Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Aralık Damgaları/Carve December Stamps



tüy toplayıcı fırça seti

Aralık ayında Julie Balzer her gün bir damga üretme etkinliğini gerçekleştirdi. Ben de elimden geldiğince katılmaya çalıştım. Damga oymak için uygun, yumuşak malzemeler var. Silgi kullananlar var. Ben birkaç defa silgiden damga oydum. Bunun dışında profesyonel bir malzeme alıp denemedim. Aşağıda gördükleriniz lastik bir panodan maket bıçağı ile biçimlendirdiğim damgalar. Bazen desen çizmek için havyayı kullandım. Lastik ısı ile işlenebiliyor. 
Toplam 8 tane damga yapmışım. Ne kadar yoğun bir ay olduğunu düşünürsek 8 damga mucize gibi bir şey benim için :) 
------------
In December Julie Balzer had realized Carve December stamp carving challenge. And i tried to join as much as i could. There are suitable, soft materials for carving stamps. Some use rubber erasers. I had carved stamps out of erasers a couple of times. Other than that i had never bought and tried a professional material. These you see below are all shaped out of a rubber panel with a model blade. Sometimes i used a wood burner to draw patterns. Rubber can be processed with heat.
I had made 8 stamps. Considering the hectic nature of the month 8 stamps is like a miracle for me :)




1.gün/ Day 1
2.gün/ Day 2
 3.gün/ Day 3
 4. gün/ Day 4

5. gün/ Day 5 
 

8. gün/ Day 8


9. gün/ Day 9

10. gün/ Day10


Yorum Gönder

0 Yorumlar