Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfüm Yorumum



tüy toplayıcı fırça seti

givenchy-ange-ou-demon-le-secret-parfum-yorumlarim
Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfum Yorumlarim

Givenchy 'nin güçlü ve karakteristik kokusu olan Ange Ou Demon (Türkçesi melek ya da şeytan) parfümünün yaz versiyonu olan Ange Ou Demon Le Secret, sıcaklara yakışan hoş dengesi ve ferah hissettiren kokusu ile plaj zamanı parfümlerimden birisi. Bu parfümü ilk kez Boyner mağazasında denemiştim, şişesinin farklılığı ve renginin güzelliği beni kendine çeken olmuştu. İlk kokladığımda verdiği esintiyi öyle sevdim ki yumuşak çiçeksi kokusuyla yaz aşkımı hissettirdi. Uzun bir süredir de benimle, diğer mevsimlerde kullanmaya kıyamadığım için sadece yaz hapsinde tutuyorum. Mutluluk verici parfümler vardır ya, Givenchy Ange Ou Demon Le Secret parfümü de onlardan birisi. Yumuşak ve çiçeksi çizgiye sahip bu güzel kokuya ait yorumlarım şu şekilde :


givenchy-ange-ou-demon-le-secret-parfum-yorumlarim
Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfum Yorumlarim

İddialı ve baharatlı parfümlerin yaz teması işlenen kokuları, ilgimi nedense daha çok çekiyor. Bu sanki sert bir içki içmektense köpüklü bir şampanya yudumlamaya benziyor. Zaten Le Secret parfümün şişesinde ve ambalajında da şampanya pembesi kullanılmış. Bu parfümün bana hissettridiği 3 şey var ; güneş, mutluluk ve lezzet. Yumuşak bir parfüm olduğu için sıcak mevsimlerinin ağırlığında teni ezmiyor. Tatlılık oranı o kadar iyi dengelenmiş ki ne az ne fazla, tam kararında. Bu tatlı yanı aynı zamanda çiçeksi hare ile çevrelenmiş. Hem modern zamana uygun bir koku veriyor (belki bu açıdan sıradanlığı biraz eleştirilebilir) hem de gündelik kullanıma rahat bir seçenek oluyor. Yeşil çay, paçuli, yasemin, kızılcık ve misk notalarını barındıran Givenchy Ange Ou Demon Le Secret parfümü keyifli yaz mevsiminin ruh eşi. Kadınsı bir koku ama yakıcı yıkıcı etkide değil, bilakis hafiflik içerisinde etkileyici olmak isteyenlere hitap ediyor. Eğer o tarz parfümleri seven tarafınız var ise daha derin parfümlere yakın durmanız ilginizi perçinler. Bu parfümün vaat ettikleri arasında derinlik yok. Ferahlık ve yumuşaklık var.




Parfümün bendeki boyutu 100 ml ve şu anki güncel fiyatı ise 228 TL. Eğer yaz mevsiminde ağır olmayan ama tatlı keyfini de size veren parfümler sizi de etki alanınıza alıyorsa Givenchy Ange Ou Demon Le Secret parfümüne teninizde şans vermelisiniz. Kokular ve müziklerin uyumunu çok seviyorum ve bu parfüm bana tam anlamıyla Electric Feel şarkısını anımsatıyor.




Parfümün kalıcılığı ne çok yüksek ne çok düşük. Ne zaman kullansam orta bir kalıcılık sergiliyor. Yaz dokusu için daha ağırı olsa çekilmezdi sanıyorum. İlk açılışını blogda daha önceden yer verdiğim Miss Dior Cherie Parfümü 'ne benzetiyorum. Cherie buna nazaran daha tatlı ve pudralı. Yaz için Le Secret çok daha isabetli bir seçim. Cherie biraz daha baharlara uygun tınıda. Parfümün reklam yüzü ise Kill Bill yıldızı Uma Thurman. Kişisel eleştirim; parfümün yumuşak esinti teması, Uma Thurman'lı reklamında bana hissettirilmiyor ve sanki zoraki seksapel olma pozuyla bu tatlı koku aynı çizgide yakışmıyor. Lancome de bu hatunu Miracle parfümünün reklam yüzü olarak seçmişti ve orada da bir "olmamışlık" var. Bana kalırsa bu kadın, daha baharatlı ve daha maskülen parfümlerinin imzası olmalı, böylesi şirin genç kız kokularının değil.

Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfum Yorumlarim
Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfum Yorumlarim

Yorum Gönder

0 Yorumlar