Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Couleurs Qnet Pudra Yorumlarım



tüy toplayıcı fırça seti

couleurs-qnet-pudra-yorumlarim-blog
Couleurs Qnet Pudra Yorumlarim

Qnet 'in hoş sunumu ve şık ambalajlarıyla dikkat çeken Couleurs makyaj serisinden bu pudra, diğer ürünleri arasından en çok sevgimi kazanan oldu. Yapısının güzelliği ile beni şaşırtan bu pudrayla başlangıcı yapmak istedim. Ambalajları bir hayli kaliteli olan bir marka, sadece biraz tuzlu fiyatları var. Bana göre pudrası içlerindeki en olay ürün. Gerçekten çok sevdim. Couleurs  by Qnet Pudra yorumlarım şu şekilde :



couleurs-qnet-pudra-yorumlarim-blog
couleurs qnet pudra yorumlarim

Couleurs bir Türk makyaj markası olarak kozmetik dünyasına yeni giriş yapmış ve Fransızca'daki "renk" kelimesinden geliyormuş. Markanın sloganı ise "Sevdiğin Rengi Yaşa" Markanın makyaj ürünlerinde en dikkat çekici taraf ambalajlarının kalitesi. Dokunduğunuz zaman nasıl kaliteli olduğunu size hissettiriyor. Bu açıdan üst bir marka olarak değerlendirilebilir. Fiyatları da buna paralel olarak yüksek. Örneğin rujları 27 TL, göz farları 34 TL gibi. Kişisel olarak düşüncem, bir Türk markasından her zaman için daha iyi fiyat beklenrim. Birçok makyaj markası artık sayısız renkte far çıkarıyorken, yerli bir üretim markanın 34 TL far çıkarması yerine müşterilerine daha ulaşılabilir rakamlar vermesini yeğlerdim. Bu küçük eleştirim, markanın genel prensibine yönelik ama bu pudra eleştirim dışında kalıyor. Zira içlerinde fiyat/performans olarak en güzeli bulduğum bu pudra oldu. 30 TL 'lik satış fiyatını hak ettiğini söyleyebilirim.


couleurs qnet pudra yorumlarim
couleurs qnet pudra yorumlarim


Pudranın ambalajı mıknatıslı yapıda. Ağır bir makyaj ürünü değil. Makyaj çantanızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz. İçerisinde ince bir uygulama süngeri barındırıyor ama ben bu tarz süngerle pudramı uygulamıyorum çünkü doğal bir görüntü vermiyor. Sigma 'nın veya Elf 'in pudra fırçası ile uyguluyorum, her ikisi de güzel bir uygulama sunuyor. Pudrada belirgin bir koku hakim, bana temizlik kokusunu anımsattı. Sanki beyaz sabunlar gibi geldi. Kokusunu ambalajında hissettirirken yüzde belirginliğini yitiyor ama yine de kokulu makyaj ürünlerini tercih etmiyorsanız bu açıdan riskli bir seçim olabilir.


Bendeki Couleurs pudranın numarası 81 ve tenimle birebir uyum sağladı. Eğer NC15-NC20 ayarındaysanız sizin de cilt renginizle birebir uyuşacaktır diye düşünüyorum. Gönderilen bir tanıtım ürünün cilt tonumla uyuşması beni ayrı sevindirdi. Böylece günlük hayatımda rahatça kullanabilirim. Pudranın ambalajından sonra beni şaşırtan noktası yapısının güzelliği oldu. İnce yapısı yüzde kalıp gibi durmuyor. Kapatıcılığı da çok yüksek olmasa da hafif oranda var. Pütür pütür duran pudralardan birisi değil. Pudranın en güzel yanı cildi kurutmuyor. Karma cilt tipindeyim, T bölgemi dengelerken kuru olan yanak bölgemi zerre kurutmadı. Ayrıca pudranın kadifemsi bir duruşu var. Fondöten veya BB krem gibi kapatıcı bir ürünün üstünde çok iyi duruyorken, benim birkaç gündür yaptığım gibi fondötensiz sadece pudra kullanımına bile karşılık veriyor.


Performansını göz önüne aldığımda 30 TL 'lik fiyatını hak ediyor diye düşünüyorum. İlerleyen günlerde rujunu da tanıtacağım, mesela o ruj fiyatını hak etmiyor. Ama bu pudra gayet harika. Ola ki indirimli bulursanız örneğin 20 TL gibi, kesinlikle kaçırmayın derim. Parça parça duran, kurumuş cilt görüntüsü veren pudraların aksine cilde hafif bir satensi hava veriyor. Bunu ince yapısı sayesinde doğal olarak yapıyor. Bu açılardan çok beğendim. Benim bir pudrada aradığım en önemli özellik, cildimin kuru taraflarını kurutmaması ama bir yandan da T bölgesini zapt etmesi. Bunları başardığı için, benim favori pudralarımın başına geçtiği gibi, bitince kesinlikle yenisini gidip kendim alırım dediğim ürün oldu. Tabii içerik olarak iyi değil, makyaj ürünlerinde çok fazla içerik aramıyorum ama siz makyaj ürünlerinde de içerik önemli diyorsanız size göre olmayacağını söyleyebilirim. Son not ise bu marka Qnet sitesinden satış yapılmakta olup Pinkar Kimya tarafından üretiliyormuş. Yanılmıyorsam Pinkar, Pastel Kozmetik markasının da üreticisi.



* Tanıtım Ürünüdür.

Yorum Gönder

0 Yorumlar