Widget Recent Post No.

Saç Düzleştirici Tarak

Bitenler Kulübü #49



tüy toplayıcı fırça seti

bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler
Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm bu sefer 49. serisi ile blogda yerini alıyor. Sevdiğim ve Türkiye sınırları içerisinde zor bulunan parfümümün bitmemesi için mintik mintik kullansam da her güzel şey gibi finalini yaptı. Parfüm markaları konusunda Türkiye'de tuhaf bir bulunmamazlık var, anlamış değilim. Markalar ya talep görmediği için yeterince ithal olayına girmiyor ya da yatırımları renkli kozmetik payına bilinçli olarak yönlendiriyor, bilemiyorum. Her neyse, benim serzenişlerim bir tarafta dursun, asıl konu Bitenler Kulübüm #49. Ayrıntıları şu şekilde :



bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler
Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını, linkler halinde sunuyorum ki ürünleri blogda daha önceden yer verdiysem, ayrıntısına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz.

1) Desert Essence Hindistan Cevizi Özlü Saç Bakım Şampuanı : Bu şampuanın en sevimsiz 2 özelliği var. Biri kokusunun ağırlığı (ki tatlı kokuların kozmetikle buluşmasını seven biri olarak bunu söylüyorum), bir diğeri ise ambalajının yani tüpünün sertliği. Saçı sertleştiriyor mu? Evet, bunu SLS'siz şampuanların pek çoğu yapıyor ve benim saçlarım artık buna alışkın, bu konudan yana bir derdim yok. Bence saçlarınızın geleceği için sizin de olmasın. Saçları biraz kuruttuğu için daha nem verici şampuanlara yöneldim. Fakat iyi bir şampuan, bilhassa içerik yönünden.


2) Lancome Visionnaire Cilt Kırışıkları için Bakım Kremi : Bu kremi, içerik olarak değerlendiremem. Çünkü Lancome böyle ataklarda bir marka değil. Bunu lüx kozmetik sınıfının harekatı olarak görebilirsiniz. Etkisi ve hissettirdiği güzeldi. Hissettirdiği diyorum çünkü lüx ürünler en çok bunu vermeye çalışıyor ve diyebilirim ki Lancome Visionnaire de bunu iyi yapıyor.


3) Le Petit Marseillais Duş Jeli Mandalina Misket Limonlu : Şahane olmasa da denenebilir ölçüde. Fiyatına göre iyi sayılabilir lakin ben bu çeşidini kokusal olarak kendime yakın bulmadım. Fransa ürünlerinden daha nice markaları uygun fiyatıyla sahalarımızda görmek isteriz.


4) Essence Törpü : Farklı bir çeşidini kullanıp çok memnun kaldığım için Essence markasının törpülerini bittikçe yeniliyorum, tabii her seferinde bir diğerini bulamadığımdan yeni bir tanesini alıyorum. Bundan öyle memnun kalmadım. Törpü yapısı birkaç törpülemede bitti, fiyatı gibi ömrü de çok mini.


5) Paris Hilton Can Can Parfümü : Sevdiğim kokulardan birisiydi. Hatta bitmesin istedim, zira bulması öyle pek de kolay değil. Paris Hilton parfümleri bazen aşırı şekerli çıkabiliyor ama bana kalırsa bu tam kararında bir kokuydu. Yumuşak tatlı ayarındaki bu parfüm günlük kullanıma çok ideal olmakla beraber şişe dizaynı da benim hoşuma gitmekte. Kalıcılık yönünden gayet tatminkardı.


6) Pure Beauty Cilt Bakım Kremi : Bu kremi linkinden tıklarsanız daha fazla detayını okuyabilirsiniz, orada uzun uzun yazmıştım. "Garnierden daha iyi olsun" diyorsanız, tam ismi Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating All in One Cream olan bu bakım kremini edinebilirsiniz. Öyle çok şahane bir şey değil, orta şeker sınıfta. Edinirken indirimli fiyatıyla edinin, gerçek fiyatını hak etmiyor.


7) Benefit Watt's Up Highlighter Aydınlatıcı : Maşallah sür sür aydınlan, bitmez bu ürün. O denli bereketli. Kokusu tuhaflaştığı için uzun bir süredir kullanmayıp çekmeceye koymuştum. Bu seferki bitenlerle gitmek kaderinde varmış. Aslında ürün kötü değil, sadece gereksiz pahalılıkta ve fazla ömürlü. Benefit'in minik ürünleri Türkiye'de satışta olmalı, ancak öyle alınası hale gelir. The Balm aydınlatıcısı bunun neredeyse üçte bir fiyatında ki kalite olarak neredeyse aynı ayarda iki marka. O yüzden bu ürün benim için alınmayacaklar listesinde kalıyor.


Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.



Yorum Gönder

0 Yorumlar