Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

HuncaLife Sarımsaklı Saç Bakım Şampuanı Yorumlarım



tüy toplayıcı fırça seti

huncalife-sarimsakli-sac-bakim-sampuani-yorumlarim
huncalife sarimsakli sac bakim sampuani yorumlarim


Bir süre önce HuncaLife, blog tanıtım amaçlı ve şık sunumlu bir paket göndermişti, sarımsak saçları en iyi uzatan bitkilerden biri olduğu yıllardır söylenir ama benim bu zamana kadar sarımsak ve saç bakım kürü ikilisini pek tercih ettiğim söylenemez. Bunun nedeni sarımsak zaten bizim evde yemeklerden eksik olmaz ama sarımsağı oraya buraya sürme fikri bana pek hoş gelmiyor doğrusu. Yoksa saç bakımı için pek çok yerde önerildiğinin farkındayım. Bu zamana kadar da sarımsağa veya sarımsaklı bakım ürünlerine karşı ilgim olmadığından dolayı böylesi kozmetik ürünlerini es geçtim. HuncaLife Sarımsaklı Saç Bakım Şampuanı bu es geçişimde bana pişmanlık yaşattı mı? Yoksa etkisiz eleman olarak hayatına devam mı ediyor? Bu şampuanı merak ediyorsanız HuncaLife Sarımsaklı Saç Bakım Şampuanı hakkında yorumlarıma göz atabilirsiniz.



huncalife-sarimsakli-sac-bakim-sampuani-yorumlari
huncalife sarimsakli sac bakim sampuani yorumlarim

huncalife-sarimsakli-sac-bakim-sampuani-yorumlari-kullananlar-fiyati
huncalife sarimsakli sac bakim sampuani yorumlari


Sarımsak da soğan da çoğu kişinin aksine benim sevdiğim sebzelerdir. Hatta nazarımda, hastalık kovucusu ve sağlık dostu mucize bitkilerdir. Sebze yemeklerine bayılan biri olarak sarımsağın yeri elbette ki bizim evde mutfağımızın baş köşesi. Ancak sarımsaklı kürlerle saç bakımı yapmayı sevmiyorum. Gerçekte etki edip etmediğini tecrübe etmediğim için bilemiyorum ama sarımsağı yemeklerde kullanmanın daha etkili olduğunu düşünüyorum ve saç uzatmak için kallavi tariflerle yol alınmayacağı konusunda yeterli fizyoloji bilgim var. Sarımsaklı şampuan olayını da ilk defa deneyimliyorum.


HuncaLife Sarımsaklı Saç Bakım Şampuanı ne yazık ki beğenimi kazanamadı. İçeriğinde SLS olan şampuanlardan zaten uzun süredir kaçıyorum. Çünkü benim için SLS önemli. Tabii ki SLS 'siz şampuanlara arada şans veriyorum ve SLS 'in saç uzatmadaki rolünün çok büyük olduğunu da düşünmüyorum. Ancak niye olmayanı varken bol tuzlusunu alıp boşuna kimyasalla boğuşturayım ki güzelim saçlarımı diye düşünüp SLS 'siz şampuanlara yöneliyorum ve inanın yıllardır sülfatsız şampuanları düzenli kullanan biri olarak şunu rahatlıkla söylemeliyim ki, saçlarınız inanılmaz kendine geliyor. Üstelik kullandığınız bakım ürünleri saça çok daha iyi cevap oluyor. Şampuan Önerileri - En Sevdiğim 5 Şampuan listemi blogda daha önce yazmıştım, ona da göz atabilirsiniz.


Kokusu bana Pril, Fairy tarzı sıvı bulaşık deterjanlarını anımsattı. Saçları arındırması iyi hoş ama hassas saç derisi olanlara sert geleceğini düşünüyorum. Şampuanın saçta bıraktığı her etkisi bana pek bir sert geldi. Tek sevgimi kazanan nokta şampuanın rengi☺. Ayrıca, sarımsaktan daha öte zencefil ekstratı bulunuyor ama sarımsaklı öne çıkması tercih edilmiş. Tahminimce bunun nedeni, genel algıda saç ve sarımsak ikilisinin daha dikkatleri çekmesi olabilir.


Özenli gönderim için teşekkür ederim ama ben uzun uzadıya saçlarımda kullanmayı düşünmüyorum, çünkü verdiği etkisini ve içeriğini sevmedim. Makyaj fırçalarımı temizlemede kullanmak üzere görev değişikliğine gideceğim. Eğer siz "içerik aramıyorum, benim için şampuan şampuandır ve ben fiyata bakarım" diyorsanız 750 ml boyutundaki 11 ₺ 'lik ekonomik fiyatı ilginizi çekiyorsa HuncaLife Sarımsaklı Saç Bakım Şampuanı 'na bakınabilirsiniz ama ben bu şampuanı özellikle gidip alacağım nitelikte ne yazık ki bulamadım.

* Tanıtım Ürünüdür.




Yorum Gönder

0 Yorumlar