin ambalajındaki olumsuz ayrıntı ise, ürünün içerisinde ne kadar kaldığını göremiyorsunuz çünkü ambalajı şeffaf değil.



Gelelim benim en sevdiğim yönü olan yapısına. Yapısı ne çok yağlı, ne su gibi hafif. Orta yağlı bir ürün sınıfında. Sürer sürmez cildim tarafından emilmiyor ama dakikalarca beklememi de gerektirmiyor. Yüzümde özellikle kuru hissettiğim yerlere uyguladım ve sonuçtan çok memnun kaldım. Sabahtan sürdüğüm kremin nem ve yumuşaklığı, bana tüm gün boyunca yetiyor ki böyle olması benim için bir harika. Gece misyonunu üstlense de ben gündüz gece ayırmaksızın, cildimin ne zaman ihtiyaç duyduğunu hissedersem o zaman kullanıyorum. Kremin içeriği çok iyi. Bir çok markanın hatta üst markaların içeriklerine kıyasla oldukça iyi bir noktada. Kremin içeriğinde su, gliserin ve hindistan cevizi yağı bulunuyor. Zararlı içerik olarak beni rahatsız eden tek madde parfüm oldu. Onun dışında diğer maddeler olması gerektiği gibi. Ayrıca paraben konsunda genel olarak bir yargı oluştuğu için belirtmeliyim ki paraben içermiyor. Ama paraben içermiyor diye hiçbir koruuyucu yok denemez. Zaten olmalı da. Koruyucu olmayan ürünler, çarçabuk bozulur ve bakteri yuvasına dönüşür. Bu kremde paraben yerine alternatif prezervatifler tercih edilmiş. Onlar da Potassium Sorbate ve Sodium Benzoate.



İçeriğindeki parfüm haricinde genel olarak bir başarılı bir ürün. İsminine yönelik gece kullanımda, içerisindeki parfümün zararını da en az alınmş olur. Karma ciltli olduğum için her dönem kullanamayacak olsam da genel olarak gayet beğendim, iyi ki edinmişim dediğim cilt ürünlerinden birisi oldu. Vegan, Eecocert sertifikalı, içeriği güzel, cilt bakımında janjanlı ürünler yerine sade ve etkili ürünler kullanmayı seviyorsanız, bu seriye göz atmadan geçmeyin. Kremin fiyatı ise 33 TL. Marketteki kremlere nazaran pahalı ama böylesi içerik olarak gayet alınası. Genel olarak çok başarılı bir ürün olduğu görüşündeyim. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar