Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Gratis İndirimi Alışverişim



tüy toplayıcı fırça seti

gratis-indirimi-alisverisim
gratis indirimi alisverisim


İndirimlere doymayan Gratis 'ten mini bir alışveriş gerçekleştirdim. Gratis artık özel günler olmaksızın da güzel indirimler yapmakta ama eskisi kadar alışveriş isteğim gelmiyor. Bir ara alışverişte virajı alamıyordum, şimdi artık bu konuda çok daha iyiyim. Hazır indirim varken bunu bahane edip merak ettiklerimi ve ihtiyaçlarımı aldım. Az-öz bir alışveriş oldu. Gratis Alışverişimin ayrıntıları şu şekilde : 



gratis-indirimi-alisverisim
gratis indirimi alisverisim
Eklips makyaj fırçalarından Fan Brush olarak geçen yelpaze şeklindeki makyaj fırçasını edindim. Kalite olarak Eklips fırçaları çok iyi değil ama o kadar uygun fiyatları var ki, görünce almadan geçemiyor insan. Faturasını bulamıyorum ama aklımdaki rakam son derece uygundu, ya 2 lira ya 3 lira.


theBalm Give Crease a Chance Makyaj Fırçası 'ndan çok memnunum, bu seferki indirimde de bir diğer göz makyaj fırçası olan theBalm Crease, Love & Happiness 'i deneyeyim dedim. theBalm fırçalarını resmen ağır ağır keşfediyorum. Zaten epi topu beş çeşit fırçası var, keşiflerimin çarçabuk bitmesini istemedim. Gerçi daha theBalm fırçası alır mıyım bilemiyorum çünkü Gratis 'teki standında pudra ve fondöten fırçasını çok sevemedim, onlardan hariç de geriye bir tek kalın yapısından ötürü beğenemediğim eyeliner fırçası olan Women Empowderment kaldı.


Yine theBalm 'dan daha önce aldığım ve gerçekten çok beğendiğim, günlük makyajımda da bol bol kullandığım, ismiyle beni gülümseten bir pigment olan theBalm No Money No Honey 'den sonra sırayı kızıl saçlı hanım kızımıza verdim. Bu pigmentin ismi ise yine eğlenceli, theBalm You Buy, I'll Fly. Umarım bir önceki kadar memnun kalırım.


Maybelline Color Sensational rujların methi malum, baya iyi oranda yorumları var. Geçtiğimiz günlerde yakın bir arkadaşım akşam makyajımı yaptı ve bana Velvet Beige ismindeki ruju kullandı. O kadar yakıştı ve iltifat aldım ki, ilk kozmetik alışverişimde almak için not ettim. Gratis indirimi sayesinde sahip olmuş oldum. Çok doğal, hoş bir tonu var. Diğer ruju ise stantta görünce renginin güzelliğine kapılıp alıverdim. Önümüz yaz, yaza gireceğimiz için şimdiden içim kıpır kıpır. Yaz zamanı doya doya kullanırım diye de Coral Tonic rujunu aldım, rengi pek bir şeker.


Alışverişimdeki en son ürün ise sıvı bir el sabunu. Markası La Ligne. Bir süre önce Gratis, hijyen ürünlerinde (sanırım sadece duş jelleri ve sabunlar dahildi) yine bir indirim yapmıştı, o sırada La Ligne markasının sabunlarını almıştım. Fiyatı makul, işlevi güzel, sabunları hızlı tüketen ev için tekrar aldım.


Gratis alışverişimin hepsi bu kadardı. İndirimleri iyi buldum, özellikle Wet n Wild standı çok kalabalıktı. Aslında Wet n Wild 'dan birkaç makyaj ürünü aklımdaydı ama kalabalığa hiç bulaşmayayım dedim. İndirimler 8 Mart 'a kadar devam edecek. Eğer kozmetik konusunda eksikleriniz veya merak ettikleriniz varsa, siz de benim gibi bu fırsatı değerlendirebilirsiniz.

Ayrıca, almak istediklerinize fikir olabilir diye blogda daha önce yer verdiğim, 
bir diğer Gratis İndirimi Alışverişim yazısına da bakınabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar