Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Catrice Nude Dudak Kalemi - Long Lasting Lip Pencil #160 Sweet Nothing



tüy toplayıcı fırça seti

catrice-nude-dudak-kalemi-long-lasting-lip-pencil-sweet-nothing
Catrice Nude Dudak Kalemi-Long Lasting Lip Pencil 160 Sweet Nothing
Catrice Nude Dudak Kalemi Long Lasting Lip Pencil numarası #160 ve ismi "Sweet Nothing". Alışveriş aşkımın bir hasılatı olan bu nude dudak kalemini Rossmann mağazasından temin etmiştim. Nude renkler dudakları olduğundan daha büyük, daha dolgun gösterdiği için seviyorum. Kırmızı rujları ayrı tutuyorum ama koyu renkler pek benlik değil. Onun yerine Nude'lar her dem favorim. Nude ve yakın tonlarında rujları daha rahat kullanmak ve dudak çizgimi belirginleştirmek için dudak kalemlerinden faydalanıyorum ama hala güzel bir nude dudak kalemi bulamadım. Catrice dahil. Catrice dudak kalemi tam istediğim sonucu vermedi ama ben de farklı amaçla kullanmaya başladım. O şekilde daha memnunum.




catrice-nude-dudak-kalemi-yorumlari-long-lasting-lip-pencil-sweet-nothing


Catrice Sweet Nothing Lip Pencil, aslında çok tatlı bir şeftali nude rengi, yavruağzı tonlarını seven biri olarak görür görmez aldım. Ancak beklediğim gibi olmadı çünkü bana koyu geldi. Oysa ki benim aradığım dudak çizgisini belirginleştiren açıklıktı. Koyu geldiği için hayal ettiğim gibi kullanamıyorum. Koyu nude rujlarla beraber uygulamaya çalışıyorum. Diğer türlü halini sevmedim. Kimlere yakışır derseniz, kesinlikle koyu buğdaylara çok iyi gider. Dudakta çok parçalı bulutlu durduğu için ne yazık ki tek başına uygulamak hoş durmuyor. Lipliner+lipbalm ikilisini çok sevsem de buna yanıt vermiyor. Lipbalm daha nemli hava veriyor ama o yamalı bohça görüntüsünü almıyor.

swatches-catrice-nude-dudak-kalemi-long-lasting-lip-pencil-sweet-nothing


swatches-catrice-sweet-nothing-lip-pencil-nude-dudak-kalem-reviews-blog


Kalemin yapısı yumuşacık değil, yani sürer sürmez kayan tiplerden değil. Hatta ilk kullanımdan sonraki seferleri daha çok sevdim. İlki sert geldi. Renk verişi güzel o konuda lafım yok. Kalıcılığı da fena değil. Hemen dağılıp bozulmuyor. Ama açıkçası Essence dudak kalemlerinden iyi değil. Catrice dudak kalemleri mi Essence mi derseniz, tabii ki Essence derim. Hem Catrice daha pahalı hem de ablası olduğu halde kardeşinden iyi iş çıkaramamış. Kısacası; Catrice markasının diğer makyaj ürünlerini deli gibi merak ediyorum ama bu kalem olmamış. Sert yapısı ve renk tonu bana uymadı. Eğer kremsi yapısı olmasa da olur diyor ve bir koyu buğday tenli iseniz sizin için rahat kullanabileceği ayarda olabilir. Açık tenlilerde koyu geleceğini ve kremsi dudak kalemlerini sevenlerin sevmeyeceğini düşünüyorum. Catrice, Long Lasting Lip Pencil serisinde toplam 12 farklı renk bulunuyor, Sweet Nothing bu makyaj serisinin en açık rengi. Sert yapısı rujların taşmasını engellese de biraz daha yumuşak olup sürülesi olabilirdi. Bu arada fotoğrafta üst dudak kısmına uygulayıp Eklips dudak fırçasıyla dağıttım. Dudak fırçasında ucuz bir tane elimde bulunsun istiyorsanız Eklips işinizi görebilir, dağıtmasını sevdim. Kullandığım ruj ise Flormar'ın koyu bir nude ruju.


 ☆ Hangi amaç için daha memnunum? 

Nude göz kalemi olarak çok çok daha iyi performans veriyor. Sanırım Catrice kalem biraz sert yapıda olması sayesinde bu işte daha iyi performans yapısı veriyor olmasını sağlıyor olabilir. Üstelik göz içlerime uyguladığım halde gram yakmadı. Essence Long Lasting göz kalemleri kalıcı ve dayanıklı olsalar da göz içlerimi yaktığı için rahat rahat kullanamıyordum. Oysa ki bu o konuda sınıfı geçtiği için daha bir sevdim. Yani benim için iyi bir dudak değil, göz içine kullanıp memnun kaldığım çok iyi bir göz kalemi. Bu anlamda ihtiyacınız varsa keşfetmelisiniz. Benim akan gözlerimde bile saatlerce durabildi, bu gerçekten inanılmaz!

swatches-catrice-sweet-nothing-lip-pencil-nude-dudak-kalemi-swatches-reviews




Yorum Gönder

0 Yorumlar