Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Desert Essence Natural Tea Tree Oil Toothpaste || Doğal Çay Ağacı Yağı Diş Macunu



tüy toplayıcı fırça seti

desert-essence-natural-tea-tree-oil-toothpaste-dogal-cay-agaci-yagi-dis-macunu
desert essence natural tea tree oil toothpaste - dogal cay agac yagi dis macunu


Fluoride (Florür), Sodyum Lauryl Sülfat (SLS), Triclosan (Triklosan), alkol, sert aşındırıcı maddeler, suni koruyucular, glüten, tatlandırıcılar ve renk vericiler içermeyen, dişlerle olduğu kadar doğayla dost olup hayvanlar üzerinde deney yapmayan, vegan, uygun fiyatlı, sade içerik ve yalın çizgisi ile temel bakıma hedeflenen Desert Essence Doğal Çay Ağacı Yağı Diş Macunu (Natural Tea Tree Oil Toothpaste), marketlerde satılan çoğu diş macunundan içerik kalitesi olarak ayrılan özelliklere sahip. Hiçbir eksi yanını gözlemlemediğim bu harika diş macunun ayrıntıları şu şekilde :



Eğer doğal bakıma meraklıysanız, ağız bakımında da Florür ve SLS içermeyen diş macunlarını tercih etmeniz gerektiğini duymuşsunuzdur. Yıllar önce Now Solutions markasının Florür içermeyen diş macunlarıyla tanıştıktan sonra, ağırlıklı olarak bu tarz doğal diş macunları tercih etmeye özen gösterdim. Benim bir diş macununda beklediğim, temizliğini olabildiğince yalın halde yapsın ve mümkünse sadece temizlesin. Ekstrem özellikleri diş macununda değil diş doktorumdan beklerim. Bir diş macunu; hem beyazlatsın, hem ağrıları yok etsin, hem diş minesini korusun, hem diş etlerinde hassasiyet yaratmasın, hem uzun süre ferahlık sağlasın, hem ayakkabı boyasın, hem bulaşıkları yıkasın diye beklemem. Sadece dişleri temizlesin, kafi. Çünkü biliyorum ki, diş macununa yüklenen ve böylece beklenti arttırılan her özellik için ekstra kimya işin içine girmesi gerek.


Desert Essence doğal kozmetik markalarından birisi ve ürünleri yurt dışında bir hayli uygun fiyatta. Özel hayatımda sadece cilt değil ağız ve diş bakımı adına da doğal kozmetik ürünleri ağırlıklı olarak kullanmaya çalışıyorum. Kişisel bakım ürünlerinde ne kadar sade içerik o kadar doğru bakım demektir. Ambalajının üzerinde onlarca iddiayı şuursuzca sıralayan bir diş macunu yerine, içermediği kimyasalları sıralaması bana daha iyi geliyor. Doğal ve organik kişisel bakım ürünlerini bizlere sunan Desert Essence, benim yıllar önce tanıştığım ve bugün dahi tanışıklığımın devam ettiği ender markalardan birisidir. Doğal antiseptik özelliğine sahip bu diş macunun tadı, kendinizi kaybettiren cinste bir nane aromasında değil. Bunun yerine daha yumuşak bir ferahlık sağlıyor. Aradığınız süpersonik özelliklerle beraber yoğun bir nane yapaylığı ise, üzgünüm bu macun aradığınız olamaz.


    Desert Essence Natural Tea Tree Oil Toothpaste Ingredients - Doğal Çay Ağacı Yağı Diş Macunu İçerik Listesi : Calcium carbonate, glycerin (vegetable derived), water (aqua), melaleuca alternifolia (tea tree) leaf distillate, sodium coco-sulfate, carrageenan (plant derived), mentha piperita (peppermint) oil, sodium bicarbonate, Eco-Harvest® alternifolia (tea tree) leaf oil, sea salt.
Aslında benim en sevdiğim diş macunu Now Solutions markasına ait. Ondan da ziyadesiyle memnundum. Ancak Iherb sitesinden alışveriş şansı elde edince, her zaman aldığım diş macunlarının arasına yenilerini de ilave ettim. Almamdaki etken, sitede yer alan olumlu yorumları okumam ve en çok satanlardan birisi olduğunu görmem oldu. Doğal ve içerik olarak Florür ve SLS başta olmak üzere kötü maddeler içermemesi benim için en nitelikli yanı. Now Solutions diş macunundan paketleme olarak da daha üst sınıfta. Gerçi bu benim için iyi ya da kötü bir özellik değil ama biliyorum ki bu sayede çoğu kullanıcı için daha alınası kıvama geliyor.


Ayrıca ambalajı geri dönüşüm özelliğinde. Yani işini tamamlayıp dünyaya karışmadan önce de yine bir iyilik yapma derdinde. Fiyatının $4, boyutunun ise 176 gr olması uygun fiyat politikasının da ispatı. Böylece kendisini tam bir "aile boyu doğal içerikli diş macunu" sınıfına koyuyor. Eğer bu minvalde düşünceleriniz benimle paralel ise, her yönüyle çok sevdiğim bu diş macunu ağız bakımınızda yer edinebilir. Yurt dışından temin ettim ama Türkiye'de de Ailem İçin Sağlık ve Mutlu Mikrop sitelerinden, bir de Migros marketlerinden Desert Essence doğal bakım ürünlerinin bir kısmına ulaşmak mümkün.




Yorum Gönder

0 Yorumlar