Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Golden Rose Dream Lips LipLiner No : 506/ Golden Rose Dudak Kalemi



tüy toplayıcı fırça seti

Golden Rose Dream Lips LipLİner No : 506
Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi No : 506

golden-rose-dream-lips-lipliner-swatches_golden-rose-dudak-kalemi-506
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Golden Rose Dudak Kalemi 506


Golden Rose Store Online Alışverişim sırasında edindiğim ürünlerden birisi, yeni çıkmasıyla birlikte merak ettiğim Golden Rose Dream Lips dudak kalemleriydi. Blogda daha evvel Golden Rose Velvet Matte serisinin rujlarını ne kadar sevdiğimi defalarca dile getirmiştim. Bana göre lüks makyaj markalarınn kalitesi ile aynı ayarda. Dream Lips LipLiner ismindeki dudak kalemi skalası ise onlarla aynı kalitede mi? Alınmalı mı yoksa olmasa da olur mu? Bu soruların cevabını bu konumdan bulabilirsiniz.



golden-rose-dream-lips-lipliner-dudak-kalemi-506
Golden Rose Dream Lips Lipliner Dudak Kalemi 506

- Golden Rose Dream Lips LipLİner No : 506 Dudakta Duruşu -
golden-rose-dream-lips-lipliner-swatches_golden-rose-dudak-kalemi-506
Golden Rose Dream Lips Lipliner Swatches - Golden Rose Dudak Kalemi 506

golden-rose-dream-lips-lipliner-swatches_golden-rose-dudak-kalemi-506.jpg
Golden Rose Dream Lips Lipliner Swatches - Golden Rose Dudak Kalemi 506

golden-rose-dream-lips-lipliner-swatches_golden-rose-dudak-kalemi-506
Golden Rose Dream Lips Lipliner Swatches - Golden Rose Dudak Kalemi 506

Golden Rose Dream Lips serisinden elimde 3 farklı rengi var. Dudak ürünlerindeki başarısına şahit olduktan sonra bu dudak kalemlerini de gözüm kapalı aldım. Bu dudak kalemleri uzun süredir elimde ve bana göre kalitesi ne çok kötü ne de aman aman harikalıkta. 506 numaralı bu dudak kaleminin rengi elimde daha kırmızıvari dursa da dudaklarımda ne zaman uygulasam baskın pembeliğe dönüşüyor. Kırmızılığı da bulunan soğuk bir pembe diyebilirim. Tamamen mat yapıda ancak yapısının orta sertliğinden ötürü hem dudak kusurlarımı daha belirgin etmesin hem de dudaklarımı kurutmasın diye üzerine lipbalm uygulayarak kullanıyorum. Rujları çerçevelemek için de kullanılabilir. Ben pembe ağırlığında rujlara sahip olmadığım için bu şekilde kullanmayı es geçiyorum. Dudak kalemini alırken renkten beklentim biraz daha kırmızılık içermesi idi, hatta sıcak tonlu açık bir nar çiçeği rengine yakın olur umuduyla satın almıştım. Pembeliği daha yoğun olduğu için bu anlamda her zaman kullanabileceğim bir renk çıkmadı. 506 numaralı dudak kaleminin artı ve eksi yönlerini derleyecek olursam ;


Golden Rose Dream Lips Liner 506 / Golden Rose Dudak Kalemi 'nin İyi Yanları :


Çok mat. Dudaklarda matlığı seviyorsanız bayılacağınıza eminim.
Kalıcı. Beklentilerimin üzerinde bir dayanıklılık ile karşılaştım.
Rengini güzel veriyor. Bu konuda başarılı.
Dudak çerçeveleme görevini iyi yapıyor.
Fiyatına göre gayet iyi performansta.
Golden Rose ürünleri her kozmetik mağazısında satılmakta, online satış sitesinin olma avantajı da cabası.
Ambalajındaki kapak rengi, dudak kaleminin rengiyle örtüşüyor. Böylece makyaj sırasında hangi rengi kullanmalı diye dudak kalemini bulma zahmetinden kurtarıyor.



Golden Rose Dream Lips Liner 506 / Golden Rose Dudak Kalemi 'nin Kötü Yanları :

Ne zaman uygulasam tuhaf bir tat hissediyorum. Nedenini bilmiyorum.
Sert. Aşırı rahatsız eden sertlikte değil ama orta sert ayarında. Biraz daha yumuşak olmasını yeğlerdim.
Tek başına kullanılması imkansız, çünkü dudak kusurlarını inanılmaz belli ediyor. Dudaklara çok sert bir ruj sürülmüş görüntüsü veriyor. Bu yüzden sürmeden evvel dudak kalemi altına ve sürdükten sonra dudak kalemi üstüne lipbalm uygulamak kesinlikle şart.





Uygun fiyatlı dudak kalemleri konusunda ben Bourjois Dudak Kalemleri 'nin hastasıyım. O dudak kalemlerinin hem ultra uygun fiyatı hem performans başarısı beni çok etkilemişti. Alma şansınız varsa mutlaka Bourjois dudak kalemlerini tercih edin derim. Blogda daha evvel 2 Bourjois Dudak Kalemi 'ne yer vermiştim. Bakınmak isterseniz :



Golden Rose Dream Lips dudak kalemleri ise 2.75 ₺ uygun fiyatı, başarılı renk verme kabiliyeti ve hem mağaza hem online satış olarak kolay bulunabilen özellikleriyle göz dolduruyor. Ancak çok istediğiniz bir renk varsa sadece onu tercih edin derim. Sırasıyla dizilesi güzellikte değil. Bana göre bunun yerine Essence dudak kalemleri daha alınası.



Yorum Gönder

0 Yorumlar