Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Yves Saint Laurent (YSL) WaterProof Göz Kalemi



tüy toplayıcı fırça seti

yves-saint-laurent-ysl-waterproof-goz-kalemi
Yves Saint Laurent YSL Waterproof Goz Kalemi

Yves Saint Laurent (YSL), lüks ve pahalı yani high end makyaj markalarından birisi ve benim de en çok sevdiklerimden. High end makyaj ürünleri her zaman beklentinin karşılığını genelde veremiyor. Ekonomik fiyatıyla cazip haldeki drugstore ürünler, bugün başarıdan başarıya koşarcasına geliştiği için, "iyi makyaj ürünleri sadece lüks kozmetikle olur" dengesini acımadan bozuyor. Yine de YSL ürünlerini genel olarak seviyorum. Kozmetikle lüksün buluşması makyaj severlerce haz verici bulunuyor. Daha önce Yves Saint Laurent (YSL) Göz Kalemleri 'ni blogda yazmıştım. Ne yazık ki aradığımı bulamadığımdan bahsetmiştim. Şimdi ise suya dayanıklı (Waterproof) özelliği ile tam 16 saat (huh!) kalıcılık iddiasındaki bu  Yves Saint Laurent Waterproof Black Ink Eye Liner kaleminin gerçekten öyle olup olmadığını anlama zamanı :



yves-saint-laurent-ysl-waterproof-goz-kalemi
Yves Saint Laurent YSL Waterproof Goz Kalemi
Bu göz kalemi, iddiasından önce yapısıyla dikkatimi çekti, biraz önce linkini verdiğim YSL göz kalemlerinden daha farklı yapıda. Onlar daha kuru yapıya sahipken bu ise jele dönük tarafta. Bu açıdan hoşuma gitti. Zira böyle olması sürümü inanılmaz kolaylaştırıyor. Yoğun renk veriş yönünden de oldukça başarılı. Simsiyah ve yumuşak yapısıyla eyeliner çekmeyi kolaylaştırmaktan öte adeta sevdiriyor. Gel gör ki kalıcılık sıfır. Bir göz kalemi 30 dakikacık bile yerinde durmaz mı? Tam anlamıyla sınıfta kaldı. Tabii bu benim yağlı göz kapaklarımla buluştuğunda yaşanılanlar. Eğer siz kuru göz kapağına sahip, göz kalemleri konusunda ultra şanslı kişiler arasındaysanız, sizin için hava her zaman güneşli. Böylesi şansta olanlar bu göz kalemini edinebilir ve rahatlıkla da kullanabilir.


swatches-yves-saint-laurent-ysl-waterproof-eyeliner
Yves Saint Laurent YSL Waterproof Goz Kalemi Swatches

Yağlı göz kapaklarına göre asla kullanılmayacaklar arasında yer aldığı için benim sevgimi kazanamadı. Pahalı makyaj ürünleri her zaman başarılı olamıyora güzel bir örnek. Aktıkça akan göz kalemi ünvanı, açık ara farkla bu kalemin olmalı. 


* Tanıtım Ürünüdür.


Yorum Gönder

0 Yorumlar