Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Vichy Makyaj Çıkarıcı Misel Solüsyon || Pureté Thermale Solution Micellaire



tüy toplayıcı fırça seti

vichy-makyaj-cikarici-misel-solusyon-purete-thermale-solution-micellaire
Vichy Makyaj Cikarici Misel Solusyon - Purete Thermale Solution Micellaire


Makyaj kalıntılarını ve ciltte gün boyu oluşan kiri ciltten arındırmaya yarayan Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire, durulama gerektirmeyen ve kolay bir kullanım sunan misel solüsyon formundaki bir makyaj çıkarıcı. Su gibi hafif misel solüsyonları kullanmayı seviyorum çünkü hem zamandan tasarruf sağlıyor hem de makyajı çıkarmaya üşenenlerin bahanesini ortadan kaldırıyor. Yağlı makyaj çıkarıcılarını ise daha da çok seviyorum zira yağlı cilt temizleyicilerinden rahatsızlık duymuyorum hatta makyajımı daha iyi çıkardığını gördüğüm için özellikle o tarz ürünleri tercih ediyorum. Ancak yağlı makyaj çıkarıcıların cilde verdiği hissi sevmeyenlere misel sulara daha çok kucak açıyor. Ekonomik fiyatıyla göz kırpan Vicht Pureté Thermale Solution Micellaire ne kadar başarılı ?




En büyük artısı alkol içermemesi olan bu temizleyicinin aslında teorikte işe yarar yanı var. Hem ciltte ağırlık oluşturmayan bir ürün, hem makyajı temizliyor hem de bunu yaparken cildi rahatlatarak kendine getiriyor. Ama bu teorikteki bilgi, pratikte pek de işe yarar sonuç vermiyor. En büyük eksisi de burada başlıyor, yani esas olarak biçtiği görevleri layıkıyla yerine getiremiyor. Ciltle ilgili diğer iyileştirmeleri geçtim, her şeyden önce İyi bir makyaj çıkarıcı değil çünkü bu anlamda derinlemesine bir temizlik yapmıyor. Konu makyaj çıkarıcı misel su olunca, güzellik bloglarının medarı iftiharı olan Bioderma H2O Misel Solüsyon 'u da anmadan geçmemeliyim. O da çok derinlemesine temizlik sağlamıyor ama Vichy ile kıyaslanınca nasıl iyi iş çıkardığı su götürmez bir gerçek.


Vichy Makyaj Cikarici Misel Solusyon - Purete Thermale Solution Micellaire
Vichy Makyaj Cikarici Misel Solusyon - Purete Thermale Solution Micellaire


Yüz makyajını çıkarmada oldukça yetersiz bir performans sergilediği gibi suya dayanıklı (waterproof) makyaj ürünlerinde daha da başarısız. Elinize bir göz kalemi veya ruj sürüp, bu misel solüsyonu pamuğa dökerek silerseniz makyaj ürünlerini silerken zorlanmadığını görebilirsiniz. Ama yüzümüze uyguladığımız makyaj saatlerce kalıyor, cilt yağımızla ve şehir hayatının verdiği kirlilik ile birleşerek çıkarması daha zor hale geliyor. İşte o zaman bu temizleyici, elde saniyelik olarak uyguladığınız "temizleme testi" kadar başarılı olamıyor. Kullandığım zaman yüzümde herhangi bir kızarıklık yaratmasa da göz makyajını temizleme esnasında göz çevresini hafif yanmaya sebebiyet veriyor ki bu açıdan bile benim için kullanılır sınıfına giremiyor. Aynı zamanda parfümlü bir ürün. Kokusu beni rahatsız etmedi ama kokulu temizleyiciler hoşunuza gitmiyorsa size rahatsızlık verebilir. Kokusundan ziyade hatırlamakta fayda gördüğüm başka bir nokta var. O da şu ki parfümlü cilt temizleyicileri "durulamaya gerek yoktur" dese dahi su ile durulasak daha iyi olur. Temizleyici ürünlerin bu tarz kullanım önerisini uygulamıyorum. Benim için cildime en son değen mutlaka su olmalı, yoksa kendimi rahat hissedemiyorum. Ayrıca bununla beraber, parfümlü bir ürünün cildinizde durulanmadan kalması çok da yararlı değil. Parfüm suda yok olup gittiği için bu tarz parfümlü misel sular kullandığınızda cildinizi en son su ile mutlaka temizlemenizi tavsiye ederim.



Benim cilt bakımımda tonik anlayışı olmadığı için (çünkü fazla gereksiz buluyorum) tonik olarak kullanmayı tercih etmiyorum ama makyaj çıkartma yönü kuvvetli olmadığı için özellikle yaz mevsiminde ferahlama adına tonik vazifesinde kullanabilirsiniz. Üstlendiği esas görevde başarılı bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Makyaj temizliğini yapmaya bile üşenen bit temizleyici olduğu için satın alırken iki kere düşünmelisiniz.

* Tanıtım Ürünüdür.


Yorum Gönder

0 Yorumlar