Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bobbi Brown Makyaj Alışverişim



tüy toplayıcı fırça seti

bobbi-brown-makyaj-alisverisim
bobbi-brown-makyaj-alisverisim

Bir süredir blog yazmaya zaman bulamadım, tabii bu arada makyaj keyfimden de feragat etmedim, uzun süre önce deneyip çok sevdiğim ürünleri Bobbi Brown 'dan almaya karar kıldım. Aklımda yer eden hedeflediğim ürünleri alırken, bir de ne göreyim, satış görevlilerinin daha yeni raflara koyduğu o prenses balzamı tazecik haliyle karşımda. Makyaj ürünlerinde her yeni çıkanı almıyorum lakin denediğimde gördüm ki bu balzamın duruşu olsun, yapısı olsun her ayrıntısı bir harika. Aldıklarımın arasında tereddütsüz ekledim. Bobbi Brown makyaj alışveriş detaylarım ve aldığım ürünlerin güncel fiyatları şu şekilde :




bobbi-brown-makyaj-alisverisim
bobbi brown makyaj alışverişim


Bobbi Brown markasının asıl hastası ben değil, teyzem! Sanırım en çok da fondötenlerini ve göz çevresi kapatıcılarını seviyor olmalı ki her daim yenilediğine şahit oluyorum. Teyzemin makyaj malzemelerine arada ortak olmuyor değilim (gözüm doysun), bu yüzden de kapatıcısının ne denli güzel olduğunu pek çok kez deneyimlemiştim. Ancak teyzemin rengi bende çok ideal durmadığı için, orada denettirerek ve renginden emin olarak yeni bir tanesini satın almak istedim. Diğer markalar alınmasın ama Bobbi Brown mağazalarında çalışan Mua'lar çok daha başarılı seçimlere imzasını attığını düşünüyorum. Cilt alt tonuna uygun makyaj ürünlerini her mua doğru seçemiyor. Büyük isim yapmış kozmetik mağazalarında bile doğru tonu tutturamayıp yanlış alışverişlerle ya cildinden koyu ya da açık ürünlere yanlış şekilde para harcayan birçok arkadaşımı biliyorum. Bu yüzden önemseyerek işini iyi yapan satış görevlileri candır. Kaldı ki yüksek sınıf makyaj markalarında bu durum daha önemli, çünkü aldığınız ürünler bir hayli pahalı.


Bobbi Brown 'dan toplamda 3 farklı ürün aldım. İlk aldığım ürün; Bobbi Brown Creamy Concealer Kit. Göz altı kapatıcısı olarak geçen bu kit, sanıyorum ki Bobbi Brown markasının en çok satış yapan ve popülerliği en çok kazanan ürünü. Çünkü bir hayli iyi. Orada deneyerek kendime uygun rengi "Beige" olarak seçildi. Aldığım günden beri kullanıyorum. Özellikle bu sıralar hayatım biraz yoğun seyrinde olduğu için makyaj yapmaya daha sık başladım. Bobbi Brown Creamy Concealer Kit 'in içerisinde 2 adet pot var. Birinde Creamy Concealer yani kapatıcının kendisi, diğerinde ise sabitlemek için ipincecik yapıda olan Sheer Finish Pressed Powder bulunuyor. Biraz daha kullandıktan sonra blogda ayrıca bahsetmek istiyorum. Fiyatı ise 103 lira.


bobbi-brown-makyaj-alisverisim
bobbi-brown-makyaj-alisverisim

İkili concealer kitin ardından ilk defa bir "corrector" ürünü satın aldım. Corrector düzeltici olarak Türkçe'ye çevriliyor, concealer ise kapatıcı olarak. Kapatıcı uygulamadan evvel bir corrector (renk düzenleyici) uygulanırsa, renk eşitsizliklerini daha iyi eşitleyecek, göz altındaki kahve lekeler, kılcal sorunlar gibi problemleri daha iyi üstesinden gelecek. Göz makyajına ağırlık verdiğim zamanlar, daha pürüzsüz ve daha yoğun makyaj yapacaksam göz altlarımın da daha mükemmel gözükmesi için bir correctora ihtiyacım olduğunu düşündüm. Başka markalara yönelmektense bu işin ehline kendimi emanet edeyim dedim. Hem kendi kullanımım hem de kız kardeşimin de seveceğini düşündüğüm için tamamlayıcı olan Bobbi Brown Corrector edindim. Gündüz makyajlarında çok kullanmıyorum ama bu sıra akşamları çok çıkmam gerektiği için, akşam makyajlarımda uyguluyorum. Pek bir şahane duruyor. En harika özelliği ise corrector uygulayıp sonraasında concealer sürdüğüm ilk anın tazelik etkisi, eve geldiğim zamanda bile kendini gösteriyor. Bu gerçekten şahane. Bobbi Brown Corrector'da benim aldığım ton "Peach Bisque". Ürünün gramajı 1.4g gibi ufacık olmasına rağmen 85 Lira fiyatı hiç de ufacık değil. Yine de başarılı bulduğum için şimdilik memnunum. Özellikle akşam makyajlarında daha net bir görüntü seviyorsanız, sizlere de tavsiye ederim.


Son aldığım ürün ise resmen sürpriz yumurta hesabı oldu. Zira aklımda yoktu ancak raflara yeni dizilirken gördüğümde dikkatimi çekti. Sonra oradaki Mua hanım kızımız "Serenay Sarıkaya'nın resmi sponsoru olduğumuz için makyajlarını biz yapıyoruz, en çok da cildi ıslak gösteren ve nemli sağlıklı ten dokunuşunu vaat eden ürünleri seviyor, bu balm da buna çok uygun, isterseniz deneyelim kendiniz görün." Tabii ki bu güzelim satış laflarından sonra, o gün moralimin de bozuk olması sebebiyle alışveriş ruhumun şaha kalktığını hissedip, "eh madem, bir deneyeyim ben bunu" dedim ve Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm 'ı dener denemez aldım. Tam da bu sıra istediğim görüntü olan cildin nemli ve parlak görünmesini ama bunu yaparken doğal formda kalmasını izin verdiği için çok kullanışlı buldum. Hatta bayıldım. Yapay olmadan verdiği hoş görüntüsü çok hoşuma gittiği ve ister makyaj bazı ister makyajsız sadece kendisini kullanım yönü olarak sunulduğu için işime geldi diyebilirim. Fiyatını görmezlikten gelerek aldım. Yoksa 30 ml'cik olmasına rağmen 180 liralık fiyatını hak ettiğini söylersem yalan söylemiş olurum. Uzun zamandır sadece ihtiyaçlarımı aldığım ve gereksiz masraftan arındığım bir dönem olmuştu. İnsanın birazcık keyifsiz anı olmaya görsün. En kolay avuntuyu seçiyoruz galiba, o da alışveriş! <3


Bobbi Brown makyaj alışverişimde edindiğim ürünlerin yakın çekimlerini ve yapılarının ne derece güzel olup olmadığını incelemek adına bir müddet kullanıp, ardından yine blog sayfamda paylaşmayı planlıyorum. Şimdilik her üçünden de ziyadesiyle memnunum. Fiyatlarını tek bir alanda toparlamam gerekirse;



Bobbi Brown Creamy Concealer Kit fiyatı 103 Lira
Bobbi Brown Corrector fiyatı 85 Lira
Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm fiyatı 180 Lira


Yorum Gönder

0 Yorumlar