Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Le Petit Marseillais Duş Jeli || Mandalina ve Misket Limonlu



tüy toplayıcı fırça seti



le-petit-marseillais-dus-jeli-mandalina-misket-limonlu
Le Petit Marseillais Dus Jeli - Mandalina Misket Limonlu


Şirin görüntüsüyle dikkat çeken Le Petit Marseillais markası Türkiye'ye yeni geldi, ben de Gratis raflarında gezinirken, turunçgil kokusunu seven biri olarak tercihimi Mandalina & Misket Limonu birlikteliğinden yana kullandım. Le Petit Marseillais Mandalina ve Misket Limonlu Duş Jeli yorumlarım şu şekilde :



le-petit-marseillais-yorumlari-dus-jeli-mandalina-misket-limonlu
Le Petit Marseillais Dus Jeli - Mandalina Misket Limonlu


Şişesinde kokusu çok hoş gelse de o yoğun kokusunu duş esnasında tam anlamıyla verdiğini düşünmüyorum. Biraz daha yoğun bir koku beklentim vardı. Bu anlamda beklentimle örtüşmedi. İçerik olarak SLS yerine ALS kullanılmış ki böyle olması hoşuma gitti. Zaten edinmeden önce içerik listesine şöyle bir göz atıp sevdiğim için almıştım. İçerik konusunda, markette satılan çoğu duş jelinde ön sıralarda yer alır.


Bu anlamda iyi bir çizgisi var. Ancak nemlendirici yanını ve şişesinden ilk izlenim olarak sunduğu o buram buram kokusunu duşta veremediği için beni etkilediğini söyleyemem. Kokusunu arka tarafa alırsak, benim için hafif nem vermesi daha önemli. Duş jelinin biraz daha nem verici içerikle yüklenmesi gerekiyor ki diğer SLS 'siz duş jellerinden bir farkı olsun.


le-petit-marseillais-yorumlari-dus-jeli-mandalina-misket-limonlu
Le Petit Marseillais Dus Jeli - Mandalina Misket Limonlu

Duş jelinin iyi taraflarından birisi de fiyatının uygunluğu. 250 ml boyutundakiler, (yanılmıyorsam) 7₺ ve büyük boyları da 11₺ civarındaydı. Bir Fransız markası olan Le Petit Marseillais, en ünlü olduğu alan ise sabunlar. Markette satılan duş jellerinin fazla tuzlu içeriğinden yana şikayetiniz var ise deneyebilirsiniz. Kendi adıma, orta şeker bir ürün olarak değerlendiriyorum ve farklı bir çeşidini daha satın almayı düşünmüyorum zira beklentimin karşılığını bulamadım. Doğal kozmetikler aynı zamanda nemlendirme anlamında da işe yaramalı ki doğallığı perçinlensin.





Gratis, Watsons gibi kozmetik marketlerinde bu markayı bulmanız mümkün. Hatta daha şimdiden online alışveriş sitelerinde satıldığını gördüm. İthalatçısı Johnson & Johnson olduğu için muhtemelen çok zengin bir satış yaygınlığına erişir diye düşünüyorum. Aman aman bir ürün olmasa da merak ediyorsanız uygun fiyatı denemeniz için bir fırsat verebilir.


Yorum Gönder

0 Yorumlar