Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

The Body Shop - Born Lippy Strawberry Lip Balm



tüy toplayıcı fırça seti

the-body-shop-born-lippy-strawberry-lip-balm-yorumlari-kullananlar
the-body-shop-born-lippy-strawberry-lip-balm-yorumlari
The Body Shop 'tan satın aldığım ilk ürünler arasında gelen çilekli vücut kremleri, benim markaya karşı sevgi pıtırcıklarımın oluşmasına neden olmuştu. Daha sonra ise farklı ve nitelikli markaları keşfedip kullandıkça bu markayı unutur oldum. İtiraf etmem gerekir ki mağaza konseptleri çok çekici ve neler var diye meraklanıp uğradığımda illa ki bir iki şey gözünüze çarpıyor ve satın alıyorum. Çilekli lipbalm da bir alışverişim sırasında ilgimi cezbeden ürünlerden biri olmuştu. Zaten bir lipbalm şirin ve ufak görüntüsüyle resmen "çantana at beni" diyor. Özellikle kış zamanı, dudakların çatır çatır çatlamasıyla birlikte de varlıklarını daha net hissettiriyorlar. Kozmetik serüvenim boyunca sayısız lipbalm denedim çünkü lipbalmlar genelde işe yarıyor, yer işgal etmiyor ve şirin görüntüsüyle ilgi çekiyor. Ayrıca çeşitliliği bol olmasına rağmen fiyatları da cep yakmıyor. Tabii tutup Chanel lipbalm almadığınız sürece!



the_body_shop_born_lippy_strawberry_lip_balm_yorumlari_kullananlar_blog
the_body_shop_born_lippy_strawberry_lip_balm_yorumlari

Bazı TBS (The Body Shop) ürünlerini seviyorken bazılarını hiç sevmiyorum. Bu da sevmediklerim arasında yer alıyor. İçeriği güzel olmamakla beraber etkisi de kötü. İçerik konusunda aynı standartta olan pek çok marka dahi daha iyi iş görüyorken, TBS bu konuda sadece anlık kurtarıcı. Ama gerçekten anlık. Yani dudaklarınıza sürdüğünüz an etkili, hepsi bu. Özellikle dudakların bakıma en ihtiyaç duyduğu kış günlerinde 1 saatten öte bakımı sunamıyor. Dudaklara çok hafif bir pembelik veriyor. Kıyaslamak gerekirse Nivea'nın klasik renkli lipbalmlarından daha az yoğunlukta. Aynı zamanda ıslak ıslak bir duruş sağlıyor. Bu da özellikle son zamanların modası olan mat ruj kullanımından öncesi uyumsuz yapı demektir ama kremsi ruj veya parlak bir lipgloss kullanacaksanız iyi bir ikili oluşturabilir.

the_body_shop_born_lippy_strawberry_lip_balm_yorumlari
the_body_shop_born_lippy_strawberry_lip_balm_yorumlari

Çilek kokusu elbetteki var, tabii en yapayından! Kozmetikte çilek kokularının buluşmasını seviyor olsam da yapaylığı fazla baskın gelenler bunaltıcı etki veriyor. Fiyatı ise kalitesine oranla pahalı. Ambalajı zaten kullanıcı dostu olmaktan uzak. Kullanımında ya pamuklu çubuklardan faydalanabilirsiniz ya da temiz parmaklarınızdan. Bu şekilde tasarlanarak beğenimize sunulan pek çok lipbalm var, mesela bir tanesi de benim bayıldığım ve daha evvel blogda yer verdiğim Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm. Ama Nuxe balmın cam ambalajı daha şık yapıda hem içerik olarak çok daha güzel oranda hem de içeriğiyle beraber bakım yapma gücü daha etkili ve gece kullanımı için ideal yoğunlukta. Bunun yerine onu almanızı öneririm. Bu biraz onun yanında fazla "çocuk işi" kalıyor. Body Shop lipbalmlarının ruj gibi sürülebilir stick versiyonu da bulunmakta ve kullanım yönünden tabii ki daha iyi oranda ama etkisinin çok da farklılıkta olduğunu düşünmüyorum zira stick versiyonun da karamelli çeşidini alıp beğenmemiştim >>> The Body Shop Karamelli Toffee Lip Balm


Çok uzun zamandır benimle olan bu lipbalmı bittiğinde geri almayacaklarım arasına yerleştiriyorum ve diyorum ki sadece vazelin bile olsa bundan iyi olurmuş. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar