Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

pazen elbise 2/ flannel dress 2



tüy toplayıcı fırça seti

Geçen kıştan beri evde duran pazenler var. Daha önce ne yapsam diye birkaç denemede bulunmuştum.Bu hafta farkettim ki dikiş bloglarında pazenli çiçekli bir etkinlik var. Tembelliği bırakıp birkaç deneme daha yaptım. Derdim parça halinde aldığım yeşil pazenden bir elbise çıkarabilmek, o yüzden uğraştım. Bugün kumaşçıya gidip aynı pazenin devamı var mı diye sordum ama yok. Mecburen başka bir kumaşla karıştıracağım. Yeni kumaş almak da istemiyorum...Gelsin yeni deneyler...
---------------
I bought some flannels last winter but could not use. I made some trials before. This week i realized there is a flannel/ flowery challenge going on among the sewing blogs. So i left laziness aside and made some more experiments. My concern was to produce a dress out of the small piece of flannel i bought. Today i went to the fabric shop to see if they had the same fabric but no. So i must mix it with another fabric.I don't want to buy new fabric. So hail the experiments...

Elbise, Burda 2024 Aralık sayısından 120 B. Resimli dikiş kursunda açıklaması da var.Nispeten kolay bir model.
----------------
The dress is 120 B from Burda 2024 December issue. It has an illustrated sewing guide, too. It is a fairly easy model.







 ekler/ addition



 Bu arada bu mankenin boyu benim 2 katım, aslında fotoğraf çok yanıltıcı.
------------
By the way this model is twice as tall as i am, so the photo is quite misleading.

Yorum Gönder

0 Yorumlar