Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Nashi Argan Instant Durulanmayan Sac Bakım Maskesi



tüy toplayıcı fırça seti



nashi-argan-instant-durulanmayan-sac-bakim-maskesi-yorumlarim


Saç bakım ürünlerini fazlaca kullanan ve dalgalı saçları seven biri olarak Nashi Argan Instant Durulanmayan Sac Bakim Maskesi 'ni bir süredir kullanıyorum. Minikliğine rağmen bereketli oluşunu ve saçlara bıraktığı etkisini sevdim ancak saç bakımına faydasını fiyatı kadar yüksek bulamadım. Gönül isterdi ki fiyatıyla aynı paralellikte etkisi olsun. Pahalı fiyatını hak etmiyor ancak verdiği şekillendirici yanını görmezden gelemem. Eğer sizin de saç bakımına ilginiz en az benimki kadar ise Nashi Argan Instant Durulanmayan Sac Bakim Maskesi yorumlarımı bu yazımda bulabilirsiniz.




Landoll Nashi markası benim için duyup da keşfetmediklerim arasındaydı. Saç bakım ürünlerine ilgim malum ama elimde 76941451541 tane saç bakım ürünü olunca haliyle yeni merakları keşfetmeye sıra bir hayli geç geliyor. Vanilya Club kutularından çıktığı için sevindiğim ürünlerden biri olan Nashi, bu ürünü için kendini şöyle tanıtıyor :


   Nashi Argan, dünyadaki tüm kadınların saçlarının güzelliğini korumak için ihtiyaçlarını karşılayan, sade, şık ve etkili bir üründür. Yıllardır yüksek verimliliği ile bilinen Bio Sertifikalı Argan yağı sayesinde Nashi Argan ürünleri ile tüm saç tipleri için mümkün olan en iyi çözümleri sunuyoruz.


NASHI ARGAN INSTANT saçın inanılmaz şekilde şekillendirilmesi sağlayan, ipeksi görünüm ve parlaklık kazandıran tek nemlendirici spreydir. Saçtaki dalgalanmaları ortadan kaldırır, şaç uçlarının kırılmasını engeller.Kuru saçlar için de idealdir.


Kullanım Şekli:

NASHI ARGAN INSTANT nemli ve havlu ile kurulanmış saça uygulanır. Tarak yardımıyla saçın tamamına yayılması sağlanır. Durulanmaz.

Sabahları kuru saça uygulanması durumunda şaçınızın formunu tüm gün korumasını sağlar.

Spreyli şişesi pratik kullanım sunuyor. Durulanmayan saç bakım ürünü olduğu için ister nemli saça ister kuru saça uygulayabilirsiniz. Bendeki minik boyu, bu bile ne zamandır benimle, büyük boyunun daha da bereketli olacağını düşünüyorum. Yapısı biraz yoğun, bu yüzden dikkatli kullanmakta fayda var. Birkaç fıstan fazla sıkınca saçı çok ağırlaştırıyor. Bana göre en ideali bir yada iki kere sıkım. Ürünün kokusu çok hoş değil, en azından benim koku zevkime çok hitap etmedi. Keşke içeriğinde kullanılan parfüm daha ferah olsaymış. Saçlarda şekillendirmede verdiği etkisi hoşuma gitti, şekillendirici yanı kuvvetli. Özellikle saçlarımı dalgalı kuruttuğumda saçlarımın dalgalı kalmasını sağlıyor. Saçların elektriklenmesini önlüyor.


En sevdiğim yönü ise saçlara doğal bir parlaklık veriyor oluşu. Saç kurutma öncesi nemli saça uygulamada etkisini daha çok hissettim. Kuaför sonrası finaldeki o göz alıcı bakımlı saç etkisini kısmen veriyor. Saçı sertleştirmiyor. Saçları ağırlaştırma faktörüne karşı ince telli saçlar biraz daha dikkatli kullanmalı.


Nashi 'nin internet sitesinde içerik listesi yazılmamış, yazılmasını isterdim zira sprey şişesindeki etikette yazılan içeriği çok mintik mintik yazılı olduğu için okurken zorlandım. İçerik olarak orta şeker kalitede. Saç bakımı adına değil, durulanmayan saç şekillendirici olarak düşünmenizde fayda var. Yoksa beklentinizi karşılayamaz.


Fiyatının pahalılığı çok kötü. Bu ürünün fiyatı bana kalırsa 25-45 TL civarında olmalıydı. Ancak satış fiyatı 75-88 TL arası. Yapısını çok beğensem de bu bu fiyata eş değer ölçüde kesinlikle bulamadım. İndirimli fiyatına ola ki denk gelirseniz o şekilde deneyin derim. Ayrıca satın alırken küçük boyunu tercih edebilirsiniz, küçük boyu da uzun süre kullanıma müsait.



Yorum Gönder

0 Yorumlar