Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

The Brush Guard | Makyaj Fırça Koruyucu Kılıf



tüy toplayıcı fırça seti

The Brush Guard
Makyaj Fırça Koruyucu Kılıf
the-brush-guard-makyaj-firca-koruyucu-kilif
the brush guard makyaj firca koruyucu kilif

The Brush Guard, özellikle makyaj fırçalarının önemini kavradığım zaman merakla edinmiştim. Fırça koruma kılıfı, kulağa biraz fazla antin kuntin geliyor ama bir ara yabancı makyaj bloglarında o kadar sık görüyordum ki en sonunda dayanamayarak bu streç koruyucuları edindim. Hem fondöten hem göz makyaj fırçalarının koruyucu kitine sahibim. Alışverişimin ayrıntılarını blogda daha önce yer verdiğim The Brush Guard Yurt Dışı Online Alışverişim konusundan öğrenebilirsiniz. Neredeyse 2.5 yıldır benimle olan bu makyaj fırça koruyucularına gerçekten gerek var mı? Orijinal kendi sitesinden temin ederek sahip olduğum makyaj fırçalarına koruyucu kılıf görevini üstlenen The Brush Guard yorumlarım şu şekilde :



the-brush-guard-makyaj-firca-koruyucu-kilif
the brush guard makyaj firca koruyucu kilif

the_brush_guard_kullananlar_yorumlari_reviews_makyaj_blogu
the brush guard makyaj firca koruyucu kilif yorumlari


The Brush Guard, makyaj fırçalarını saran bir streç aslında. Paketteki koruyucu kılıfların darlıkları ve genişlikleri farklı çünkü kimisi büyük makyaj fırçaları için dizayn edilmiş, kimisi ise küçük fırçalar için. Fırçaları sap kısmından bu streçlere geçirip, strecin uç kısmını biraz yukarıda bırakılarak kullanılıyor. Böyle kullanılmasının nedeni hem fırça kıllarını tamamen alması hem fırçanın sahip olduğu şekli korumasına yardımcı olması hem de temizlik aşamasından sonra dik tutarak kurutmak için desteklemesi.


Makyaj yapmak harika da hem makyajı cildimizden temizlemek hem de fırçaları tekrar kullanmak üzere yıkamak kabul edelim ki işin en sevimsiz kısmı. Makyaj fırçalarının temizliğine büyük önem veriyorum. Çünkü kullanılan makyaj fırçalarının özellikle de fondöten/BB krem gibi yağlı ürünler için kullanıyorsak ne kadar çabuk bakteri yuvasına dönüştüğü bilinci ile cildime bile bile zarar vermek istemiyorum. Makyaj yaptığım günlerde fırçalarımın streril ve göreve hazır bir şekilde beni beklemesini seviyorum. İşte bu kısma yardımcı olabilsin diye bu makyaj fırçalarını koruyan ve kurutan malzemeyi satın aldım.


Bu koruyucuların kurutma görevini es geçiyorum, çünkü kayda değer bir kurutma hızıyla karşılaşmadım. "Hızlı kurutur" iddiası balon. Ama makyaj fırçalarını kuruturken onlara zarar vermemesi için dik durma pozisyonuna gelmesi adına çok iyi yardımcı oluyor. Fırçaları yıkayıp temizledikten sonra, bu koruyucuyu makyaj fırçalarının uç kısmına birazcık pay bırakarak takıp, bir bardak içerisine fırçaları ters çevirerek kurumalarını beklettiğimizde, fırçalar kururken fırçaların sap kısmıyla olan yerinin zıt yönüne sular aşağı çekilecektir. Zaten bir bardak içerisine fırçaları ters koyduğumuzda da bu işlem oluyor ama böylesi bir fırça koruyucu, fırçanın daha sağlam durmasını ve uçtaki kıllarının bardağın dipte biriken sularıyla iştirak hale geçmemesini sağlıyor. Bunun haricinde özellikle büyük makyaj fırçalarında çok sık görülen, fırçanın ilk günkü formunun giderek bozulma sorununa da çözme konusunda yardımcı oluyor. Fırçanın formunu bozmadan, tüylerin asabi bir şekilde yanlara doğru genişlememesinde destekçi. Yani fırçaların esnemesini önlüyor.


Ancak tüm iyi yanlarına rağmen, bu anlattıklarımın hiçbirisi "illa ki sahip olunması gereken" kriterde değil. Ben ilk aldığım zaman farkını görebilmek adına bu koruyucu kılıfları daha sık kullanmaya çalıştım ancak şimdilerde benim için The Brush Guard olmasa da olur kıvamda. Zira artık bu gibi ıvır zıvırları, makyaj merakının fazla ayrıntısal hali olarak görüyorum. Açıkçası her makyaj sonrası fırça temizleme işleminde bu koruyucuları kullanmıyorum. Çünkü ya unutuyorum, ya bulamıyorum (gerçekten çok kolay kaybolabiliyorlar) ya da üşeniyorum. Çok büyük bir yararını görsem kesinlikle düzenli olarak kullanırdım. Ama bana göre biraz ıvır zıvır boyuttta bir uğraş. Makyaj fırçalarının şeklini koruma konusunda yardımcı oluyor ama ben bunun biraz da satın aldığımız fırçaların kalitesiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. İyi kalitedeki makyaj fırçalarına sahip olduğunuzda göreceksiniz ki yıllarca şeklini ciddi oranda bozmayarak sizinle olmaya devam edecektir. Eğer ki şeklini şemalini ve tüylerini çok kaybetmişse artık o makyaj fırçasının değişme vakti gelmiş demektir.


Fiyatı uygun. Ben direkt olarak kendi web sitesinden online alışveriş yapmıştım. Sitesi çok hızlı, anında gönderim yapıyor. Küçük ve içi baloncuklu bir zarf içerisinde paketiniz elinize ulaşıyor. Bunun yerine alternatif olarak satılan Çin işi fırça koruyucular da var. Onlara da ya Ebay sitesinden ya da AliExpress sitesinden "Makeup Guards" yazarak ulaşabilirsiniz. Fiyat olarak arada çok büyük miktar oynamıyor, onların avantajlı görünmesinin büyük payı fırça koruyucularının setteki adet fazlalığı. 15 parçalı fırça koruyucuları 2 $ civarı fiyatıyla satılmakta. Onları kullananların yakındığı tek konu, koruyucu strecin pencereleri fırça kıllarını sıkıştırdığı yönünde. İster Çin işi olsun ister orijinalleri olsun, ben biraz bu aparatları gereksiz buluyorum, fırçaların esnemesini önlemek amacıyla satılan The Brush Guard, benim için sadece seyahat zamanlarında fırçaların derli toplu olması adına iyi oluyor.


Belki de ben ekseriyetle kullanmayı unuttuğum için belirgin bir faydasını göremedim ama siz eğlenceli olur, böyle mintik işler tam bana göre diyorsanız ve içinizde de bir makyaj canavarı yatıyorsa, eh o zaman deneyin ☺


the_brush_guard_kullananlar_yorumlari_reviews_makyaj_blogu
the brush guard makyaj firca koruyucu kilif

Yorum Gönder

0 Yorumlar