Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Palmer's Çatlak Önleyici Vücut Bakım Ürünleri ‖ Cocoa Butter Stretch Marks



tüy toplayıcı fırça seti

palmers-catlak-onleyici-vucut-bakim-urunleri-cocoa-butter-strech-marks
palmers catlak onleyici vucut bakim urunleri cocoa butter strech marks yorumlari
Palmer's, özellikle vücut çatlaklarını önlemede kullanılan bakım ürünleri skalasında oldukça popüler. Özellikle yabancı güzellik bloglarını veya vloglarını yakından takip ediyorsanız eminim ki duymuşsunuzdur. Kakao ise çatlaklar için önerilen yegane yağ. Çünkü kakaonun yapılandırıcı ve koruyucu bir yanı var. Bir dönem likit halindeki kakao yağlarını tek başına kullanmıştım ve vücut bakımı adına bıraktığı etkisinden oldukça memnn kalmıştım. Palmer's hem kakaolu hem zeytinyağlı formülleriyle bu bakım ürünlerini de bir süredir kullanıyorum. Özellikle çatlak önleyici olanını merakla deneyimledim. Palmer's bakım ürünleri hakkında yorumlarım şu şekilde :



palmers-catlak-onleyici-vucut-bakim-urunleri-cocoa-butter-strech-marks
palmers catlak onleyici vucut bakim urunleri cocoa butter strech marks yorumlari

palmers-catlak-onleyici-vucut-bakim-urunleri-kullananlar-yorumlari-cocoa-butter-strech-marks
palmers catlak onleyici vucut bakim urunleri cocoa butter strech marks yorumlari

palmers-catlak-onleyici-vucut-bakim-urunleri-kullananlar-yorumlari-cocoa-butter-strech-marks
palmers catlak onleyici vucut bakim urunleri cocoa butter strech marks

Palmer's vücut ürünleri Vanilya Club kutularından çıkmıştı. Çıktığına da sevinmiştim çünkü merak ettiğim bir markaydı. Ben nedense Palmer's markasını Freeman markasına çok benzetiyorum. Sanki yapı olarak ve ambalaj olarak bu iki marka birbirini anımsatıyor. Çatlak önleyici bir krem olarak vücut bakımını en çok kakao yapıyor. Bunu içeriğine bakarak da anlayabiliyorum. İçeriğinde sudan sonra en çok kakao yağı bulunuyor. İçeriğinde ikinci maddesi Theobroma Cacao (cocoa) Extract olması kremin iddiasına sadık olduğunu gösteriyor. Daha sonraki gelen ise Giserin (Glycerin). Vücut çatlakları için birbirinden iddialı kremler, yağlar kozmetik piyasasında bulunuyor. Genelde de "kakaolu" veya "argan yağlı" gibi ambalajının ön yüzünde bu içeriğinden nasıl mucize yarattığı lanse edilmeye çalışıyor ama ambalajını çevirip içeriğine şöyle bir göz attığınızda, iddiasındaki yağı en sonlarda olduğunu görüyorsunuz. Bu açıdan Palmer's olumlu bir yönde.


Vücut bakımında çatlak önleyici kremlerinin en meşhuru, Türkiye'de de epey popüler olan Bio Oil Çatlak İzleri ve Cilt Lekelerini Gideren Cilt Bakım Yağı. (Linkine tıklayarak blogdaki detaylı yazısına ulaşabilirsiniz) Bio Oil 'i hiç sevmemiştim. Çünkü verdiği sloganları gerçekleştirmede çok başarısız bulmuştum. Hatta içeriğini de yermiştim, çünkü içerik olarak başarılı değil. Palmer's belki de Bio Oil kadar satış grafiği Türkiye 'de yok ama inanın ondan daha etkili. En azından içeriği çok daha iyi bir çatlak önleyici.


İçerik olarak sadece kakao yağı değil, başka özlerin yağlarını da ihtiva etmekte. Kremin en hoşuma giden tarafı, içerik olarak piyasadaki çoğu bakım ürününden daha başarılı. Üstelik fiyatı da son derece uygun. Çatlak olayına çözüm olmasını arka tarafa alın, sadece vücut bakımı adına bile bana bu zamana kadar kullandığım kremlerden çok çok daha hoş bir etki bıraktı. Vücuda verdiği yumuşaklığı çok başarılı buldum. Üstelik öyle bir yumuşaklık bırakıyor ki, bu etkisini gün boyu bunu muhafaza edebiliyor. Vücut bakım kremlerinden yeterli etki almayan ve bu yüzden vücut kremlerine küsen güzellik düşkünlerine, Palmer's markasını kesinlikle öneririm. Vücut çatlakları önlemede başarılı olacağını düşünüyorum. Çünkü bir kere içeriği bunu destekliyor.


Blogda daha önce yer verdiğim Vücut Çatlaklarına Ev Yapımı Mucize Peeling tarifi, bel çevremdeki minik çatlaklara çok iyi gelmişti. Linkte de görebileceğiniz gibi çok kolay hazırlanan ve hepimizin evinde kolay bulunabilen bir tarif. O tarife bakınmanızı ve not almanızı mutlaka öneririm. Palmer's de kozmetik olarak pahalı pek çok markanın üstünde bir çizgisi var. Bu kremi bakım rutininize eklemeniz, vücudunuz için hayli iyi olacak. Ancak çatlaklar konusunda mucize beklemeniz hayal olur, Palmer's Çatlak Önleyici 'nin sadece koruyucu olarak etkili olduğunu hatırlatmak isterim.


Yorum Gönder

0 Yorumlar